Stemmen EU?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by onderhandelen View Post
    Introductie heropvoedingskampen
    Preventief fouilleren in het hele land
    Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking

En zie vooral deze prehistorische bedoeling

Afschaffen tweede fase/studiehuis en VMBO, herinvoering ambachts- en tuchtscholen.

Heropvoeding in de vorm van dienstplicht is niet eens zo'n slecht idee (maar ben er nog niet 100% uit of ik er achter sta), zeker niet aangezien je gewoon door kan leren voor een vak. Dat kun nu als je in dienst gaat dus waarom dan niet. Tuchtscholen idem en heb er zelf profijt van gehad, een paar rake tikken en je luisterd op den duur vanzelf wel. Ben je meteen af van dat idiote gedoe dat bijna iedereen tegenwoordig maar ADHD heeft en ritalin voorgeschreven krijgt. Dat is nog eens gemakzuchtig. Kinderen zijn nu eenmaal druk en hebben kortere concentratie vermogen dan een volwassene. De meesten groeien er overheen.

LTS en ambacht georienteerde opleiding her-invoeren kan ook geen kwaad. Nu ben je jaren aan het verspillen om een brede basis te krijgen en als je dan aan de slag moet weet je nog steeds bijna geen ene fuck. Onderwijs nu is verspilde tijd basisschool groep 7-8 zijn herhaling van voorgaande jaren. In brugklas krijg je herhaling van dat met klein beetje nieuwe dingen. In de tweede leer je nieuwe shit wat in de derde en examen jaar herhaald wordt. Dan ga je naar voortgezet en begint het hele gezeik overnieuw terwijl je het idee hebt iets werk gericht te gaan leren wat niet gebeurd. Ontwikkeling van onderwijs is niet bepaald vooruit gegaan als je kijkt hoe easy het is om een papiertje te halen tegenwoordig en hoe makkelijk de leraren zich er van afmaken door onnodig veel overhoringen te geven. En als je beetje oplet in de klas dan hoef je weinig tot geen tijd te verspillen aan huiswerk en slaag je toch wel. Alleen Universiteit is lastig en veel werk om in te slagen.

Tweede Fase/Studiehuis was sinds dag 1 al een flop. Dat wegschrappen zou geen slechte invloed zijn. What can be worse? :P

Je kan het onderwijs in bijna helft minder qua de tijd doorlopen als ze fatsoenlijke pakketten zouden opstellen en niet zoveel tijd aan herhalingen van herhalingen zouden verspillen.

Metadon-bussen/verstrekking drugs aan verslaafden om te zorgen dat ze niet gaan stelen en zo moet zo blijven.

Gedoogbeleid dat te pas en onpas wordt toegepast geeft bij mij een nare smaak alsof de instanties het maar gebruiken wanneer hen het uitkomt. Afschaffen die handel. Iedereen is gelijk. Geen gezeik van "ik ben speciaal"...nee jij bent net zoals mij en hebt dezelfde plichten en rechten dus niet zeiken.

Preventief fouileren. Klinkt eng op papier. Wanneer werd het daadwerkelijk gedaan? Ik vind het niet erg. Anders kun je net zo gaan jengelen over preventieve alcohol controles e.d.
    Last edited by Falstyr; 04-06-2009, 16:38.

Comment

• Respect voor jou visie Falstyr
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

• nu.nl/verkiezingen eu - nieuws | Definitieve prognose: D66 en PVV grote winnaars
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• heeft het toch zin gehad PVV te stemmen
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

• dankzij mij. hahhaha. vrouw vond de biljetten en ik kreeg een volmacht, dus 2x op mn grote blonde vriend gestemd.
            @einzelganger. je zak ouwe. die kunnen het wel missen. dat slaat als een lul op een trommel. iem. die zoals ik van ''smorgens vroeg tot 's avonds bezig is met zn eigen zaak en veel risico maakt, toevallig wat meer krijgt (loon naar werken) moet dat bekopen met meer als de helft inleveren ..... fok dat
            Last edited by bruce; 04-06-2009, 21:40.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Lag in de lijn der verwachting. Zal mij benieuwen wat i daar uitgevoerd zal krijgen.
              Ff tv aanzetten

Prognose

Definitieve prognose van de verkiezingsuitslag:
              CDA: 19,6 procent 5 zetels
              PVV: 15,3 procent 4 zetels
              PvdA: 13,9 procent 4 zetels
              VVD: 11,0 procent 3 zetels
              D66: 10,2 procent 3 zetels
              GroenLinks: 8,8 procent 2 zetels
              SP: 7,9 procent 2 zetels
              ChristenUnie/SGP: 7,4 procent 2 zetels
              Partij voor de Dieren: 3,8 procent 0 zetels
              overige partijen: 2,1 procent 0 zetels
              We like it

Comment

• yay voor overige partijen :P
                CDA zou 2e keus zijn geweest hehe

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                  Klopt aan de ene kant, aan de andere kant kortzichtig. Nederland is qua wegennet bijvoorbeeld één van de beter landen van Europa om even een voorbeeld te noemen. Waardoor is dit mogelijk gemaakt? Door onze belastingcenten.
                  Zeker waar. Maar dat is geen excuus om mensen die meer te verdienen exponentieel zwaarder te belasten.

Originally posted by bruce View Post
                  dankzij mij. hahhaha. vrouw vond de biljetten en ik kreeg een volmacht, dus 2x op mn grote blonde vriend gestemd.
                  @einzelganger. je zak ouwe. die kunnen het wel missen. dat slaat als een lul op een trommel. iem. die zoals ik van ''smorgens vroeg tot 's avonds bezig is met zn eigen zaak en veel risico maakt, toevallig wat meer krijgt (loon naar werken) moet dat bekopen met meer als de helft inleveren ..... fok dat
                  Precies mijn punt. Risico moet in geval van succes worden beloond, en niet worden afgestraft.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ook in Nederland kan je rijk worden ondanks die hoge belastingen.

Neemt niet weg dat het hoog is.
                    We like it

Comment

• Net in Dordrecht geteld, CU en PVV waren grootste partijen(beide 20%+), toen PvdA en Groenlinks lag zelfs voor op CDA maar in hoeverre dat een beeld geeft van NL geen idee
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Mooi dat de SP geen zetels heeft verloren, maar ik denk wel dat de PvdA en het CDA de klappen goed gevoeld heeft met hun forse verlies. De PVV is idd een forse nieuwe binnenkomer! De onvrede is goed duidelijk in Nederland...
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Je weet dat mensen anders stemmen voor de EU dan dat zou voor landelijk doen?

Comment

• @einzelganger. je zak ouwe. die kunnen het wel missen. dat slaat als een lul op een trommel. iem. die zoals ik van ''smorgens vroeg tot 's avonds bezig is met zn eigen zaak en veel risico maakt, toevallig wat meer krijgt (loon naar werken) moet dat bekopen met meer als de helft inleveren ..... fok dat[/QUOTE]

Ja dat word wel eens vergeten.
                            Je hebt toch een eigen zaak dan zal je wel veel verdien.

Ze vergeten dan er wel bij dat je op de dag 8 uur moet werken,s'avonds bij klanten op bezoek moet, in mijn geval.
                            Wat vaak 3 uur duurt.
                            Daarna de boel calculereren, en dan een offerte maken, in de hoop dat een karwei doorgaat, wat vaker niet doorgaat dan wel.

En dan ook nog op zaterdag aan de slag en zondag wat administratie.

Dat is gemiddeld een werkweek van 75 uur!!
                            Ik heb niks te klagen maar ik moet er wel harder voor werken als iemand die een kantoorbaan van 9 to 5 heeft.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• groenlinks gestemd.

Linkse partij, want Nederland heeft al genoeg haat in de aders stromen.
                              Daarnaast gaf de stemwijzer ook duidelijk aan bij mij dat GroenLinks mijn visie het best vertegenwoordigd.
                              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                                De meeste mensen die in de 52 % schaal zitten kunnen dat geld wel missen. Ik gok dat jij er niet in zit, dus jij hebt alleen echt last van die verplichte verzekeringen. Want een heel hoog belastingtarief heb jij niet mee te maken. Dus dan nog valt het mee.

Ja,die kunnen dat geld wel missen,inprincipe.Maar als nog: de meeste mensen werken zich gewoon helemaal te pletter om zich omhoog te werken .Dat noem ik nou presteren .En ook in bv.de bouw van kan je je goed omhoog werken.

Uitkeringen verhogen vind ik dan ook zoiets belachelijks..Ik heb zat mensen mee gemaakt die een uitkeringen hebben en makkelijk aan het werk kunnen.Lekker op de bank zitten,heel de dag door.Sigaretten kopen kunnen ze ook en dan maar klagen dat ze niet rond kunnen komen.Ik noem dat gewoon lui.

Ja en ik ken ook mensen met een handicap (zowel psychisch als fysiek) en die werken keihard.Daar heb ik nou echt zwaar respect voor.

Dat wil niet weg nemen dat de mensen die écht niet kunnen werken,wel recht hebben op een uitkeringen.Maar ja,wie ben ik he...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X