Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
MUZIEK is mijn zuurstof: eigen band / gitaar spelen / veel luisteren / er over schrijven / concertbezoek
films / tv series
tennis
lezen, maar alleen in de trein echt
beete nutteloos internetten...
Op bodynet kijken, haha dat is inderdaad ook een grote hobby geworden ondertussen.
Over 1 of 2 maanden krijg ik er een nieuwe hobby bij. Namelijk een groot project, schuur ombouwen tot volledige homegym.
Kan alleen best zijn dat ie tegen volgend jaar of misschien nog later pas klaar is, omdat zoals jullie weten het bouwen van een gym klauwen geld kost.
Dit is in elk geval de basis die ik wil hebben staan en die er tegen 3-4 maanden er zeker ook zijn.
Namelijk: Squat of powerrack moet even zien hoe ik dat ga doen. Zou makkelijk zijn als ik het gewoon kan combineren powerrack kan je namelijk gewoon in benchen, squatten en overhead pressen, dus hoef ik geen apart bench bankje te kopen. Scheelt geld en ruimte.
Natuurlijk een olympische stang van 20kg met zoiezo 4 schijven van 20kg, 4 schijven van 15kg, 4 schijven van 10kg, 2 schijven van 5kg en 2 schijven van 2,5 kg waarbij ik uitkom op een totaal van 195kg. Daarna natuurlijk nog wel verder uitbreiden maar dat is dus een basis.
Verder nog een bankje en voorlopige dumbells die ik zelf kan verstellen. Alles 50mm. Verder een houder voor de gewichten en er komt een mooi stereo systeem zodat ik altijd voorzien ben van goede muziek die ik zelf uit kies.
Als ik dat heb staan ben ik al zeer tevreden. Mocht ik te veel geld over hebben wil ik natuurlijk lekker gaan uitbreiden, zoals vaste dumbells een lat pulldown station maar dat komt allemaal ooit nog wel een keer, zie het voorlopig in elk geval nog niet gebeuren.
Waarom wil ik dit gaan doen? Het is zoiezo gewoon super vet om je eigen gym te hebben. Mochten sommige mensen dat niet met me eens zijn hoor ik dat graag want ik kan het me in elk geval niet voorstellen. Daarnaast is het gewoon handig, als de sportschool een keer dicht is kan ik alsnog ergens terecht als ik perse wil trainen. En als laatste als ik op mezelf woon wil ik zoiezo ook een homegym hebben dus dan is het handig als ik alvast wat heb staan kan ik dat zo meenemen.
Dat is inderdaad een erg cool project! Hou ons op de hoogte en maak veel foto's als je klaar bent kerel!
Zal ik zeker doen! Maar zoals ik al zei kan best een hele tijd duren voordat ie klaar is. Neem er dan ook liever de tijd voor om het rustig aan en allemaal goed te doen, dan te gehaast ofzo. Zoiezo ga ik ook foto's maken van hoe de schuur er nu uit ziet zodat je ook goed kunt zien wat er allemaal gebeurd is.
In juni begin ik in elk geval al met de oude kasten en werkbank enzo eruit te halen en speciale rubberen matten leggen zodat je de gewichten gewoon lekker hardcore op de grond kan smijten.
Karper vissen
lekker het hele weekend door vissen ergens in the middle of nowhere midden in de natuur met alleen vogels en water om je heen.Tentje mee ,eten mee,potje bier heerlijk wat een rust .Lekker herstellen na een week trainen en werken.
Die schijn je trouwens ook te kunnen eten...je hebt er alleen wel een grote pan voor nodig en het fileren schijnt wel lang te duren.
waarop vis je. karper?? en met wat voor voer vis je??
Meestal gewoon op zee met pieren of op haring met zo'n paternoster lijn
Laatst nog zitten vissen op een plas hier in de buurt, niks natuurlijk dus ik had het gehad en trok me hengel in kwamen er 3 baarsjes achteraan!! toen had ik het echt gehad
Ook als ik met vrienden of familie mee ga vissen vangen hun ook ineens niks meer dus ik heb een of andere vloek over mij heen ofzo
Eigenlijk maar 1x op karper gevist maar dat wil ik wel vaker gaan doen
Meestal gewoon op zee met pieren of op haring met zo'n paternoster lijn
Laatst nog zitten vissen op een plas hier in de buurt, niks natuurlijk dus ik had het gehad en trok me hengel in kwamen er 3 baarsjes achteraan!! toen had ik het echt gehad
Ook als ik met vrienden of familie mee ga vissen vangen hun ook ineens niks meer dus ik heb een of andere vloek over mij heen ofzo
Eigenlijk maar 1x op karper gevist maar dat wil ik wel vaker gaan doen
waarom niet op goudvissen(vang je altijd wel iets)
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment