Stemmen EU?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik stem NSDAP.

Comment

Rijken worden rijker want die vangen rente armen worden armer want die betalen rente.
      En met geld maak je geld, en vaak kopen mensen met weing geld nutteloze shit als ze eindelijk eens geld hebben en rijke kopen betere en duurzamere spullen, uiteraard is dit kort door de bocht en niet DE verklaring maar het helpt wel mee.

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Weetje als die mensen die echt dooronmacht geen geld hebben, dus door arbeidsongeschiktheid ofzo, dan wil ik daar best voor betalen, maar als ik in mijn buurt kijk naar mensen die met ze tweeen een uitkering genieten en wel marboros roken en amstel bier drinken en in repley broeken lopen dan denk ik dat het probleem bij hun licht.netals mensen die maar geld blijven lenen en vervolens er zo diepinzitten dat ze schuldsanering etc. nodig hebben.
        In NL heeft iedereen een dak boven zijn en te eten dus zo slecht zal het niet zijn toch?
        Ik werk hard voor me geld en ben toen ik uit huis was nog naar school geweest om hogerop te komen, er zijn in NL gewoon teveel mensen die net willen, er zijn banen genoeg hoor.
        Net me loonstrookje geopend en vakantiegeld gestort(inclusief salaris) 6000 euro bruto en ik houd er 3700 van over, mijn vrouw verdient ietsje minder 5700 en houd daar 3500 van over, dus gewoon 4500 naar de belasting, ik vind dat te gek voor woorden.

Maar DSO(en anderen) ik vind het totaal niet erg hoor wat jij stemt, moet ieder voor zich weten.
        Mij intereseert het ook geen moer wat jij stemt. Het recht om je stem te laten gelden staan tenminste alle partijen toe. Goddank.

Originally posted by bruce View Post
        alle sp-ers moeten ze ophangen.
        Kom je dan misschien nog wel op mijn begrafenis?
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Rijken worden rijker want die vangen rente armen worden armer want die betalen rente.
          En met geld maak je geld, en vaak kopen mensen met weing geld nutteloze shit als ze eindelijk eens geld hebben en rijke kopen betere en duurzamere spullen, uiteraard is dit kort door de bocht en niet DE verklaring maar het helpt wel mee.
          Rijke mensen worden rijk door te zorgen dat er arme mensen in de maatschappij blijven. Het Dagobert Duck syndroom. Fuck die klootzakken met hun miljoenenbonussen. Zij de poen, maar de man die daadwerkelijk de prestaties geleverd heeft op de werkvloer een kerstpakketje (als ie geluk heeft) en een nekhernia.

Comment

dagobert duck syndroom hahaha

Maar het klopt wel......anders had je geen rijk> ongelijkheid> iets om met je vinger naar te wijzen> geen ordening

Dus men houdt, het houdt zichzelf in stand.

Goeie conclusie DSO

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Rijke mensen worden rijk door te zorgen dat er arme mensen in de maatschappij blijven. Het Dagobert Duck syndroom.
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it

Comment

Rijke mensen worden rijk door te zorgen dat er arme mensen in de maatschappij blijven. Het Dagobert Duck syndroom. Fuck die klootzakken met hun miljoenenbonussen. Zij de poen, maar de man die daadwerkelijk de prestaties geleverd heeft op de werkvloer een kerstpakketje (als ie geluk heeft) en een nekhernia.
              En daar ben ik het dan wel mee eens.

Comment

Ben je het er mee eens dat die klootzakken minder bonussen moeten toe-eigenen, of ben je het er juist mee eens dat ze die bonussen opstrijken? Ik kan dat moeilijk uit je antwoord halen....

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post

Dus men houdt, het houdt zichzelf in stand.

Goeie conclusie DSO
                  Ja...maar geen conclusie waar je vrolijk van wordt, bah!

Comment

Ik niet omdat in de vrije economie het moet kunnen als iemand waardevol voor het bedrijf is.

Dus een bedrijf kan redden, dan is een bonus gerechtvaardigd.

Men houdt immers bedrijvigheid> banenbehoudt> geen aanslag op de sociale voorzieningen.

Ja...maar geen conclusie waar je vrolijk van wordt, bah!
                    Tja maar wel de waarheid.
                    We like it

Comment

• een bonus is ok. Maar waarom moeten dat van die belachelijke bedragen zijn????

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        een bonus is ok. Maar waarom moeten dat van die belachelijke bedragen zijn????
                        Mijn vader kreeg 2 jaar geleden een bijzondere beloning omdat hij een project uit het slop had getrokken, dit was een extra maandsalaris. (de overheid, dus daar zul je nooit tonnen bonus krijgen natuurlijk), maar dat is nog een keer te behappen.

Dat vind ik een bonus die kan.

Maar bonussen van miljoenen, dat gaat toch nergens over? Alleen die salarissen al. Ik las toen in de krant dat Zalm (die nu bij volgens mij Fortis zit) de slechts betaalde bankier in nederland is met €750.000 per jaar. Waar gaat dat over? Dat is al een gruwelijk salaris, en dan is hij nog de minst betaalde in zijn soort. Dat is toch niet normaal meer. Die gasten met miljoenen maken de zaak kapot
                        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                          Ik niet omdat in de vrije economie het moet kunnen als iemand waardevol voor het bedrijf is.

Dus een bedrijf kan redden, dan is een bonus gerechtvaardigd.

Men houdt immers bedrijvigheid> banenbehoudt> geen aanslag op de sociale voorzieningen.

Tja maar wel de waarheid.
                          Onzin niemand is miljoenen waard, managers kleden bedrijven uit om winst te maken halen hun targets en strijken miljoenen op, ik denk dat een beloningssysteem goed is maar niet ten koste van alles, kijk naar amerikaanse banken de kuthypotheken werden doorverkocht en er werd mee gegokt, manager vangt miljoenen en nu is er crisis.
                          Ik werk bij corus wij krijgen 1 procent verhoging en de voormalige baas is hem gepeerd en vant 19 miljoen euro en er moet nu 1000 man uit niet echt eerlijk lijkt mee.voordeel van bonusen is dat je beter presteerd maar het moet wel naar verhouding en vaak kan een werknemer geeneens een bonus verdienen.

@dso,niet eens met miljoenen bonussen, ps je toon wordt aggressiever dso, niet te druk maken he.

Comment

• eehm stel je een voor dat je een top man bent.

Bedrag X verdient omdat je je al bewezen hebt.

Bedrijf Y (Shell) bijna de afgrond in gaat, maar denkt ik ga DSO inroepen gebruik maken van zijn expertise om mijn bedrijf te redden.

Dan vindt ik het niet meer dan logisch dat daar bedrag X als bonus tegen over mag staan al het je lukt.

en ja wat verdient DSO met zn regular job, 5 ton?

Bonus zal dan ook hoog uitvallen toch?

DSO is immers die gene die Shell van afgrond red.
                            Last edited by onderhandelen; 02-06-2009, 18:40.
                            We like it

Comment

• @ Quibus

Nah maat, ik ben gewoon graag aan het discussieren
                              Maar je maakt iig duidelijk dat het beloningstelsel veel te veel uit de hand is gelopen. Sommige managers gedragen zich tegenwoordig echt bijna crimineel door mensen rommel aan te smeren, bedrijven kapot te maken en dan miljoenen op te strijken. Ik heb van ee nmaat van mij gehoord van een Turkse touroperater die om de 3 jaar zijn zaak failliet liet gaan, alle medewerkers stonden dan met niks op straat en hij ving een gouden handdruk als directeur en begon later dat jaar weer vrolijk ergens anders opnieuw om drie jaar later hetzelfde kunstje weer te flikken. Zoiets moet tegen gehoude nworden vind ik!

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                                eehm stel je een voor dat je een top man bent.

Bedrag X verdient omdat je je al bewezen hebt.

Bedrijf Y bijna de afgrond in gaat, maar denkt ik ga DSO inroepen gebruik maken van zijn expertise om mijn bedrijf te redden.

Dan vindt ik het niet meer dan logisch dat daar bedrag X als bonus al het je lukt tegen over mag staan.

en ja wat verdient DSO, 5 ton?
                                Ik vind iig geval dat er een beloning moet zijn voor het redden van een bedrijf en banen van alle medewerkers. Maar een man moet geen miljoenen bovenop een tonnensalaris krijgen. Sowieso vind ik tonnensalarissen al belachelijk. Maar da's de rooie rakker in me die schreeuwt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X