operatie infiltratie weegclub

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe zou jij het vinden als jij op een bb forum terecht komt,
    waar ze zeggen: je moet 7x pw fullbody trainen om massa te krijgen.

Of ze zouden andere bb onwaarheden verkondigen,
    en iedereen die zegt dat dit niet waar is wordt geband,
    en al deze persoon zijn berichten worden verwijderd.

Dan krijg je een hoop mensen,
    die overtraind raken, geen massa krijgen,
    en zich maar afvragen waarom het niet lukt.
    (en je krijgt dan als tip, dan moet je meer trainen, 9x pw)
    Hoe zou jij dat vinden, en ga me niet zeggen is mijn probleem niet!!

Puur omdat ik er niet tegenkan dat mensen gewoonweg liegen,
    en slechte adviezen geven. Hoeveel mensen willen wel niet afvallen.

Ze googelen op afvallen en komen op zoon weegclub site,
    en verkloten hun lichaam. Ik voel mij dan geroepen,
    om daar iets aan te gaan doen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Iedereen die een naam heeft die begint met een b,s,r of wat dan ook moet een account aanmaken en iedereen pm'en die als nickname begint met b,s,r.
      Zou een methode kunnen zijn.

Comment

• Originally posted by darkstar View Post
        Iedereen die een naam heeft die begint met een b,s,r of wat dan ook moet een account aanmaken en iedereen pm'en die als nickname begint met b,s,r.
        Zou een methode kunnen zijn.
        Wat dacht je van.. iedereen wiens eerste letter in het alphabet zit moet een account aanmaken op weegclub.nl

Comment

• Originally posted by sakurakilla View Post
          Wat dacht je van.. iedereen wiens eerste letter in het alphabet zit moet een account aanmaken op weegclub.nl

Comment

• Bestaat daar zo geen meldpunt voor zo'n sites die anorexia aanmoedigen(pro-anrexia)?

Comment

• Originally posted by bigbang990 View Post
              Bestaat daar zo geen meldpunt voor zo'n sites die anorexia aanmoedigen(pro-anrexia)?
              Goede eerste post.(stel je even voor altijd netjes)
              Maar verder denk ik van niet. Zou wel moeten

Edit: Sorry zie al dat je het aan het doen bent . Niks gezegd over het voorstellen.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Begint hier verdacht veel op DBB te lijken. Jammer!
                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Serieus mensen de eerste 10 pagina's ware leuk maar nu gaan we tog een beetje kinderachtig doen, als iemand nie wil luistere en dik wil blijven so be it kheb tenmisnte me ma kunne overtuigen
                  Pumping Iron.

Comment

• Ik ben het er mee eens dat het topic kinderachtig begint te worden.
                    Maar nadat ik 2 accounts heb aangemaakt waarin ik me voorbeeldig gedragen heb (geen commentaar, niets beter weten, alleen willen weten welk dieet bij me past), sta ik volledig achter de wat kinderachtige meningen.

Originally posted by bigbang990 View Post
                    Bestaat daar zo geen meldpunt voor zo'n sites die anorexia aanmoedigen(pro-anrexia)?
                    Pro anna sites zijn legaal. Ergens is dat helemaal niet zo slecht. Stel dat je kind het heeft, dan komt het toch wel aan de informatie. Dan kan het beter aan de informatie komen op een manier, die de ouders ook kunnen vinden. Ouders kunnen op msn niet meelezen, ouders kunnen pro-anna sites wél vinden. Herkennen is nodig om te proberen voorkomen.
                    Last edited by Patricia86; 15-07-2009, 00:26.

Comment

• Originally posted by dynobet View Post

hoe zou jij het vinden als jij op een bb forum terecht komt,
                      waar ze zeggen: je moet 7x pw fullbody trainen om massa te krijgen.

Of ze zouden andere bb onwaarheden verkondigen,
                      en iedereen die zegt dat dit niet waar is wordt geband,
                      en al deze persoon zijn berichten worden verwijderd.

Dan krijg je een hoop mensen,
                      die overtraind raken, geen massa krijgen,
                      en zich maar afvragen waarom het niet lukt.
                      (en je krijgt dan als tip, dan moet je meer trainen, 9x pw)
                      Hoe zou jij dat vinden, en ga me niet zeggen is mijn probleem niet!!

Puur omdat ik er niet tegenkan dat mensen gewoonweg liegen,
                      en slechte adviezen geven. Hoeveel mensen willen wel niet afvallen.

Ze googelen op afvallen en komen op zoon weegclub site,
                      en verkloten hun lichaam. Ik voel mij dan geroepen,
                      om daar iets aan te gaan doen.
                      ik sta volledig achter je!
                      dat geroepen voelen, ik voel dat ook! en daarom wil ik mijn werk erin vinden, en dan richten op jongeren want er bestaan nog veel onzin dingen onder ouders/jongeren

ik wel nieuw acc maken maar dan moeten we eerst wat maken dat het intresant is om te lezen.
                      want je leest eerst het tegenovergestelde op die site en dan kijg je opeens van iemand heel iets anders te horen.

kunnen verwijzen naar ons forum en nog wat intresante dingen erbij zetten.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

• Ok ik vind het wel weer genoeg geweest zo. We weten nu allemaal wel dat we het niet eens zijn met de adviezen die er op de weegclub gegeven worden en met de manier waarop de boel daar beheerd wordt. Maar, als zij dat zo willen houden, prima. Iemand die het niet eens is met hoe de boel hier op BN beheerd wordt, mag ook lekker een ander forum zoeken. En die adviezen, tja, als je je daadwerkelijk geroepen voelt er tijd en energie in te steken om daar wat aan te proberen te doen, ga je gang, maar doe niet uit naam van BN.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          oh...mijn...god....onder de 1200 is niet gezond meer ongeacht je geslacht. Die gaat een flinke jojo tegemoet waardoor ze zwaarder is dan ze begon. Domme wichten daar zeg :S
                          Eigenlijk is caloriebeperking (mits je genoeg binnen krijgt voor de Krebs-cyclus) erg gezond.

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Wetten van de natuur? Natuurlijke selectie?
                          Darwin awards.

Originally posted by Bilo View Post
                          Begint hier verdacht veel op DBB te lijken. Jammer!
                          Zit niet zo te miepen man.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X