Rechts is wat conservatief vaak waar. Hierbij moet je echter denken aan de SGP en CU, niet zo zeer aan de liberalen, die we tegenwoordig ook onder "rechts" rangschikken. Zij willen juist minder regels en meer vrijheid. Onder links zetten wij juist de partijen die gelijkheid willen in plaats van vrijheid, en dit graag zien gebeuren met extra regels, denk aan de sp en pvda.
Stemmen EU?
Collapse
X
-
Is niet mijn mening
Conservatief is per definitie kut als je dat tegen over progressief zet.
Die valt ook onder conservatief rechts
En de PVV -GILast edited by onderhandelen; 03-06-2009, 23:42.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Wat conservatief is en wat progressief is, is afhankelijk van de tijdgeest. Vroeger hadden we echte liberalen (denk aan het laissez faire), en dat waren progressieven. Tegenwoordig zijn de afgeleiden daarvan (VVD even weer aanhalen) conservatief. En dat is net zo goed geen mening maar een feit.
Progressief en conservatief zijn redelijk lege woorden. Beter is liberaal tegen niet-liberaal, omdat dat meetbaar is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostWat conservatief is en wat progressief is, is afhankelijk van de tijdgeest. Vroeger hadden we echte liberalen (denk aan het laissez faire), en dat waren progressieven. Tegenwoordig zijn de afgeleiden daarvan (VVD even weer aanhalen) conservatief. En dat is net zo goed geen mening maar een feit.
Progressief en conservatief zijn redelijk lege woorden. Beter is liberaal tegen niet-liberaal, omdat dat meetbaar is.
@ Bruce
Hahahaha, thnx bro. Maar ik zou niet op mezelf stemmen. Ik zou liever op Patricia stemmenGeniet, en drink met maten!
Comment
-
ik denk dat je je vergist dan. 52% is h et hoogst.
maareuh.. recent uit radio interview aan een politicus:
je kan als politicus niet ja of nee ergens op antwoorden, er komen altijd diplomatieke antwoorden. anders zou je liegen, want: politiek is dat je soms ook later concessies moet doen. OFWEL: je kan beloven wat je wil, als je met iemand regeert die helemaal anders wil, moet je half toegeven. DAT IS POLITIEK.
wij gewone burgers willen ja en nee horen. wilders doet dat. daarom willen we hem. strakke lijn trekken en recht door zee. HELAAS werkt het dus niet in de politiek. helaas zoals ik zeg. (tenzij je dictatuur heb ofzo)
leve de dictatuureen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
-
Ik ben liever conservatief en terughoudend dan progressief en dat alles de grond in ramt omdat ze denken dat alle vooruitgang automatisch "beter" is. Tuurlijk is vooruitgang belangrijk, maar denk na. Nadenken kunnen partijen zoals SP, Groenlinks, PVD, PVV, TON per definitie niet. En qua liberalen zie ik ook niet bepaald een geweldige vertergenwoordiging waar ik op zou willen stemmen.
Kan me wel vinden in Bruce zijn bewering. Ik wil duidelijkheid niet een stel ruggegraatloze kindertjes die maar op de heg blijven zitten. Maak een beslissing welke kant we op gaan. Al is het een richting waar ik het niet mee eens ben...ik heb dan tenminste duidelijkheid en kan eventuele voorzorgsmaatregelen treffen. Nu kun je geen fuck doen dan vasthouden en hopen dat het goed komt. Heb je ooit eens een debat op tv gekeken? Het lijken af en toe net kinderen in een zandbak. De nederlandse politiek kun je nauwelijks serieus meer nemen.
CU mannetje klinkt op zich wel verstandig vergeleken met de rest. Krijg de indruk dat hij het wilt runnen als een bedrijf. Nadeel is alleen die christelijke ideologie die er achter hangt als een enorme grote duistere wolk.
Dus doe ik LibDem. Dan heb ik gestemd en ze zullen hoogstwaarschijnlijk in the end toch niks krijgen. Maar ik heb gestemd daar gaat het om. En blanco stemmen dat is nog lijper om te doen.Last edited by Falstyr; 04-06-2009, 09:23.
Comment
-
Originally posted by kees View PostIk gooi mij hele gedachte om en stem op pvv.
Maar even zonder gekkigheid, het maakt geen flikker uit waar je op stemt want het is en blijf toch een bende.Last edited by Shredmaster; 04-06-2009, 09:38.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostAllemaal leuk en aardig, maar liberaal is ook maar wat je er van maakt. Over welke vrijheden spreken we dan VOORNAMELIJK? Vrijheid van handel en markt inderdaad. En dat is nou juist wat groten groot houd en de kleine man klein. Het maakt het mogelijk voor bedrijven om mensen zonder pardon te ontslaan, om werknemers onredelijke werkzaamheden tegen onredelijke vergoedingen te laten verrichten, secundaire arbeidsvoorwaarden te laten verloederen en voor verzekeraars om bepaalde "minderheden" meer premie te laten betalen of uit te sluiten van een verzekering. En dat zijn nog maar een paar voorbeelden. Vrijheid van godsdienst, meningsuiting ed ben ik allemaal voor. Maar vrijheid van markt en handel? Nee. absoluut niet.
En vrijheid van markt en handel zorgt ervoor dat jij jouw producten tegen normale prijzen kunt inkopen, in plaats van de veel te hoge prijzen door protectionisme.
Dat de vrijheid van de markt verder de kleinen klein houdt en de groten groot is natuurlijk onzin. Al die bedrijven zijn ergens begonnen, en die begonnen echt niet allemaal als gigant. Daarnaast staat me nog bij dat we onder het laatste kabinet met de VVD heel veel meer starters hadden. Goh, hoe zou dat toch komen? Doordat men ze klein houdt?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment