Stemmen EU?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemmen EU?

Binnenkort komt het stemmen voor het EP er weer aan, gaan jullie stemmen en zo ja, wat?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Ik heb me er niet in verdiept en ga dus denk ik gewoon dezelfde stem uitbrengen als mijn ouders.
    <------ BB Gun doet auw!

Comment

En dat is?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

VVD

Die regel voor vijf tekens is nu echt niet handig
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik mag net stemmen maar ik weet nog niet waarop. Misschien ga ik wel niet. Want ik wil wel iets hebben waar ik echt helemaal achter sta. Anders heeft het geen zin
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Stem Wijzer - Stem Wijzer!
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Heb me er totaal niet in verdiept,

Ben bezig met een student company dus leef de laatste tijd op minionderneming en sporten. Haha (ps: een sportproduct)...

Maar stem dan denk ik hetzelfde als mijn ouders, dus CU
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

net meerdere stemwijzers gedaan, komt steeds PVV als ruime meerderheid naar voren.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Ben van plan om op de VVD te gaan stemmen, voornamelijk vanwege de combinatie tussen hun milieubeleid en investeringen in wetenschap en onderwijs. Ik heb me er nog niet erg in verdiept, maar ik kan het over het algemeen best eens zijn met het liberalisme. Wat ik er tot dusverre van gelezen heb, komt het overeen met mijn standpunten.

Comment

@GenIx: ga jij eigenlijk stemmen en zo ja, wat?

Comment

Volgens de stemwijzer zou ik op de VVD moeten stemmen, maar denk dat ik ga voor de LibDem.

Comment

Bij stemwijzer kwam PvdA als eerste en Libertas als 2e en daar is de lijsttrekker Eline en die ziet er wel leuk uit!
                        Eline van den Broek - Libertas - Eline.info
                        Maar ik weet het nog niet zeker. Ben nog een beetje zwevend!

Comment

Ik ga voor de VVD!

Comment

Als je gaat stemmen op een partij omdat iemand er leuk uit ziet dan spoor je niet helemaal...

Comment

Originally posted by Homer View Post
                              Bij stemwijzer kwam PvdA als eerste en Libertas als 2e en daar is de lijsttrekker Eline en die ziet er wel leuk uit!
                              Eline van den Broek - Libertas - Eline.info
                              Maar ik weet het nog niet zeker. Ben nog een beetje zwevend!

Als vrouwen ook op het uiterlijk stemmen, mogen wij wel eens wat gaan veranderen, want die wilders doet het verdraaid goed in de peilingen.
                              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X