slaap arm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• slaap arm

heey mede sporters

jullie hebben vast wel eens van een slaap arm gehoord

en ook vast wel eens gehad tog...

ik moet zeggen dat ik de laaste tijd bijna elke nacht wakker word met een slaap arm

echt super ierie, je word wakker en je wil even anders liggen maar je arm doet het niet

omdat hij slaapt ( geen bloed toevoer ofzo tog)

rustig zitten beetje in je arm kneden om er weer bloed in te laten stromen

om er gevoel in te krijgen, dat ding bungeld ermaar bij dan

en zoms ook wel met napijn

zijn er meer mensen hier die hier ook zo last van hebben

was hier wel benieuwd naar, aangezien ik het de laaste tijd zo veel van last heb

moet zeggen dat het 9 van de 10 x mijn rechte arm is

ik hoor graag van jullie
    Pain is temporary...pride is forever...

Heb hier exact hetzelfde probleem. Heel irritant. de dokter zegt dat het komt omdat ik zoveel draai in mijn slaap. Dan rol ik in mijn slaap over mijn arm heen en knel ik mijn bloedtoevoer af. Niet veel aan te doen denk ik.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Heb hier exact hetzelfde probleem. Heel irritant. de dokter zegt dat het komt omdat ik zoveel draai in mijn slaap. Dan rol ik in mijn slaap over mijn arm heen en knel ik mijn bloedtoevoer af. Niet veel aan te doen denk ik.
      dat draaien heb ik ook veel last van, ik draai ook heel veel in mijn slaap

of ik lig op mijn arm dan, als ik wakker word

of mijn arm ligt helemaal naar boven

laast moest ik eruit, zou gaan zitten en leunen op me arm

dat wou dus niet in knakte erzo door heen, dacht dat ie gebroken was

want hij deed erg zeer kon hem niet bewegen

maar was een slaaparm

ik denk dat er wel meer mensen zijn die hier last van hebben

en dat draaien tja wat doe je daaraan ?

Comment

Ja heb ik ook regelmatig... Dan ben ik in mijn slaap op mijn rug gedraaid en heb ik 1 of beide armen boven mijn hoofd gelegd... Weinig aan te doen volgens mij behalve rustig wachten tot-ie weer wakker is...

Echt irritant is het als beide armen tegelijk slapen, moet ik mijn vriend wakker maken en hem vragen of-ie mijn armen even op hun plek wil leggen
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Echt irritant is het als beide armen tegelijk slapen, moet ik mijn vriend wakker maken en hem vragen of-ie mijn armen even op hun plek wil leggen

Ik heb het ook wel eens idd als ik er op lig of mijn schouder boven 90graden ligt. Ooit eens een keer gedacht dat het niet mijn arm was
          Wat doe je er aan, vrij weinig denk ik. Als je een bepaalde bed-reclame mag geloven dan is het iig goed dat je vaak ligt te draaien in bed. Altijd het positieve eruit halen

Comment

Ja heb ik ook regelmatig... Dan ben ik in mijn slaap op mijn rug gedraaid en heb ik 1 of beide armen boven mijn hoofd gelegd... Weinig aan te doen volgens mij behalve rustig wachten tot-ie weer wakker is...

hehe beide armen zeg je haha

ik vind 1 arm echt al vreselijk, laat staan twee

want met je andere arm pak je je arm op, om er zo weer gevoel in te krijgen

arme pinada, die kan dan helemaal niks vreselijk man

vage ervan is dat je ook geen gevoel heb op dat momend (jullie ook)

als je erin knijpt voel je gewoon echt niks

Comment

Originally posted by Yba84 View Post

Ik heb het ook wel eens idd als ik er op lig of mijn schouder boven 90graden ligt. Ooit eens een keer gedacht dat het niet mijn arm was
              Wat doe je er aan, vrij weinig denk ik. Als je een bepaalde bed-reclame mag geloven dan is het iig goed dat je vaak ligt te draaien in bed. Altijd het positieve eruit halen
              idd dat was laast op reclame dat veel draaien goed voor je is

en niet op 1 punt blijven liggen, anders krijg je nekpijn en rug pijn volgens hun

is het tog nog ergens goed voor, behalfe je armen

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                hehe beide armen zeg je haha

ik vind 1 arm echt al vreselijk, laat staan twee

want met je andere arm pak je je arm op, om er zo weer gevoel in te krijgen

arme pinada, die kan dan helemaal niks vreselijk man

vage ervan is dat je ook geen gevoel heb op dat momend (jullie ook)

als je erin knijpt voel je gewoon echt niks
                Nope dan voel ik ook echt niks inderdaad... Normaal als ik wakker word en ik mijn arm niet voel, ga ik met mijn andere arm inderdaad op zoek naar die arm (en als ik nog half slaap ga ik ook echt eerst op mijn buik zoeken, duurt het een tijdje voor ik de slapende arm gevonden heb)... En als ik de slapende arm dan gevonden heb, dan leg ik hem inderdaad weer op een normale plek, zodat-ie wakker kan worden...

Maar ja, als beide armen slapen ... En nu kan ik mijn vriend nog wakker maken... Heb het ook een keer gehad toen hij op wintersport was... Dan probeer je zo goed en zo kwaad als het gaat te gaan zitten en op de één of andere manier die dooie armen naar voren te zwaaien... En als dat niet lukt is uit bed rollen nog een optie zodat de zwaartekracht de rest kan doen...
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb dat heel af en toe. Maar heeft dat wel met draaien temaken? Ik draai niet of amper. 9 van de 10 keer word ik precies zo wakker als dat ik in slaap viel.

Das wel kut, want als je dan je gevoel begint terug te krijgen, is je arm zo overgevoellig. Iedere aanraking of beweging prikkelt dan haha.

Comment

Ik heb hier ook heel vaak last van.
                    Vannacht nog gehad damn wat een klote gevoel is dat toch ook.
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik heb het niet in mijn arm maar in mijn been, van me lies tot met grote teen. heb het steeds vaker en vaker. Ben naar de dokter geweest voor onderzoek en het ligt niet aan me aderen maar waarschijnlijk een zenuw bekneld dus ook foto's laten maken in het ziekenhuis laatst maar ook die zeggen niks. Nu moet ik bloed laten prikken en in de MRI voor verder onderzoek dus ben benieuwd, het is een zwaar klote gevoel, heb steeds een warm/ koud gevoel en dan weer een slaap been en steeds tintels word er LIJP van.

Iets anders dan wat jij met je arm hebt denk ik maar komt wel een beetje overeen.

Ik hoop dat het niet iets in me rug is want een dag niet getraint is een dag niet geleefd!!

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                        Ik heb hier ook heel vaak last van.
                        Vannacht nog gehad damn wat een klote gevoel is dat toch ook.
                        ja klote is dat he, word je wakker denk je even anders liggen

want dit ligt niet fijn, kan je je arm niet bewegen

denk je eerst van wat is dit nou, en dan weet je van shit niet weer

nou dan maar weer zitten op bed proberen je arm tot leven te wekken

helemaal gevoelloos je arm, en zodra hij het weer doet gelijk zo rara pijn

en tintelingen, de ene x is het binnen een minuut klaar

en de andere x duurt het gewoon bijna 5 min

en dan gaat er van alles door je hoofd heen, zou hij gebroken zijn

gaat ie het wel weer doen echt irie

op dit momend echt bijna elke avond

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                          ja klote is dat he, word je wakker denk je even anders liggen

want dit ligt niet fijn, kan je je arm niet bewegen

denk je eerst van wat is dit nou, en dan weet je van shit niet weer

nou dan maar weer zitten op bed proberen je arm tot leven te wekken

helemaal gevoelloos je arm, en zodra hij het weer doet gelijk zo rara pijn

en tintelingen, de ene x is het binnen een minuut klaar

en de andere x duurt het gewoon bijna 5 min

en dan gaat er van alles door je hoofd heen, zou hij gebroken zijn

gaat ie het wel weer doen echt irie

op dit momend echt bijna elke avond
                          Whahaha, ik wordt er niet paranoïde van dat die gebroken is ofzo want ik heb het al zo lang ik me kan herinneren... Maar het blijft wel fucking iritant.
                          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Maar ja, als beide armen slapen ... En nu kan ik mijn vriend nog wakker maken... Heb het ook een keer gehad toen hij op wintersport was... Dan probeer je zo goed en zo kwaad als het gaat te gaan zitten en op de één of andere manier die dooie armen naar voren te zwaaien... En als dat niet lukt is uit bed rollen nog een optie zodat de zwaartekracht de rest kan doen...
                            Ik had dat ook laatst: 2 slapende armen

Wat ben je dan ineens inventief in het vinden van manieren om je armen weer op een normale plek te krijgen
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

heb dat echt nog nooit gelukkig gehad twee slapende armen, wat een trouma lijkt mij dat haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X