Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Owh ik ben het zo met general eens, kan wel 30 paginas volschrijven waarom marijnise, want meer is de sp niet, gewoon weg moet blijven.
VVD is ook niet alles maar voor mensen met 2 inkomens momenteel wel het beste,
Leuk voor al die mensen die van 2 tientjes per week rond moeten komen...
Heel SOCIAAL van je.
Alsof het sociaal is voor de mensen die harder werken dan de rest, dat zoveel meer af moeten staan dat ze net zo goed minder hard kunnen gaan werken. Nee, dat werkt goed om uitkeringen te bekostigen. Op termijn is dat echt een stuk minder sociaal.
Denk ook aan bedrijven die wegtrekken naar Polen wegens de gruwelijke belastingen. En dan de ontslagen die er daardoor vallen. En de dalende koopkracht en de ontslagen die daaruit voortkomen. En dan de uitkeringen voor die mensen die er moeten komen uit de staatskas die niet wordt gevuld omdat er niemand werkt.
Nee, dat is sociaal.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Het doet me eigelijk wel deugd om te lezen dat belgie niet het enige land is waar er nogal politieke onenigheid is (ok onenigheid in belgie gaat nog een stapje verder).
maar voor de verkiezingen bij ons (7 juni denk ik, en wij zijn verplicht te gaan!) ga ik waarschijnlijk stemmen voor open vld, beetje zoals jullie vvd denk ik.
grappig, 95% van br stemt op pvv en hier haast is het al een stuk minder
Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
overigens nog een vraagje hierover.
kreeg laatst brief binnen over stemmen: dat ik een stempas ofzo moet hebben, en stond in dat ik die hoogtswarschijnlijk al binnen had maar ik heb nog niks binnen gekregen.
maar heb geen idee hoe ik die moet krijgen of heb je die helemaal niet nodig?
iemand een idee erover.
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment