In plaats van 'Read The Fucking Stickies'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• In plaats van 'Read The Fucking Stickies'

Kunnen we nu wijzen op het volgende:

Sixpack zonder trainen

Uitgegeven: 18 maart 2009 16:44 Laatst gewijzigd: 18 maart 2009 16:44
    LONDEN - Goed nieuws voor mannen die al jaren van een sixpack dromen, maar geen zin hebben om zich in het zweet te trainen. De 'Gutlift', een nieuwe cosmetische ingreep, belooft een wasbord in tien behandelingen.

nu.nl/gezondheid | Sixpack zonder trainen
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Originally posted by Pinada View Post
    Kunnen we nu wijzen op het volgende:

Sixpack zonder trainen

Uitgegeven: 18 maart 2009 16:44 Laatst gewijzigd: 18 maart 2009 16:44
    LONDEN - Goed nieuws voor mannen die al jaren van een sixpack dromen, maar geen zin hebben om zich in het zweet te trainen. De 'Gutlift', een nieuwe cosmetische ingreep, belooft een wasbord in tien behandelingen.

nu.nl/gezondheid | Sixpack zonder trainen

LoL hoe gaat die machine je vetpercentage dan verlagen?
    AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

niet best tog
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
        LoL hoe gaat die machine je vetpercentage dan verlagen?
        Keine blasse ahnung
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik weet niet of het dit is, maar je kunt tegenwoordig ook door middel van shock wave therapie ofzo, je vetcellen laten verwijderen. Want als je nog al mollig bent en je wilt afvallen, kun je het vet wel kwijt raken maar niet de vetcellen zelf, waarin het vet ligt opgeslagen.

Comment

Best wel abnormaal wat er verzonnen word voor mensen zonder doorzettingsvermogen, amper gezond verstand of karakter.

Deze worden verbonden met een speciale machine, die in de medische wereld worden gebruikt om spieren steviger te maken bij revalidatie.
            Een helder denken mens zou juist blij horen te zijn dat hij dit soort middelen niet nodig heeft.

Maar idd, voor de luie beachboys/girls is dat natuurlijk wel de oplossing.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Best wel abnormaal wat er verzonnen word voor mensen zonder doorzettingsvermogen, amper gezond verstand of karakter.

Een helder denken mens zou juist blij horen te zijn dat hij dit soort middelen niet nodig heeft.

Maar idd, voor de luie beachboys/girls is dat natuurlijk wel de oplossing.
              zoiets is misbruik van de situatie maken... zolang er een groep is die te lui is om te trainen maar tog goed uit wilt zien.. kun je op die situatie inspelen.. en dan krijg je zulke dingen

Comment

eerst zien ... dan pas geloven...

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                  zoiets is misbruik van de situatie maken... zolang er een groep is die te lui is om te trainen maar tog goed uit wilt zien.. kun je op die situatie inspelen.. en dan krijg je zulke dingen
                  Inderdaad vraag en aanbod.
                  AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Ik denk dat ik het maar eens even ga proberen

Train nou al 7 weken en heb nog steeds geen sixpack
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                      Ik denk dat ik het maar eens even ga proberen

Train nou al 7 weken en heb nog steeds geen sixpack
                      Maar Leo, heb je je voeding wel op orde (je weet het he, om een sixpack te krijgen mag je per dag niet meer dan 1200 kcal binnen krijgen en zo min mogelijk vet!)? En je training? Doe je wel iedere dag je 500 crunches?

Comment

Ja voeding is prima, ik doe het stront-en-grapefruit dieet. Genoeg nitraat en vitaminen om abs op te bouwen, terwijl ik nog een shitload vet verbrand!

Verder doe ik de hele dag door thuis crunches:

- 1000x rechte
                        - 500x oblique (per kant)

soms wel 8x op een dag!

en altijd als ik op een stoel zit of lig span ik mn buikspieren keihard aan! Ik voel het echt branden!!!
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ja voeding is prima, ik doe het stront-en-grapefruit dieet. Genoeg nitraat en vitaminen om abs op te bouwen, terwijl ik nog een shitload vet verbrand!

Verder doe ik de hele dag door thuis crunches:

- 1000x rechte
                          - 500x oblique (per kant)

soms wel 8x op een dag!

en altijd als ik op een stoel zit of lig span ik mn buikspieren keihard aan! Ik voel het echt branden!!!
                          Dat stront-en-grapefruit dieet he? Voeg je daar ook gebakken vensterbank met spijkers aan toe? Dat schijnt echt heel goed te werken...

Comment

Haha nee, maar ik kan het best wel ff proberen

Vanmiddag ff naar de gamma dan!

Comment

Haha nee, maar ik kan het best wel ff proberen

Vanmiddag ff naar de gamma dan!
                              Wel hardhout nemen! Die vezels zijn superieur in vergelijking met zachthout!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X