nederland 2 netwerk doping sportscholen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    Je weet dat je met zon reactie gelijk 2 negatieve vooroordelen bevestigt?
    1. Mensen die gebruiken zijn agressief ( Als je zegt, ik sla iemand op zijn bek/zijn kop eraf, heb je al een bepaalde agressie in je zitten )

2. Ontkennen dat je gebruikt ( niet direct, maar indirect: "ik wil niet in een potje plassen", zo van: ik heb wat te verbergen.)

Dit zijn volgens mij de vooroordelen, die ze bedoelt en die er over de gebruikers bestaan.
    Last edited by Misterfit; 20-06-2009, 11:25.

Comment

Je weet dat je met zon reactie gelijk 2 negatieve vooroordelen bevestigt?
      ja dat weet ik

bedoel gewoon dat ik niet in z'n potje ga plassen

kunnen ze hoog of laag springen

Originally posted by Posseltje View Post
      Hij hou niet van in potjes plassen.
      last van roidrage.

hmm verder kom ik niet
      roidrage valt wel mee hoor haha

zie je het al voor je heey, zou jij ff in dit potje willen plassen aub

Originally posted by bruce View Post
      gebruikers kunnen niet spellen
      laad ons hahaah (laat) ps... daar heb ik em al vaker op betrapt. lees; constant.

gheheheh
      teld de drugs van vroeger daar ook aan mee bruce

of puur door de a.s.

ned is niet echt mijn sterkste vak geweest helaas

vind het zelf ook irie maargoed

ik schrijf laad al heel lang zo, mijn vriendin heeft het al tig x tegen mij gezecht

en elke keer weer laat met een d

dus sorry voor mijn spelfouten
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by bong bong View Post
        mijn mening is dat je wel een betere voorlichting kan geven maar dat dat toch niet zal helpen. je kunt ze niet stoppen als het eenmaal begint te knagen en te jeuken dan willen ze die spuit of pil ook al weten ze alle side effects ervan. hetzelfde met roken blowen of snuiven ze willen het toch proberen en niemand die ze kan stoppen en vooral niet als je nog jong bent
        Voorlichting geven?Lijkt mij toch dat de 'gebruiker' dit al uit zichzelf doet.Het gaat hier immers om volwassen mensen,die hoogst waarschijnlijk ook zelf na kunnen denken .

Xtc,paddo's,doping...ieder zijn of haar eigen keus daar in.En ieder mens weet dat drugs risico's met zich mee brengt en is daar dan ook maar zelf verantwoordelijk voor.

Comment

kreeg vandaag ook een opmerking hierover naar mijn hoofd:
          heb je het gezien op nederland2 ik zo nee oowh maar het ging over doping en dat het heel slecht voor je is en ik weet dat jij ook gebruikt maar je bent nog veels te jong enz enz.

nou ik heb ffies goed duidelijk gemaakt dat ik het niet gebruik
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            kreeg vandaag ook een opmerking hierover naar mijn hoofd:
            heb je het gezien op nederland2 ik zo nee oowh maar het ging over doping en dat het heel slecht voor je is en ik weet dat jij ook gebruikt maar je bent nog veels te jong enz enz.

nou ik heb ffies goed duidelijk gemaakt dat ik het niet gebruik
            tja dat krijg je dan ook

van ow mijn zoon traind ook kwa fitnes of kracht training

krijgen ze gelijk wantrouwen, omdat ze iets horen over a.s. in de sportscholen

waren dat je ouders trouwens ijsblok

Comment

nou me moeder kwam gisteren wel naar me toe van ik vind je nu wel genoeg spieren hebben.
              en je gebruikt toch geen pilletjes maar daar had ik het niet over.

had het over een mevrouw van het werk die erover begon die Nederland 2 gezien had gisteren.

Comment

dat zijn pas vette complimenten haha
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Stuk beter dan dat ze zeggen: "wel jammer dat je je zo hebt laten gaan. Je zag er vorig jaar stuk slanker en gespierder uit. Wordt het niet eens tijd voor een dieet?" :P

Comment

gebruikers kunnen niet spellen
                    laad ons hahaah (laat) ps... daar heb ik em al vaker op betrapt. lees; constant.

gheheheh
                    Bingo

Originally posted by Misterfit View Post
                    1. Mensen die gebruiken zijn agressief ( Als je zegt, ik sla iemand op zijn bek/zijn kop eraf, heb je al een bepaalde agressie in je zitten )

2. Ontkennen dat je gebruikt ( niet direct, maar indirect: "ik wil niet in een potje plassen", zo van: ik heb wat te verbergen.)

Dit zijn volgens mij de vooroordelen, die ze bedoelt en die er over de gebruikers bestaan.
                    Ja, de agressie bedoel ik

Originally posted by martin27 View Post
                    ja dat weet ik

bedoel gewoon dat ik niet in z'n potje ga plassen

kunnen ze hoog of laag springen

ned is niet echt mijn sterkste vak geweest helaas
                    Is duidelijk dat je dat bedoelt Zou alleen zonde zijn als mensen een beeld van je hebben, wat totaal niet klopt toch?

Is ook totaal niet mijn sterkste vak. Maar lang leve de spellingscontrole. Met alle respect; bepaalde spelfouten zijn zo dramatisch dat het gewoon luiheid lijkt. Kan me voorstellen dat je het simpelweg niet ziet... Maar ik begrijp serieus niet dat als je het van jezelf weet, waarom je er dan geen extra controle op zet. Maargoed, dat is iets wat je zelf moet weten. Heeft ook helemaal niets met dit topic temaken

Comment

Is ook totaal niet mijn sterkste vak. Maar lang leve de spellingscontrole. Met alle respect; bepaalde spelfouten zijn zo dramatisch dat het gewoon luiheid lijkt. Kan me voorstellen dat je het simpelweg niet ziet... Maar ik begrijp serieus niet dat als je het van jezelf weet, waarom je er dan geen extra controle op zet. Maargoed, dat is iets wat je zelf moet weten. Heeft ook helemaal niets met dit topic temaken
                      Je vergat nog een andere mogenlijkheid: Velen interesseert het geen flikker.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Bingo

Ja, de agressie bedoel ik

Is duidelijk dat je dat bedoelt Zou alleen zonde zijn als mensen een beeld van je hebben, wat totaal niet klopt toch?

ik zie het idd niet

heb zelfs extra lessen ned gehad

ik vergeet het heel snel weer als ik iets typ lees ik het eerst ook goed trug

maargoed als je niet alles ziet tja kan er zelf niks aan doen dan

en om nou steeds controle's uit te voeren, nee sorry

heb het al druk genoeg met mijn werk mijn twee mooie dochters trainen

sorry dat je er aan irieteerd ik doe mijn best

Comment

haha jawel maar zelfde als in het filmpje gezegt word ik zie me zelf nog heel klein en tja ik weet dat het wel meevalt voor mijn leeftijd enzo maar kijk altijd naar mensen die groter zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X