Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Geert Wilders

Wat erin kan, kan er immers ook weer uit......Goed plan!

www.dumpert.nl - Gehaktdag bij Slagerij Wilders
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

zeker goed plan!! word eens tijd dat er wat gedaan word met dit land! anders staan die marokaantjes dadelijk bij elke brug tol te vragen.

Comment

Ik ben het ermee eens dat vooral de grote steden in nederland,
      overspoeld raken met allochtonen, echter geert wilders is daar niet de oplossing voor. Zijn oplossingen hebben geen kop of staart, en ik persoonlijk vind het dan ook echt een zielig mannetje.

Nederland heeft verandering nodig qua kabinet,
      maar absoluut geen wilders!!
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik heb niks met Wilders. Wat een drol. Mij veel te racistisch ingesteld.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

ik volg jullie hij heeft leuken plannen .... maar met oplossingen komt hij ook niet ...

Comment

Originally posted by bong bong View Post
            zeker goed plan!! word eens tijd dat er wat gedaan word met dit land! anders staan die marokaantjes dadelijk bij elke brug tol te vragen.
            idd oprotte met die lui E.V.E.

voor dat die lui hier macht krijgen en wij hun taaltje moeten leren

die lui zorgen dat wij hier niks kunnen uitvreten maar hun mogen alles

mogen alles over ons roepen want dat mag wel

maar als wij wat over hun roepen gaan ze gelijk janken

en dreigen en moorden met hun kut geloof
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Maar waar trekt Wilders nou duidelijk de grens tussen autochtoon en allochtoon? Blowende (allochtone?) junkies irritant zijn, maar anders gooien ze mij ook maar het land uit. Mooi niet dat ik mijn kop in dezelfde waterstofperoxide steek als hij, om "hollandscher" en autochtoner te lijken zeker. En wat wil hij doen in het europees parlement als Engeland hem er niet eens in laat?

Comment

pink, jij mag blijven dat regel ik wel ff met geertjuh.

dat hij niet met oplossingen komt is omdat ie nog niks te vertellen heeft, skitz
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Is net Filip De Winter van Vlaams Belang. En een even grote zagevent.

Hij kan ook geen echte oplossingen bedenken en hij is zo overtuigd van zijn gelijk dat hij blind is voor de realiteit. Alleen de oudere, werelddomme, bange en kwade mensen stemmen op zo iemand denk ik.
                  Als hij aan de macht komt, wat dan? Hele steden leeghalen omdat alle immigranten weg zijn...superrealistisch...

Is mss een probleem van mensen van zijn leeftijd, ze zijn echt zo overtuigd van hun visie op de zaken dat ze echt domme dingen zeggen met het volste vertrouwen dat ze 100% gelijk hebben.

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                    idd oprotte met die lui e.v.e.

Voor dat die lui hier macht krijgen en wij hun taaltje moeten leren

die lui zorgen dat wij hier niks kunnen uitvreten maar hun mogen alles

mogen alles over ons roepen want dat mag wel

maar als wij wat over hun roepen gaan ze gelijk janken

en dreigen en moorden met hun kut geloof

+1..!
                    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Iedere Nederlander wordt voor de gek gehouden door Wilders check!
                      Hij heeft gelijk weg zijn ze dan wel

Geert Wilders voorstel is een relaxte voorstel check zo relaxt

De Remigratie kent twee uitkeringen:
                      • de basisvoorziening
                      • de remigratie-uitkering

Er zijn tegemoetkomingen voor de kosten van:
                      • de reis naar de plaats in het land waar u gaat wonen.
                      • het vervoer van uw bagage.
                      • het opbouwen van een nieuw bestaan in het andere land.
                      • de opslag van spullen in het land waar u gaat wonen.
                      • het vervoer van hulpmiddelen voor een gehandicapte.
                      • het vervoer van de inboedel van een bedrijf.

Remigratie-uitkering

De remigratie-uitkering is een bedrag dat u iedere maand krijgt voor uw levensonderhoud. Deze uitkering is alleen voor remigranten van 45 jaar of ouder. Als u in uw nieuwe land niet meer verzekerd bent voor de Nederlandse zorgverzekering, krijgt u ook een tegemoetkoming voor een ziektekostenverzekering.
                      Als u een remigratie-uitkering krijgt, ontvangt u ook een basisvoorziening. Hierbij zit dan geen vergoeding voor de kosten om een nieuw bestaan op te bouwen, want die krijgt u al met de remigratie-uitkering.
                      Last edited by onderhandelen; 06-06-2009, 23:11.
                      We like it

Comment

Originally posted by davevd View Post
                        Is net Filip De Winter van Vlaams Belang. En een even grote zagevent.

Hij kan ook geen echte oplossingen bedenken en hij is zo overtuigd van zijn gelijk dat hij blind is voor de realiteit. Alleen de oudere, werelddomme, bange en kwade mensen stemmen op zo iemand denk ik.
                        Als hij aan de macht komt, wat dan? Hele steden leeghalen omdat alle immigranten weg zijn...superrealistisch...

Is mss een probleem van mensen van zijn leeftijd, ze zijn echt zo overtuigd van hun visie op de zaken dat ze echt domme dingen zeggen met het volste vertrouwen dat ze 100% gelijk hebben.
                        een 10
                        We like it

Comment

Wilders heeft het goed voor maar ik denk niet dat de rotte appels vrijwillig lui lekkerland willen verlaten.Zo goed als ze het hier hebben krijgen ze niet meer!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                            en te dealen!!

Comment

wilders pakt terecht een probleem aan, echter met de verkeerde oplossingen. Ik geloof dat 5000 jaar geschreven geschiedenis ons wel duidelijk heeft gemaakt dat je met haat nooit haat kan bestrijden. Het is echt ongelofelijk dat we er nu weer in gaan trappen. Hebben wij nog steeds niet geleerd dat je oogst wat je zaait? Wilders en zijn stemmers denken aan het einddoel..aan stap 1...maar stap 2 tot en met 10 denken ze niet over na. En de gevolgen al helemaal niet.
                              Geertje met z'n mooie standaard zinnetjes. Dat slechts 3 % van de allochtonen het verpest voor de rest (jazeker mensen ..97 % hebben we helemaal geen last van,..houden zelfs onze economie draaiende) heeft ie het niet over. Dat zijn eigen vrouw allochtoon is ook niet. Fucking hell,..207 jaar geleden hoorde venlo nog bij duits limburg en zijn zijn overgrootouders dus allochtoon.

JA,..ik vind het ook irritant dat meer dan 50% allochtoon is in onze grote steden..JA ik vind het ook irritant als zo'n kutmarrokaantje weer aggressief is. Maar laten we aub iets intelligenter met dit probleem omgaan.

Bilo

ps: leuke docu gezien over nederlandse allochtonen in australie. Stikt van de tv schotels op hun dak, spreken nog raar onverstaanbaar nederlans-engels, dragen nog klompen en hebben bizarre oude gewoontes. Geen aussie die er over zeikt.

ps2: leuk onderzoek van maurice de hond;... bleek dat 73 % van de potentiele wilders stemmers een iq heeft onder de 100.
                              Zou je niet zeggen als je die intelligente theses leest als "allemaal eruit flikkeren die kutmarokkanen".
                              Last edited by Bilo; 06-06-2009, 23:40.
                              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X