Originally posted by patrickk
View Post
Stemmen EU?
Collapse
X
-
Originally posted by cojones View Postwat is er erg aan als de bevolking uit moslims bestaat, dat kan iedereen toch zelf bepalen of hij/zijn moslim is of niet......
Net zo goed als ik mag bepalen wie ik in Nederland wil hebben wonen.
Zie jij je kinderen al later op school zitten met een les Arabisch, ik liever niet !
Comment
-
Originally posted by patrickk View PostUiteraard mag men dat zelf bepalen.
Zie jij je kinderen al later op school zitten met een les Arabisch, ik liever niet !▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by patrickk View PostUiteraard mag men dat zelf bepalen.
Zie jij je kinderen al later op school zitten met een les Arabisch, ik liever niet !
iedereen mag zelf bepalen of hij/zij moslim is, maar je wilt niet dat de nl bevoling uit moslims gaat bestaan...
Comment
-
Originally posted by cojones View Postik zie de logica van jou redenering niet.....
iedereen mag zelf bepalen of hij/zij moslim is, maar je wilt niet dat de nl bevoling uit moslims gaat bestaan...
Wil je in Nederland wonen heb je je aan te passen.
Zoniet, ga maar weer terug waar je vandaan komt.
Comment
-
Originally posted by patrickk View PostGeen idee wat voor glazen bol het is, maar er staat wel 65Watt op
Originally posted by patrickk View PostDat heb je goed,
Wil je in Nederland wonen heb je je aan te passen.
Zoniet, ga maar weer terug waar je vandaan komt.
Tja wrom denk je dat iemand links stemt ipv rechts?
Heel erg logisch rechts is kut▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostHmmm dus geen glazen bol! en een vertekend wereld beeld
Zou je mij kunnen laten zien waar dat staat? dan pas ik mij ff aan
Tja wrom denk je dat iemand links stemt ipv rechts?
Heel erg logisch rechts is kut
Comment
-
Originally posted by patrickk View PostDat staat ''nog'' nergens. Vandaar ook mijn stem naar Wilders.
Aaah daar komt die glazen bol vandaan, ik vat hem. Dacht ff dat je dat zelf had beredeneert▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostTja wrom denk je dat iemand links stemt ipv rechts?
Heel erg logisch rechts is kut
Maar goed tis maar net hoe je int leven staat wat je wil en doet en hoe je opgroeid i guess... Zo krijgen linkse klunsen toch nog hun stemmetjes
Comment
-
Beste stefanh weet niet of je weet waar rechts en links voor staat.
Maar rechts staat voor Meer overheid, Meer controle, Meer regels, is conservatief.......
Eigenlijk prehistorisch
is niet mijn mening maar komt uit literatuur......zoek maar op wat rechts en links inhoudt......
Zal ik het makkelijker voor je maken hoef je het niet op te zoeken
Historisch gezien - in de 19de eeuw - duidde rechts op conservatisme, een scherpe reactie tegen de moderne vrijheden en de industriĆ«le maatschappij, sterke klemtoon op organisch gegroeide sociale verbanden en machtsposities, respect voor autoriteit en aanvaarding van ongelijkheid. Links daarentegen duidde op een progressieve visie - denk aan de leuze van de Franse revolutie, vrijheid, gelijkheid en broederschap.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment