operatie infiltratie weegclub

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    @Patric
    Geen idee of een squatende vrouw geil is. Nog nooit gezien. Ben wel benieuwd hoe het is om er 1 bezig te zien
    Als het een mooie dame is, neem dan maar van mij aan dat dat zeker wel geil is
    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Over dat squattende vrouw gebeuren, jullie missen me hele punt. Ik zeg niet dat ik t geil vond he :P

Comment

• Maakt niet uit. Gaat er om wat wij er van vinden

Comment

Maakt niet uit. Gaat er om wat wij er van vinden

Jij weet niet eens wat je er van vindt dus niet zo uit je nek zwammen Flappus Domesticus.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Daarom moet het getest gaan worden op de volgende meet

Comment

• Net even wat zitten lezen check dit topic even:
              Online afvallen Weegclub :: Eetdagboek Melliz, Sonja bakker (Dieet Informatie)

gemiddeld zo'n 600/700 kcal per dag sommige dagen zelf 500 /450.

dat mens gaat dood volgens mij.
              Last edited by Shredmaster; 14-07-2009, 16:11.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

• Ik heb me niet eens aangemeld en ik heb een ban:s.Apart?

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                  Net even wat zitten lezen check dit topic even:

oh...mijn...god....onder de 1200 is niet gezond meer ongeacht je geslacht. Die gaat een flinke jojo tegemoet waardoor ze zwaarder is dan ze begon. Domme wichten daar zeg :S

Comment

• Sonja bakker: ontbijtkoek, smeerkaas, cake en euhmz, euhmz, wat eet ik nog meer, dat gezond is, oh nee wacht, dat was alles wat ik op een dag eet.

Volgens mij kun je nog beter voor de trein springen, als je kapot wil. Ga je tenminste sneller en zwaarder na de klote, dan met zo een crashdieet.

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                      Net even wat zitten lezen check dit topic even:

Het lijkt wel een pro-anna site.
                      Er staat nog nét niet 'draai rondjes tot je misselijk bent, en sla in je maag' zoals op pro-anna sites.

Comment

• Er zou een wet moeten zijn die zulke dwazen tegen zichzelf in bescherming neemt :S

Comment

Er zou een wet moeten zijn die zulke dwazen tegen zichzelf in bescherming neemt :S
                          Wetten van de natuur? Natuurlijke selectie?

Comment

• Hmm... Mag ik ze dan niet doodknuppelen als een stel aangespoelde potvissen? Heb ik er tenminste ook nog wat lol aan

Comment

• Van mij krijg je groen licht fallus (nee european dat heb ik niet tegen jou)
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Er zou een wet moeten zijn die zulke dwazen tegen zichzelf in bescherming neemt :S
                                zat ik ook al aan te denken voordat ik dit van jou las

@dat knuppelen is meteen een leuke warming-up
                                enem als je aan zo'n dieet doet dan heb je meer kcal verbrand onder het knuppelen
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X