Stemmen EU?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by vbezemer View Post
    Hoe verklaar jij dan dan het verschil tussen arm en rijk almaar groter wordt?
    Groter wordende kloof is zeker niet hetzelfde als dat mensen steeds armer worden.

Eerste is relatief t.o.v. de ander, tweede is een absoluut gegeven. En in absolute zin zijn mensen nog altijd welvarender dan ze onder links waren.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Jij stemt zeker partij voor de dieren of niet soms Fallus?
      Stelletje nazi's hier man
      Die chick van Groenlinks en PVD zien er wel lekker uit, maar kapsel van Wilders is ook wel lachen. Zal moeilijk kiezen worden

Comment

bleekmiddel voor president
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Groter wordende kloof is zeker niet hetzelfde als dat mensen steeds armer worden.

Eerste is relatief t.o.v. de ander, tweede is een absoluut gegeven. En in absolute zin zijn mensen nog altijd welvarender dan ze onder links waren.
          Wat versta je eigenlijk onder Links?
          Onder het enige echte linkse kabinet in NL, van Den Uyl, had de minima het beter dan nu.

Onder Clinton hadden rijk en arm het beter onder Bush I en II.
          Zoals ook menigeen nu toch wel terugverlangt naar de jaren van Paars, waarin de 'linkse kerk' schijnbaar regeerde.

Nou ja, we komen er nooit uit en tis erg kort door de bocht allemaal :-)
          Laten we iig blij zijn dat we in NL leven. Toch een vd beste landen ter wereld qua marktwerking en sociale voorzieningen naar mijn mening.

Comment

Dit kabinet is aardig links hoor. En de politiek van de VS is totaal niet vergelijkbaar met de onze. Wat daar links is, is bij ons nog rechts. Daar ben ik ook voor de liberale democraten. Hier is links echter gewoon op het communistische af.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ik stem pvv

Comment

Piratenpartij natuurlijk one-issue partijen zijn wel leip

Comment

CDA, lekker in het midden
                  You can do anything if you set your mind to it

Comment

Originally posted by vbezemer View Post
                    Laten we iig blij zijn dat we in NL leven. Toch een vd beste landen ter wereld qua marktwerking en sociale voorzieningen naar mijn mening.
                    Bingo! Dat heb je heel erg goed opgemerkt. Echter, er hangt een prijskaartje aan die sociale voorzieningen in de vorm van belastingen. En het probleem met Nederlanders is dat ze een enorme pesthekel hebben aan prijskaartjes.
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                      Ik stem niet ook goed?

Nooit gedaan zal ik ook nooit doen!

Fuck the system
                      Ik snap dat 'soort' mensen niet...en maar zeiken dat de overheid in Nederland zo kut is,nou doe er dan wat aan.Stem je niet,dan heb je ook,vind ik,geen recht om te zeuren .

Ik weet het nog niet,SP,Groenlinks,PVDA wordt het sowieso niet.Ik denk VVD...

Comment

Inderdaad. Met blanco stemmen verspeel je het recht om te klagen.

sigpic

Comment

Leuk voor al die mensen die van 2 tientjes per week rond moeten komen...
                          Heel SOCIAAL van je.
                          Weetje als die mensen die echt dooronmacht geen geld hebben, dus door arbeidsongeschiktheid ofzo, dan wil ik daar best voor betalen, maar als ik in mijn buurt kijk naar mensen die met ze tweeen een uitkering genieten en wel marboros roken en amstel bier drinken en in repley broeken lopen dan denk ik dat het probleem bij hun licht.netals mensen die maar geld blijven lenen en vervolens er zo diepinzitten dat ze schuldsanering etc. nodig hebben.
                          In NL heeft iedereen een dak boven zijn en te eten dus zo slecht zal het niet zijn toch?
                          Ik werk hard voor me geld en ben toen ik uit huis was nog naar school geweest om hogerop te komen, er zijn in NL gewoon teveel mensen die net willen, er zijn banen genoeg hoor.
                          Net me loonstrookje geopend en vakantiegeld gestort(inclusief salaris) 6000 euro bruto en ik houd er 3700 van over, mijn vrouw verdient ietsje minder 5700 en houd daar 3500 van over, dus gewoon 4500 naar de belasting, ik vind dat te gek voor woorden.

Maar DSO(en anderen) ik vind het totaal niet erg hoor wat jij stemt, moet ieder voor zich weten.

Comment

alle sp-ers moeten ze ophangen.
                            leve de mensen die hun geld zelf verdienen. leve de zzp-ers met wat centen.
                            dood aan de nerten die te beroerd zijn om te werken en denken dankzij linkse partijen toch wel uitkeringen te krijgen. dood aan de luie zogenaamde kunstenaars.
                            arbeiten. zo niet, dan in kampen of thuiswerk doen voor hun ww geld. of bosjes langs de weg schoonmaken, etc.

dus

oh ja, eens met kwiebus. ik heb elke maand tussen 6 en 8000. blijft ook net helft van over ofzo
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
                              Ik snap dat 'soort' mensen niet...en maar zeiken dat de overheid in Nederland zo kut is,nou doe er dan wat aan.Stem je niet,dan heb je ook,vind ik,geen recht om te zeuren .

Ik weet het nog niet,SP,Groenlinks,PVDA wordt het sowieso niet.Ik denk VVD...

Mij hoor je niet zeiken hoor......in tegen deel.

Vindt de overheid in Nederland niet zo kut......

en zeuren of klagen doe ik al helemaal niet.
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it

Comment

PVV is voor dwazen
                                haha

Originally posted by GeneralIx View Post

Zo welvarend dat er steeds meer mensen naar een voedsel bank moeten gaan om te voorzien in hun eerste levensbehoefte.

1 warme maaltijd

Dus relatief is het zeer zeker........als je vanuit je eigen point of view bekijkt.

Maar nog steeds geen verklaring waarom De kloof tussen arm en rijk groter wordt.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X