Buschauffeur is weer es X de lul

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    Walgelijk dit.

Neem aan dat Erik's post sarcastisch is?
    Goed aangenomen
    't Lag er dan ook wel dik bovenop
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by tums View Post
      Fucking held die vent. Zou zoiets wel eens mee willen maken, zien hoe ik zou reageren. Ben bang dat ik volledig doorsla, lol.

Ja en dan ben jij opeens de dader.Net zoals de tasjesdieven,waarvan er 1 is dood gereden (wel iets anders,maar toch..)

Comment

Originally posted by erikv View Post
        Goed aangenomen
        't Lag er dan ook wel dik bovenop
        vond ik ook maar ja, niet iedereen kan evengoed sarcasme detecteren idem met de post van blocktoblock

Anyway dit is gewoon een kereltje dat doorslaat van frustratie. Onverwachte agressie doen veel "helden" niet veel tegen, ze zijn zelf in schock met wat er gebeurd(zitten nog tussen flight en fight). Daarom mag je die mensen dat echt niet kwalijk nemen, ze zijn er niet op getraind. En zeker niet de internet held uithangen van "ik doe dit en dat". Dat ken ik genoeg dat soort praatjesmakers, eens de shit begint zijn ze niet meer te vinden.
        Last edited by Genjuro; 09-06-2009, 09:27.
        the one and only tabata overlord

Comment

Een kereltje dat gewoon doorslaat?Hij is gewoon helemaal ziek in zijn hoofd..
          De arme vrouw..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            Het is een vrouw.. die mept niet.. in nederland zouden ze gewoon een stel militairen in de bus moeten mikken als chauffeur.. wat grote bek.. en dan staat er ff een kleerkast van 2 bij 2 op. nu betalen of opgedonderd.

Soms rijdt er ook security mee.Vooral op zaterdagavond.Laten we eerlijk zijn: ik denk niet dat de meeste daders Joost en Piet heten...

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
              Een kereltje dat gewoon doorslaat?Hij is gewoon helemaal ziek in zijn hoofd..
              De arme vrouw..
              komaan, niet overdrijven. Adrenaline maakt mensen niet meer vatbaar voor rede, en quasi iedereen kan dan doorslagen mits de droppel overloopt. Het kan bv zijn dat die neger daarvoor kloppen heeft gekregen van zijn vader, en nu pissig zat omdat hij niks terugdeed. Dan is de vrouw een makkelijke prooi om alles op kwijt te raken. Beslis niet te vlug aan de hand van een paar seconden. En ik keur het niet goed he, voor enkele zwart-witzieners dat nog denken.

En trouwens, veel mannen krijgen ook klappen, vind ik even erg. Die arme man...
              the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X