Originally posted by Been
View Post
iedereen online
Collapse
X
-
Originally posted by Patricia86 View PostIk gooi die avond gewoon mn spam-msn gewoon aan.. Met als tekst: Wow, kijk dit :| En dan de link van dit topic Op die spammail zitten toch alleen rare mense, die moeten dat maar accepteren
Duister verleden gehad ofzo?
1ding dan niet vergeten op 19mei dan word ik 18 jaartjes oudCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postwat moet jij met al die msn mensen?
Duister verleden gehad ofzo?
1ding dan niet vergeten op 19mei dan word ik 18 jaartjes oud
Nee gewoon een als je weer eens ergens een email moet invullen. Of als je er niet onderuit komt om vage mensen (nee niet van bn) je email te geven. Ik dacht dat iedereen dat wel had
Alvast gefeliciteerd he
Laat ik nu altijd gedacht hebben dat je al wat ouder was. Niet dat het verder uitmaakt ofzo
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostNee joh, geen duister verleden! Zo duister is het toch niet, als je 340 moorden op je geweten hebt en oude omatjes van hun spaargeld afhelpt?
nee 340 is nog nix, moet beetje die wereldbevolking verkleinen anders word het veel te druk omdat iedereen in leven gehouden word.
Nee gewoon een als je weer eens ergens een email moet invullen. Of als je er niet onderuit komt om vage mensen (nee niet van bn) je email te geven. Ik dacht dat iedereen dat wel had
haha gewoon om de 4jaar nieuw e-mail maken verhelpt het ook (dat doe ik dus) maar je mag dus mj ook je e-mail geven want ben ok niet vaag
Alvast gefeliciteerd he
Laat ik nu altijd gedacht hebben dat je al wat ouder was. Niet dat het verder uitmaakt ofzo
das alleen als je een lekker wijf bent, dus voeg mij ook ff toe, ik ben een lekkere vent ;DCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postzo als nu staad dinsdag 19 mei
half 9 ongeveer tot zolang we het volhouden
dus als iedereen z'n beetje rond achten online komt
is iedereen er rond half 9
en kunnen we lullen in 1 topic
en hopelijk een nieuw record neer zetten kwa mensen onlineeen gladde aal blijft altijd glad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment