Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik bedoel gewoon, dat ik in jou reactie ( bewust of onbewust ) een soort van "voorzichtigheid" zie. Zo van, ik heb kritiek op buitenlanders, maar heb verders niks tegen hun.

Als jij kritiek tegen Nederlanders had gehad, dan had je niet gezegd, ik heb verders niks tegen Nederlanders.

Het is niet specifiek tegen jou gericht, gewoon iets wat me bij mij en andere opvalt. Toevallig zie ik het bij jou nu terug, vandaar dat ik het even als voorbeeld neem.
    Last edited by Misterfit; 07-06-2009, 11:14.

Comment

hij bedoelt ermee:
      die polen moeten nederlands leren praten als zij willen werken in nederland (ik heb er nix tegen polen)
      bedoelt ermee dus dat hij nix tegen polen heeft maar dat hij wel vind moeten dat zij nederlands praten.

zelfde als andere volkeren, dat je altijd zegt ik heb er nix tegen (de persoon zelf)

en dat je dit niet bij een Nederlander doet.

mohamed
      jou punt 4 slaat nergens op, dat jij als antwoord geeft.
      ik vind het heel terecht dat ze iemand eruit gooien als hij iemand neer schiet of wat dan ook.
      ik vind het zelf dat ze na meerdere xren diefstal ze er uit moeten gooien.

want het gaat echt te ver met groepen die denken dat zij de baas zijn

punt 5 tuurlijk hoeft dat niet, maar ik word er gek van als 2 in het marokaans gaan praten als ik er bij ben.
      of dat ze in het marokaans tegen mij beginnen te lullen, als je echt stoer bent praat dan gewoon nederlands tegen me dat ik wel versta!
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
        Ik bedoel gewoon, dat ik in jou reactie ( bewust of onbewust ) een soort van "voorzichtigheid" zie. Zo van, ik heb kritiek op hun, maar heb er verders niks tegen hun.

Als jij het over Nederlanders had gehad, dan had je niet gezegd, ik heb verders niks tegen Nederlanders.

Het is niet specifiek tegen jou gericht, gewoon iets wat me bij mij en andere opvalt. Toevallig zie ik het bij jou nu terug, vandaar dat ik het even als voorbeeld neem.
        ik bedoel meer dat ik niks tegen hun heb

omdat hun willen werken, heb nog niks vervelends mee gemaakt met hun

ruzie's moorden steekpartijen kwaad kijken op straat als je ze voorbij loopt

wat wel dus heel vaak bij die marokanen en de rest van die eter bakken is

dus zulken moeten gewoon weg hier heb een hekel aan ze

goeien die normaal doen willen werken etc mogen van mij blijven
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind Wilders goed, zoals hij nu is. Moet totaal niet groter worden. Wilders aan de macht? Liever niet, daarvoor is hij te eenzijdig, en heeft hij een veel te rare mening over bepaalde dingen. Maar laten zien dat het volk wil dat er wat strenger met buitenlanders wordt omgegaan, kan in mijn ogen geen kwaad.

Comment

Originally posted by martin27 View Post
            ik bedoel meer dat ik niks tegen hun heb

omdat hun willen werken, heb nog niks vervelends mee gemaakt met hun

ruzie's moorden steekpartijen kwaad kijken op straat als je ze voorbij loopt

wat wel dus heel vaak bij die marokanen en de rest van die eter bakken is

dus zulken moeten gewoon weg hier heb een hekel aan ze

goeien die normaal doen willen werken etc mogen van mij blijven
            Ah, k. Duidelijk

Comment

Originally posted by mohamed View Post

1 terroristen in Nederland is een BIG joke.

Weinig tot geen terrorisme in Nederland ja. Alleen A'dam/Rotterdam/Den Haag moeten misschien een klein beetje uitkijken. Maar toch maken ze zich er zelfs hier in Twente druk om. Stel je voor, een atoombom op Glanebrug.

2 Trouwen met niet-westerse partner mag, maar het nieuwe paar moet zich elders vestigen.
              Gaat hij "Wilders" dan ook verhuizen samen met zijn hongaarse vrouw.

We weten allemaal wat Wilders verstaat onder westers en niet westers. Zijn hongaarse vrouw is (voor hem) niet hetzelfde als de marokkanen/turken/antilianen waar hij duidelijk iets tegen heeft.

3 Wilders mag ons eerst wel eens vertellen wat hij bedoelt met Inburgeren.
              Toen Nederland onze ouders uit het buitenland haalde was er geen spraken van inburgeren.
              Nee er was toen niet eens sprake van een normaal arbeids beleid. Onze ouders moesten hard werken voor weinig, soms wel 12 uur lang.
              Toen hadden ze hun geen nederlands geleerd en was het ook geen verpichting.

Veel gastarbeiders van na WOII hebben hier inderdaad voor een laag loon gewerkt. Maar het is niet zo dat ze hier allemaal onder dwang naartoe gerukt zijn. Er zijn er ook genoeg die, hoewel ze eerst terug wouden naar hun thuisland, gewoon in Nederland zijn blijven plakken. En na 50 jaar mag je toch wel verwachten dat ze een klein beetje Nederlands kunnen.

4 Allochtonen die een zwaar misdrijf begaan verliezen Nederlanderschap en moeten weg.
              Dus je bent een nederlander maar niet helemaal hahahahaha.
              Als iemand Nederlands wordt moet hij toch ook dezelfde rechten krijgen als een nederlander of ziet hij ze als Untermensch.

Untermensch is een term die in nazi-duitsland gebruikt werd voor mensen die Hitler dood wou hebben. Wilders is geen Hitler maar heeft duidelijk iets tegen buitenlanders en zal daarom helaas wel een soort van untermensch idee van ze hebben.
              Wilders is echt gek maar dat zorgt er wel voor dat meer mensen nu bij politiek gezeur betrokken raken. Er zijn meer mensen die weten wie "Wilders" is dan dat ze weten wat "parlement" is.

Comment

Dit rapport uit 2008 spreekt boekdelen:
                CBS - Allochtonen - Nieuw

Er is dus wel een degelijk probleem wanneer je kijkt naar het aantal geweldsmisdrijven t.o.v. afkomst.
                Last edited by AlphaMuscles; 07-06-2009, 11:36.
                AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

waar sturen we criminele nederlanders naartoe???????????

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                    Ik bedoel gewoon, dat ik in jou reactie ( bewust of onbewust ) een soort van "voorzichtigheid" zie. Zo van, ik heb kritiek op buitenlanders, maar heb verders niks tegen hun.

Als jij kritiek tegen Nederlanders had gehad, dan had je niet gezegd, ik heb verders niks tegen Nederlanders.

precies je hebt helemaal gelijk! de meeste hebben wel iets tegen ze, maar zijn bang om gelijk voor een racist uitgemaakt te worden en zeggen dan ik heb niks tegen ze.. fout!!!! ze hebben het er zelf nagemaakt. je bent geen rascist als je iets tegen ze hebt. en wilders is ook geen rascist. hij verteld alleen maar hoe het zit. ze moeten zich gewoon aanpassen lukt dat niet dan moeten ze gewoon weer terug lijkt me heel simpel!

Comment

[quote=Bilo;540240] Dat slechts 3 % van de allochtonen het verpest voor de rest (jazeker mensen ..97 % hebben we helemaal geen last van,..houden zelfs onze economie draaiende)
                      quote]

in rotterdam toch echt bewezen 50% van de marokkanen tussen 12 en 24.
                      hoe kom jij aan je drie procent? drie procent is extremist ja, die het voor de rest verneukt. maar das heel wat anders dan het kutmarokkaan verhaal.
                      1 op de 2 heb een strafblad. dat is immers niett te filmen
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by cojones View Post
                        Molokai?

Comment

naar de gevangenis?

Comment

kun je dat nou echt niet zelf bedenken. daar heb een gevangennis voor. laat die buitenlandse criminelen lekker in hun eigen celletje rotten. anders moeten we er nog voor betalen ook. geloof dat dat 50 euro per dag kost een gevangenne in nederland te onderhouden

Comment

naar Marokko ? krijgen hun ons uitschot.

Comment

^^^^is dat niet discrimineren, de een stuur je het land uit en de ander mag in het land blijven voor hetzelfde delict??????

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X