Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vond ik ook maar ja, niet iedereen kan evengoed sarcasme detecteren idem met de post van blocktoblock
Anyway dit is gewoon een kereltje dat doorslaat van frustratie. Onverwachte agressie doen veel "helden" niet veel tegen, ze zijn zelf in schock met wat er gebeurd(zitten nog tussen flight en fight). Daarom mag je die mensen dat echt niet kwalijk nemen, ze zijn er niet op getraind. En zeker niet de internet held uithangen van "ik doe dit en dat". Dat ken ik genoeg dat soort praatjesmakers, eens de shit begint zijn ze niet meer te vinden.
Het is een vrouw.. die mept niet.. in nederland zouden ze gewoon een stel militairen in de bus moeten mikken als chauffeur.. wat grote bek.. en dan staat er ff een kleerkast van 2 bij 2 op. nu betalen of opgedonderd.
Soms rijdt er ook security mee.Vooral op zaterdagavond.Laten we eerlijk zijn: ik denk niet dat de meeste daders Joost en Piet heten...
Een kereltje dat gewoon doorslaat?Hij is gewoon helemaal ziek in zijn hoofd..
De arme vrouw..
komaan, niet overdrijven. Adrenaline maakt mensen niet meer vatbaar voor rede, en quasi iedereen kan dan doorslagen mits de droppel overloopt. Het kan bv zijn dat die neger daarvoor kloppen heeft gekregen van zijn vader, en nu pissig zat omdat hij niks terugdeed. Dan is de vrouw een makkelijke prooi om alles op kwijt te raken. Beslis niet te vlug aan de hand van een paar seconden. En ik keur het niet goed he, voor enkele zwart-witzieners dat nog denken.
En trouwens, veel mannen krijgen ook klappen, vind ik even erg. Die arme man...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment