Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat zit er een paar te janken over racisme?
ze zij alleen dat hij moest zitten, lijkt me heel normaal als een bus rijd.
afmaken deze jongen!
door al dat geweld kan je gewoon gratis de bus in, als ik met vrienden na 10ne ongeveer met de bus gaan en we lopen naar binnen zeggen ze 9 van de 10keer al gelijk dat we door mogen lopen, dan proef je de angst van de buschaffeur gewoon.
Niet dat ik hier trots op ben maar het is gewoon triest dat jongeren zich zo gedragen dat ze bang zijn om snachts te rijden.
Ten eerste: je pleegt geen geweld in bussen tegen chauffeurs.
Ten tweede: helemaal niet tegen een vrouw
Ten derde: die osmtanders hadden hem met zun allen tegelijk die
complete bus rond moeten mappen. En de deurtjes even dicht laten.
Niks vluchten, maak maar kapot zon mannetje.
de overige inzittenden zijn anders ook maar laffe kneusjes.... als je zoiets ziet mep je zo'n jongen toch gelijk zijn kop van zijn romp af.
Ja,dat zeg je nu..maar als het echt gebeurt dan is het toch vaak anders.Ik ben nog nooit in zo'n situatie terecht gekomen en zou dus ook echt niet weten wat ik zou doen.
En ik snap de inzittenden wel,want misschien loopt het rot joch de volgende keer wel over straat met zijn broer...of je bent te verbaast om wat te doen..
Fucking held die vent. Zou zoiets wel eens mee willen maken, zien hoe ik zou reageren. Ben bang dat ik volledig doorsla, lol.
als het een vriend van je is die zo gebeukt word dan denk ik dat je zwart voor je ogen gaat zien en hem omlegt.
teminste dat was bij mij maar ik werd tegengehouden omdat ik door bleef beuken
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment