In België zijn er gelijktijdig ook regionale verkiezingen. Komt weer een grote crisis van.
Stemmen EU?
Collapse
X
-
Nee, ik ga niet stemmen. Ik woon al te lang buiten Europa om nog zinnig een mening te kunnen vormen wat relevant en/of belangrijk is voor Europa's toekomst. Bovendien ben ik vergeten me te registreren.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Waarom stemmen? Nederland had ook flink tegen gestemt, en dat drukte ze echt toch ook even doorheen. En daarbij heb ik me er de laatste tijd er heel erg weinig mee bezig gehouden. Om nu zomaar op iets te stemmen, om gestemd te hebben, gaat me te ver. Net als standaard altijd op dezelfde partij stemmen, aangezien er nogal wat veranderd (*denkt aan al die bejaarden die op CDA stemmen).
Democratie? Niets meer dan de kunst van het volk te laten geloven dat het regeert. Nietwaar?
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostWaarom stemmen? Nederland had ook flink tegen gestemt, en dat drukte ze echt toch ook even doorheen. En daarbij heb ik me er de laatste tijd er heel erg weinig mee bezig gehouden. Om nu zomaar op iets te stemmen, om gestemd te hebben, gaat me te ver. Net als standaard altijd op dezelfde partij stemmen, aangezien er nogal wat veranderd (*denkt aan al die bejaarden die op CDA stemmen).
Democratie? Niets meer dan de kunst van het volk te laten geloven dat het regeert. Nietwaar?
Aan de andere kant, als er nu verkiezingen zouden komen en de peilingen komen uit zou Wilders een meerderheid krijgen. Echter de kans dat er ook maar 1 partij met hem wil regeren is bijzonder klein, geven zij zelf ook aan. Dus dat hij een parlement zal krijgen lijkt me onwaarschijnlijk, dus in dat geval heerst het volk inderdaad niet. Ondanks hun stemmen.
En wat jij bedoelt is met die grondwet ofzo?Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Ik ga VVD stemmen. Wilders is mijns inziens te totalitair, hoewel hij zeker zijn punten heeft. Ik ben meer voor een liberale visie, zonder dat we daarbij de problematiek van de veelal Marokkaanse jongeren over het hoofd zien."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAls je gaat stemmen op een partij omdat iemand er leuk uit ziet dan spoor je niet helemaal...
Berlusconi wil meer schoonheden in parlement
23-04-2009 | Gepubliceerd 14:55
18-05-2009 | Laatst bijgewerkt 13:04
Berlusconi maakt van Italië een modeldemocratie, of liever een fotomodellendemocratie getuige de nieuwe voorlopige kandidatenlijst voor de Europese verkiezingen. Bijzonder veel modellen kiezen in Italië voor de politiek.
Comment
-
Iedereen mag toch zelf weten waarom je op iemand stemt. Genoeg vrouwen hebben op Wouter Bos gestemd omdat het "zo'n leuke vent is". Of in amerika zijn er ook mensen geweest die op Obama hebben gestemd alleen omdat hij zwart is. Dat is ook naar het uiterlijk kijken en niet naar de inhoud!
Comment
-
Ga niet alleen stemmen, ga ook nog stemmen tellen
Geen idee op wie ik ga stemmen, wordt geen PvdA, CDA of Wilders dat is wel duidelijkThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-