Stemmen EU?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pff, denk de CU, same as mah parents..
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

• Ik gooi mij hele gedachte om en stem op pvv.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Waar zeg ik dan dat Balkenende niet betuttelt? Van mij mogen ze hem net zo goed standrechtelijk executeren. Bloedirritante gozer. Totaal ongeschikt als leider.

Oh, en het CDA is niet rechts.
        Volgens de Tibetanen is Balkenende een flapdrol.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by bruce View Post
          als ik mag aftrappen dan tegen de fransen. dat is kutvolk!
          Ik doe met je mee!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Load of crap onderhandelen...echt een shitload of crap wat je hier nu neer zet!

Originally posted by GeneralIx View Post
            Het is gewoon waar. Van bijna elke euro die ze verdienen, gaat er een krappe 50% naar de overheid. Op al die miljoenen mag jij na tellen wat zo-iemand betekent voor de schatkist. Zeker omdat die mensen ook marginaal meer belasting betalen (marginaal is hier nu in de economische betekenis gebruikt).
            Waz 75%

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            En uiteraard gaan die belastingen goed gebruikt worden....right...
            (En ga nou niet lullen dat dat komt door die linkse regering, want zo links zijn deze bozo's ook weer niet)
            Idd links/ sociaal is het al lang niet meer

Komt door de individualisering/ verharding van de samenleving.....zie maar hoe de politieke wind waait. (jaaaa daar treft rechts schuld)

Nog ff dan komen we op een punt dat alles wat jij in je leven hebt gedaan wat de samenleving geld kost, jij zelf mag gaan betalen.
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it

Comment

• 52% Loonbelasting zie ik staan.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• I dunno, docent vertelde het eergisteren dat het tot voor kort 75 % was
                We like it

Comment

• Ik stem PVV morgen.

Comment

• Same here

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                      I dunno, docent vertelde het eergisteren dat het tot voor kort 75 % was
                      Interessant. Staat me wat van bij dat Marijnissen de hoogste loonschaal dat percentage mee wou geven, maar verder...

sigpic

Comment

• kan niet inkomen dat er mensen zijn die stemmen op wilders.....

ik stem sp.....

Comment

• Vraag maar aan de stemmers van de PVV cq Wilders naar hun motivatie

Dus mensen waarom stem je op de PVV cq Wilders?
                          We like it

Comment

• Ik stem op Wilders omdat ik wil dat Nederland ook Nederland blijft.
                            Als we door gaan zoals we nu doen bestaat de bevolking van nederland alleen nog maar uit moslims.

Ik ben het eens met al zijn standpunten.

Daarom stem ik op PVV

Comment

• Bijv. net met het debat op TV die andere partijen weten niet eens wat ze willen lullen maar wat mee en staan nergens voor. PVV is duidelijk.. turkije NEE de rest ja ja ze zijn er niet klaar voor nu NEE maar wie weet ooit.. nee gewoon NIET weg wezen... geen turkije bij de EU... wat ook als voorbeeld word gegeven.. ze zijn daar arm maar worden wel het grootste land straks en kan dus bepalen wat er met ONZE centjes gaat gebeuren en wij maar betalen. Voor de rest moet ik toegeven dat de SP het ook wel goed deed maar SP binnen NL staat me niet aan dus dan word het automatisch PVV voor mij...

Comment

• Kan je er nu ik komen cojones ?
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X