Stem VVD dan.
Stemmen EU?
Collapse
X
-
Originally posted by Homer View PostIedereen mag toch zelf weten waarom je op iemand stemt. Genoeg vrouwen hebben op Wouter Bos gestemd omdat het "zo'n leuke vent is". Of in amerika zijn er ook mensen geweest die op Obama hebben gestemd alleen omdat hij zwart is. Dat is ook naar het uiterlijk kijken en niet naar de inhoud!
Klopt, iedereen mag het zelf weten. Maar dat 'genoeg' mensen stemmen om een uiterlijk maakt nog niet dat ik het een fatsoenlijke reden vind."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMafkees...stem SP, dan stem je tenminste tegen al deze onzin
Originally posted by DER EINZELGANGER View PostCU of CDA jongens, dan kom je nooit bedrogen uit
Originally posted by bruce View Postrita gaat zeker niet europees? dan maar een anti groenlinks partij. als het maar anti groenlinks is, dus pvv"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Op europees gebied zijn alle partijen rampzalig, niemand heeft concrete plannen die daadwerkelijk haalbaar zijn of ze zijn zo vaag omschreven dat het eraan beginnen al geen zin heeft. Ik wil zowiezo op een partij stemmen die AUTOMATISCH gelinkt is aan een andere partij omdat ik op een partij stem en niet op zijn of haar matties, sorry hoor. Dus dan gaan PvdA, CDA, SP, Groenlinks, D66, VVD al naar het toilet (anders zou ik vvd stemmen, maar vind ze de laatste tijd ook zo'n drama)
Enige optie is te gaan voor de Newropeans!, Is dat niet de kickste naam ever spreek het maar harduit op
Anders kan je altijd nog stemmen op de Europeese Klokkenluiders Partij, maar die hebben niet eens een fatsoenlijke agenda lolThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostAnders kan je altijd nog stemmen op de Europeese Klokkenluiders Partij, maar die hebben niet eens een fatsoenlijke agenda loleen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHahahaha. SP is juist voor allerlei onzin. Meer nog dan de PvDA. Bleuh.
En die hebben het zo verkloot heden ten dage. Neen, schijtpartijen.
Hahahaha.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Wist niet dat jullie nederlanders zo begaan zijn met de verkiezingen.
Mij gaat het niks aan. Wie er ook verkozen wordt, wij verbeteren er toch niet op.
het zijn altijd dezelfden die er baat bij hebben en helaas is het niet de gewone mens.
Er zouden wel meer Obama´s mogen zijn, persoonlijke meningNo means Try Again
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment