Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
examens... je kan je browser toch wel ff open gooien. je hoeft er niet in te kijken.
doel is toch bodynet overbelasten?
oh.. nou kan iedereen ineens. ghehehehe...
ps: ik zie nu pas dat dit sticky is. ben ik laat of valtie niet op?
doe es wat verwijzingsposten. tevens: iedereen die zich nieuw voorstelt op bnet MOET hier aan meedoen, anders tellen zn eerste 20 posts niet. whhehehe.
19 mei ... ik zal mn agenda er ff op zetten.. moet iedereeen member zijn? anders kan je ook mensen uit je omgeving vragen ff mee te doen. lol.
iedereen die reclame maakt op dat moment wordt achteraf vanachter genomen door iedereen die maar wil. (dit om commerciele bedrijven te weren).
zal ik 538 ff bellen voor wat meer klantjes?
ps: als iedereen ff zegt dattie er was, hoeft er niet gereageerd te worden, maar heb je je ticket verguld. dus ff zeggen: ik waster. degene die het topic opent moet dus ook alleen ff melden dattie er was. yah
moet iedereeen member zijn? anders kan je ook mensen uit je omgeving vragen ff mee te doen. lol.
Ik gooi die avond gewoon mn spam-msn gewoon aan.. Met als tekst: Wow, kijk dit :| En dan de link van dit topic Op die spammail zitten toch alleen rare mense, die moeten dat maar accepteren
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment