Originally posted by bong bong
View Post
Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit
Collapse
X
-
Originally posted by mohamed View PostHoi allemaal.
"Wilders is een pion en zijn volgers ook."
Beste mensen, jullie denken dat Wilders het beste voor Nederland over heeft.
Dat is alles behalve waar, en de tijd zal het leren.
Wilders speelt een politieke spelletje.
Om eerlijk te zijn speelt hij een DUIVELSE spel met het volk van nederland.
Wat helemaal zielig is, is dat heel veel lui er intrappen.
vertelt iem. die bang is voor opkomst wilders.
Laten we eens kijken naar wilders zijn standpunten.
* Preventieve opsluiting van 150 a 200 potentiele terroristen en hun handlangers.
* Immigrantenstop tot 2010.
* Trouwen met niet-westerse partner mag, maar het nieuwe paar moet zich elders vestigen.
* Migranten die geen inburgeringsdiploma halen, moeten het land uit.
* Allochtonen die een zwaar misdrijf begaan, verliezen Nederlanderschap en moeten weg.
* Nederlands als voertaal voor imams, op straffe van preekverbod.
1 terroristen in Nederland is een BIG joke.
Echtwaar, ze maken mensen bang en vervolgens veranderen ze wetten waar de mensen zo trots op waren.
Ik zal jullie vertellen als praktiserende moslim, in NEDERLAND heb je geen terroristen!
oh is dat een big joke? ze zitten over de hele wereld kerl. als jij beweert dat er in nederland niet een zit, die connecties heeft en medewerking verleent ben je of dom, of je probeert ons zo te houden. ze integreren overal om als het moet toe te kunnen slaan. of ze nou moslim zijn, of puur politieke redenen hebben en de islam misbruiken als smoes.
Dus wees maar niet bang. Mohammed B heeft Theo vermoord en het woord zegt het al VERMOORD. oh gelukkig. alleen moordenaars en geen terroristen. pfff... ben meteen weer onbezorgd.
Dat is geen terroristiche aanslag. Als een man zijn hele familie dood en vervolgens zich zelf dan praten we toch ook niet van een terroristiche aanslag of wel soms. De definitie van terrorist is, iemand die geweld gebruikt om een politiek doel te bereiken. had hij niet een motief om hem te vermoorden?
Nou vertel mij hoe veel van dat soort terroristen hebben wij in Nederland? met dat soort boodschappen? hopelijk niet teveel
2 Trouwen met niet-westerse partner mag, maar het nieuwe paar moet zich elders vestigen.
Gaat hij "Wilders" dan ook verhuizen samen met zijn hongaarse vrouw.zoals al gezegd is: hij heeft het over ww trekkers en arabieren en (ja, helaas) moslims. (persoonlijk zie ik moslims (nog)niet als kwaad. hopelijk blijft dat zo.
3 Wilders mag ons eerst wel eens vertellen wat hij bedoelt met Inburgeren.
Toen Nederland onze ouders uit het buitenland haalde was er geen spraken van inburgeren.dit is te gek voor woorden. jij weet zelfs niet wat hij daarmee bedoelt en jij typt normaal nederlands. wat moeten de allochtonen ervan snappen die halfgebakken of niet nederlands schrijven/ lezen of zelfs spreken. dat is juist wat hij bedoelt. dat je dat snapt.
Nee er was toen niet eens sprake van een normaal arbeids beleid. Onze ouders moesten hard werken voor weinig, soms wel 12 uur lang.
Toen hadden ze hun geen nederlands geleerd en was het ook geen verpichting.
Nu Nederland weer helemaal is opgebouwd en ze alle vuile klussen hebben opgeruimd moeten ze ineens inburgeren.
Hahaha wat een grap!!na 50 jaar?.... zou geen inburgeren meer hoeven heten. ze zouden al vloeiend nederlands moeten spreken, etc.
4 Allochtonen die een zwaar misdrijf begaan verliezen Nederlanderschap en moeten weg.
Dus je bent een nederlander maar niet helemaal hahahahaha. natuurlijk. als iemand bij mij komt inwonen en hij krijgt de sleutel, maar ineens maakt hij er een kutzooi van in mn huis is hij geen huisgenoot meer en gaat ie maar elders zn drek strooien.
Als iemand Nederlands wordt moet hij toch ook dezelfde rechten krijgen als een nederlander of ziet hij ze als Untermensch. dat maak jij ervan. waarom komen sommige 'nederlandse' kickboxers uit onder marokkaanse vlag? omdat ze zo nederlands zijn?
5 Nederlands als voertaal voor imams? Moeten we ook de koran in het Nederland gaan lezen?
Moeten we ons geloof ook gaan aanpassen zodat we wilders tevreden stellen. nee, daar heb je eindelijk es gelijk.
Wilders is GEK als hij denkt dat moslims dat gaan doen. was het maar waar ja. ghehe. En wildersje spreekt zijn eigen grondwet tegen.
Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachten, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen,
hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan,
door praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van geboden en voorschriften. (artikel 18)dit heb je ook gelijk in.
Wilders is Anti islaam. Hij haat de Islaam en wil er alles aandoen om de islaam te stoppen sammen met zijn joodse vriendjes die hij wekelijks bezoekt in de Israëlische ambassade. dit klopt ook, maar je hebt het over joodse vriendjes, dus zo vriendelijk ben jij ook niet, sjakie.
1 ding is zeker, Islaam is de snelst groeiende relige in de wereld en niemand zal dat ooit tegen kunnen houden. HET BEWIJS VAN DE ISLAMISERING VAN NEDERLAND. HIER GEEF JE WILDERS DUS GELIJK!
En als wildersje moslims uit Nederland wil schoppen wat gaat hij dan doen met de nederlandse bekeerlingen?
Of bvb mijn kinderen die zijn ook nederlands en hebben ook een nederlandse moeder en zo heb je er nog heeeel veel.
Om een lang verhaal kort te maken, het is een statistieken-spel.
De russen zeggen ;"je hebt de gewone leugen, de grote leugen en de statistieken"
In 1999 had niemand in rusland gehoord van Vladimir putin toch steeg de partij van putin
week na week in de pijling en zo kregen mensen interesse in zijn partij,
want als die partij zo snel stijgt dan moet het wel goed zijn. Mensen doen elkaar graag na.
En Nederland gaat op dezelfde tour.
maar evengoed bedankt dat je probeerde ons uit te leggen dat we beter niet op wilders kunnen stemmen omdat ie tegen moslims is.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by cojones View Post^^^^is dat niet discrimineren, de een stuur je het land uit en de ander mag in het land blijven voor hetzelfde delict??????
Nederlanders zijn Nederlanders, die kun je niet naar hun eigen land terug sturen, want Nederland is al hun eigen land.
Eerste generatie Allochtonen kun je wel terug sturen. Kom waar praten we in godsnaam over. Ik heb het niet over allochtonen, die af en toe door rood rijden. Nee, over de zware criminelen, waarom zou ik een moordenaar of iemand die iemand zwaar mishandelt, nog onderdak geven? Zoals al gezegd, kost alleen geld en dan zit hij hier ook nog lekker in luxe.
Ik heb gewoon veel meer last van buitenlanders, dan normale Nederlanders. Gelukkig lopen er ook nog genoeg goeie rond. Maar dat jij als allochtoon, voor de echt zware criminelen opkomt, dat snap ik niet. Je moet immers heel veel doen, wil je in aanmerking komen voor zo een maatregel.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostNederlanders zijn Nederlanders, die kun je niet naar hun eigen land terug sturen, want Nederland is al hun eigen land.
Als je perse mensen het land uit wilt sturen onder het motto "zoek het maar uit" kan dat net zo goed bij Nederlanders als bij Marokkanen of Turken.
Comment
-
let op vriend: dit gaat niet over kleur he!! zoals possel zegt: gaat over mense die hand ophouden, of extremisten ofzo. en hoe je het ook wendt of keert, het komt door de (kut) marokkanen, want als de marokkanen christelijk waren geweest, had heel nederland een hekel aan het christendom. het is hun schuld dat de islam door de zeik wordt gehaald. maar ja, dat willen ze niet snappen.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postlet op vriend: dit gaat niet over kleur he!! zoals possel zegt: gaat over mense die hand ophouden, of extremisten ofzo. en hoe je het ook wendt of keert, het komt door de (kut) marokkanen, want als de marokkanen christelijk waren geweest, had heel nederland een hekel aan het christendom. het is hun schuld dat de islam door de zeik wordt gehaald. maar ja, dat willen ze niet snappen.
Comment
-
Originally posted by bruce View Postlet op vriend: dit gaat niet over kleur he!!
Maargoed al die wilde (indanen?)verhalen die ik over allochtonen hoor..
Tsja maak het misschien zelf niet zoveel mee dat veel lui hier gefrustreerd raken.
Woon in Arnhem, zal in de randstad dan wel een groter probleem zijn..
*hier ook D66 en Groen Links boven PVV bij EU verkiezingen
Comment
-
eenvoud cojones... eenvoud, daar hou ik het op dat je zo praat.
nederlanders wonen in hun eigen land. daar kan je een ander land niet mee opzadelen. wat een zombie uitspraak.
marokkanen daarentegen krijgen pcies van de overheid daarzo(in marokko, waar hun eigen cultuur heerst) een koekje van eigen deeg.
het probleem zit em niet in kleur, maar in cultuur. en zelfs zolang dat binnen de huismuren blijft hoeft het geen probleem te zijn. maar dat is helaas niet zo. denk je dat ik er een probleem mee heb dat ik als enige tussen 100 marokkanen woon? echt niet. maar dan moeten ze niet voor 50% crimineel zijn en mij een gevoel van onbehagen geven als ik langs ze loop, mn vrouw proberen te versieren en haar voor hoer uitmaken als ze niet reageert en dat soort fukking shiteen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by cojones View Postdan moet je criminele nederlanders ook het land uitsturen.....
welk land moet je ze dan heen sturen, ze zien ons al aan komen
iedereen moet gewoon in zijn eigen land bestrafd wordenPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostDit bedoel ik nu, meteen is het weer discrimineren. Als je onderdak aanvraagt in een land en je vervolgens flink gaat misdragen ( en dan heb ik het over zware delicten ) dan mag je ook net zo snel weer weg, als dat je gekomen bent.
Nederlanders zijn Nederlanders, die kun je niet naar hun eigen land terug sturen, want Nederland is al hun eigen land.
Eerste generatie Allochtonen kun je wel terug sturen. Kom waar praten we in godsnaam over. Ik heb het niet over allochtonen, die af en toe door rood rijden. Nee, over de zware criminelen, waarom zou ik een moordenaar of iemand die iemand zwaar mishandelt, nog onderdak geven? Zoals al gezegd, kost alleen geld en dan zit hij hier ook nog lekker in luxe.
Ik heb gewoon veel meer last van buitenlanders, dan normale Nederlanders. Gelukkig lopen er ook nog genoeg goeie rond. Maar dat jij als allochtoon, voor de echt zware criminelen opkomt, dat snap ik niet. Je moet immers heel veel doen, wil je in aanmerking komen voor zo een maatregel.
wat doe je dan met buitenlanders die zich goed gedragen?? krijgen die wat extras omdat zij zich als 'gast' zo goed gedragen??? of mag je alleen gestraft worden en belonen mag niet???
kijk als jij van mening dat ze weg moeten, dat is jouw mening dat mag je hebben, maar dan moet je ook durven toegeven dat je discrimineert tussen autochtonen en allochtonen, wat dat doe je, hoe je het ook bekijkt.....volgens de wet is er geen verschil tussen een marokkaan met nl paspoort en blanke nederlander met een nl paspoort, als beide iemand vermoorden en de een wordt het land uitgekickt en de ander niet, dan is dat discriminatie!!!
Comment
-
Originally posted by bruce View Postmij een gevoel van onbehagen geven als ik langs ze loop, mn vrouw proberen te versieren en haar voor hoer uitmaken als ze niet reageert en dat soort fukking shit
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment