Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by cojones View Post
    dan moet je criminele nederlanders ook het land uitsturen.....
    Nee, nee en nog eens nee. Nederlanders zijn Nederlanders. Ze komen hier geen onderdak vragen, ze zijn hier geboren. Misdragen ze zich, huppa de gevangenis in.

Buitenlanders komen hier onderdak zoeken. Bieden wij hem het aan, hoor je je wel te gedragen.

Voorwaarde is dus, word niet crimineel, word je dat wel, weg ermee.
    Hoezo zouden we mensen onderdak moeten bieden, die vervolgens er misbruik van gaan maken?

Als jij een zwerver van de straat plukt en hem bij jou onderdak geeft, maar hij gaat zich misdragen, dan schop je hem toch ook weer terug op straat. En let op, het is niet omdat het moslims zijn. Het kan van mijn part een Duitser of een Belg zijn. Ook voor andere landen geld dat. Gaat een Nederlander naar Amerika, misdraag hij zich daar, waarom dan niet gewoon weer terug naar Nederland sturen. Er moeten dus concrete voorwaarden komen, er moeten eisen gesteld worden aan de Asielzoekers, zodat de criminaliteit onder allochtonen minder wordt. Zodat de mensen die het echt nodig hebben, hun kans krijgen en geen crimineel uitschot. En in de toekomst moet het land gewoon dicht, Nederland raakt te vol.

Comment

Originally posted by martin27 View Post
      nee gewoon aan pakken die lui

welk land moet je ze dan heen sturen, ze zien ons al aan komen

iedereen moet gewoon in zijn eigen land bestrafd worden
      Het idee achter Wilders idee van allochtone criminelen terugsturen is toch echt;
      "dan zijn ze hier weg hebben wij er geen last van".

Dus dat zou net zo goed voor Nederlanders gelden.

!!! Het zal hem een zorg wezen waar ze naartoe gaan als ze maar weg zijn.

Comment

tuulk. gooi het maar weer op discriminatie. fok of man. belonen voor goed gedrag. krijg de pestvlekken. waarom moet dat beloond worden? dat is niks meer als normaal. een nederlandse nederlander krijgt toch ook geen beloning voor normaal doen. wat een stupid nonsens. normaal doen is iets wat gewoon van je verwacht wordt. niet meer en niet minder.
        en volgens de wet is er geen verschil ja, maar daar zegt wilders dus op dat die wet moet veranderen. hoe meer zulke onzin jij hier neerzet, hoe meer ik sympathie voor wilders krijg.
        als ik in mijn huis woon en een ander krijgt bij mij onderdak omdat ik een beter huis heb, hij vermoord mn vrouw, dan gaat ie eruit. vermoord ik mn vrouw, dan blijf ik gewoon in mn eigen huis wonen. (als ik weer vrij kom).
        julllie willen het gewoon niet snappen
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by little View Post
          Het idee achter Wilders idee van allochtone criminelen terugsturen is toch echt;

Dus dat zou net zo goed voor Nederlanders gelden.

!!! Het zal hem een zorg wezen waar ze naartoe gaan als ze maar weg zijn.
          wees eerlijk. zou het allermooiste zijn. alle crimi's eruit.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
            eenvoud cojones... eenvoud, daar hou ik het op dat je zo praat.
            nederlanders wonen in hun eigen land. daar kan je een ander land niet mee opzadelen. wat een zombie uitspraak.
            marokkanen daarentegen krijgen pcies van de overheid daarzo(in marokko, waar hun eigen cultuur heerst) een koekje van eigen deeg.
            het probleem zit em niet in kleur, maar in cultuur. en zelfs zolang dat binnen de huismuren blijft hoeft het geen probleem te zijn. maar dat is helaas niet zo. denk je dat ik er een probleem mee heb dat ik als enige tussen 100 marokkanen woon? echt niet. maar dan moeten ze niet voor 50% crimineel zijn en mij een gevoel van onbehagen geven als ik langs ze loop, mn vrouw proberen te versieren en haar voor hoer uitmaken als ze niet reageert en dat soort fukking shit
            naar mijn mening zijn dat incidenten, ik ken ook talloze gevallen waarbij gebeurtenissen met autochtonen zijn gebeurt waar ik enorm pissed om ben, maar dat betekent niet dat ik elk autochtoon zo zie....

dus omdat het eenvoudig is om ze weg te sturen doen we dat?? en nederlanders zijn niet makkelijk weg te sturen dus dat doen we niet??? wat een redenering, ipv ze op te sluiten kunnen we ze ook doodschieten is nog wat eenvoudiger....

Comment

wees eerlijk. zou het allermooiste zijn. alle crimi's eruit.
              En daarom is het raar dat Wilders het alleen heeft over de Marokkanen.
              Dat is dus voor mij een voorbeeld van discriminatie, geen gelijkheid.

Comment

mn vrouw proberen te versieren en haar voor hoer uitmaken als ze niet reageert en dat soort fukking shit
                precies dat gebeurd hier ook en dat was 13 jaar geleden al zo

weet het nog steeds liep langs ze in een brede steeg

heey lekkerding kom is hier aan de fiets trekken van haar zodat ze stil stond

zij rot op man, ik moet niks van je, aah wat nou je hoer

toen was het al zo en nu nog steeds zo

ze denken alles te kunnen mogen maken E.V.E.
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  Nee, nee en nog eens nee. Nederlanders zijn Nederlanders. Ze komen hier geen onderdak vragen, ze zijn hier geboren. Misdragen ze zich, huppa de gevangenis in.

Buitenlanders komen hier onderdak zoeken. Bieden wij hem het aan, hoor je je wel te gedragen.

Voorwaarde is dus, word niet crimineel, word je dat wel, weg ermee.
                  Hoezo zouden we mensen onderdak moeten bieden, die vervolgens er misbruik van gaan maken?

Als jij een zwerver van de straat plukt en hem bij jou onderdak geeft, maar hij gaat zich misdragen, dan schop je hem toch ook weer terug op straat. En let op, het is niet omdat het moslims zijn. Het kan van mijn part een Duitser of een Belg zijn. Ook voor andere landen geld dat. Gaat een Nederlander naar Amerika, misdraag hij zich daar, waarom dan niet gewoon weer terug naar Nederland sturen. Er moeten dus concrete voorwaarden komen, er moeten eisen gesteld worden aan de Asielzoekers, zodat de criminaliteit onder allochtonen minder wordt. Zodat de mensen die het echt nodig hebben, hun kans krijgen en geen crimineel uitschot. En in de toekomst moet het land gewoon dicht, Nederland raakt te vol.
                  je kunt nog steeds niet toegeven dat je discrimineert he, want ik blijf erbij dat je dat doet en dat doe je ook wettelijk gezien....

hoe kun je nou zeggen dat jij ze onderdak geeft, ik geef ze ook net zo goed onderdak, net als elke bewoner van nederland, je geeft jezelf te veel eer kerel...jij doet niet meer als ik....

Comment

Originally posted by cojones View Post
                    naar mijn mening zijn dat incidenten, ik ken ook talloze gevallen waarbij gebeurtenissen met autochtonen zijn gebeurt waar ik enorm pissed om ben, maar dat betekent niet dat ik elk autochtoon zo zie....

dus omdat het eenvoudig is om ze weg te sturen doen we dat?? en nederlanders zijn niet makkelijk weg te sturen dus dat doen we niet??? wat een redenering, ipv ze op te sluiten kunnen we ze ook doodschieten is nog wat eenvoudiger....
                    Even voor de duidelijkheid, niet alle Allochtonen worden hier als slecht afgestempeld. Bruce praat ook over de 50% waar hij last van heeft. Maar 50% van de jongeren, dat is veel.

Je begrijpt het principe nog steeds niet. Ben je in Nederland geboren, dan mag je gewoon als Nederlander hier blijven. Had je voorheen een andere paspoort en meen je je nu te misdragen, dan kun je gewoon weer lekker weg gaan.
                    Van mij mogen ze ook wel sommige zware Nederlandse Criminelen het land uit zetten, ze hebben niet anders verdient. Moet ik medelijden hebben met een allochtoon, die hier heen komt, een zwaar misdrijf pleegt en weggestuurd word? Nee, het crimineel uitschot dat hier heen komt, mag ook gerust weer terug naar het land, waar het vandaan komt. Waarom moeten wij met de criminelen van dat land opgescheept zitten, die ons land alleen willen uitbuiten.

Comment

tuulk. gooi het maar weer op discriminatie. fok of man. belonen voor goed gedrag. krijg de pestvlekken. waarom moet dat beloond worden? dat is niks meer als normaal. een nederlandse nederlander krijgt toch ook geen beloning voor normaal doen. wat een stupid nonsens. normaal doen is iets wat gewoon van je verwacht wordt. niet meer en niet minder.
                      en volgens de wet is er geen verschil ja, maar daar zegt wilders dus op dat die wet moet veranderen. hoe meer zulke onzin jij hier neerzet, hoe meer ik sympathie voor wilders krijg.
                      als ik in mijn huis woon en een ander krijgt bij mij onderdak omdat ik een beter huis heb, hij vermoord mn vrouw, dan gaat ie eruit. vermoord ik mn vrouw, dan blijf ik gewoon in mn eigen huis wonen. (als ik weer vrij kom).
                      julllie willen het gewoon niet snappen
                      je bent man genoeg om te zeggen dat ze het land uit moeten, dan moet je ook man genoeg zijn dat je onderscheid maakt, en dus discrimineert, kun je toch wel zeggen, is toch je eigen mening of niet.....

ja klopt een nederlander krijgt geen beloning voor normaal doen, maar een nederlander kan ook niet het land worden uitgestuurd als hij niet normaal doet.....

Comment

Het gaat ook om het idee, dat ik en de rest van Nederland hun onderdak bieden. Ik weet niet of jij hier heen bent gekomen en ergens anders bent geboren. Ik weet het niet, je zult vast een goeie kerel zijn.

Als jij vind dat is discrimineer, dan doe ik dat maar. Srry, ik vind echt niet alle buitenlanders kut. Jij snapt het punt gewoon niet. Weg met die mensen die menen zich crimineel te kunnen gedragen bij het land waar ze asiel zoeken. Zo van, in mijn land is het kut, dan ga ik het hier ook kut maken.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                          Even voor de duidelijkheid, niet alle Allochtonen worden hier als slecht afgestempeld. Bruce praat ook over de 50% waar hij last van heeft. Maar 50% van de jongeren, dat is veel.

Je begrijpt het principe nog steeds niet. Ben je in Nederland geboren, dan mag je gewoon als Nederlander hier blijven. Had je voorheen een andere paspoort en meen je je nu te misdragen, dan kun je gewoon weer lekker weg gaan.
                          Van mij mogen ze ook wel sommige zware Nederlandse Criminelen het land uit zetten, ze hebben niet anders verdient. Moet ik medelijden hebben met een allochtoon, die hier heen komt, een zwaar misdrijf pleegt en weggestuurd word? Nee, het crimineel uitschot dat hier heen komt, mag ook gerust weer terug naar het land, waar het vandaan komt. Waarom moeten wij met de criminelen van dat land opgescheept zitten, die ons land alleen willen uitbuiten.
                          50% is het never nooit niet vriend......ga daar man vanuit dat klopt niet......

ik begrijp je mening heel goed, ook al had je voorheen een ander paspoort en heb je nu een nederlands paspoort, dan heb je dezelfde rechten als een autochtoon en hoor je hetzelfde te behandeld worden...zo niet dan ben je aan het discrimineren hoe je het wendt of keert....

asielzoekers die nog geen verblijfsvergunning hebben of zo, kunnen nu al worden weggestuurd vanwege een delict, terug naar hun eigen land, dat is ook een tijdje geleden gebeurt, en dat is ook correct, daar ben ik het ook mee eens...

maar jij hebt hier over marokkanen die gewoon een nederlands paspoort hebben en dat is niet eerlijk......

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                            idd oprotte met die lui E.V.E.

voor dat die lui hier macht krijgen en wij hun taaltje moeten leren

die lui zorgen dat wij hier niks kunnen uitvreten maar hun mogen alles

mogen alles over ons roepen want dat mag wel

maar als wij wat over hun roepen gaan ze gelijk janken

en dreigen en moorden met hun kut geloof
                            kan niet begrijpen dat deze post niet is ge-edit....

Comment

Spijtig dat niemand lessen leert uit de geschiedenis.. Er zijn altijd al mensen met verschillende culturen en godsdiensten naast elkaar in dezelfde gebieden gaan wonen. Spijtig genoeg leid dat soms tot oorlog of zelfs tot hele genocides. En toch zijn er mensen in de politiek die nog altijd dezelfde haat verspreiden tegen die andere culturen.En nog altijd zijn er mensen die hun blindelings volgen..

Op die manier laat je gewoon alles broeien tot er iets gebeurt en dan zit je met een burgeroorlog.
                              Leef gewoon samen naast elkaar en relativeer gewoon. Nl is nog altijd één van de beste plekken op Aarde om te wonen hoor.

Comment

natuurlijk kan dat met de huidige wet niet, ze zijn met een Nederlands paspoort Nederlanders. Maar ik vind dat de eerste generatie Allochtonen gewoon een proefpaspoort moeten hebben. bega je een echt zwaar misdrijf ( Moord, verkrachting, zwaar mishandeling ) dan mogen ze naar mijn mening terug. Misschien dat er dan ook nog rekening mee moet worden gehouden, wat voor een leeftijd de persoon had, toen hij naar Nederland ging. Iemand die hier met 2 jaar naar toe kwam, kun je natuurlijk moeilijk in een voor hem vreemd land stoppen. En natuurlijk kun je ook niet even een 13 jarig kind in het vliegtuig zetten. Er moeten wel bepaalde regels aan verbonden worden.

Bijvoorbeeld, je moet volwassen zijn en een minimale Leeftijd, met welke leeftijd je in dit land bent gekomen. Het zou in de pratijk in ieder geval heel erg moeilijk om te zetten zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X