Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
we hebben hier zeker gelijk,
maar je moeder wil waarschijnlijk niet hardcore gaan trainen
(squatten, deadliften etc.)
Ik zou haar aanraden om bijv 2x pw fullbody te doen
(schema dat in 45 min doorgewerkt is als je niet kletst)
En daarbij 2x pw half uurtje interval op crosstrainer, redelijk intensief.
(pak daar een niet te overdreven eetschema bij, en ze zal zeer zeker goede resultaten behalen)
(om haar te overtuigen kun je mij als voorbeeld nemen,
ben zelf van 114 naar 102 kilo in 4 en halve maand)
(met refill dagen waarop ik op onderhoud eet, en 3 weekjes bulk)
Maarja ik heb mijn vriendin overtuigd van het principe,
ze gaat ook 2x pw fullbody trainen, maar voeding lukt haar niet.
(en dan gaat het meteen stukken langzamer)
naja succes met je moeder,
ik heb zelf menig mensen geinspireerd om af te gaan vallen,
sinds ik zelf ermee bezig ben. (bijv de ouders van mijn vriendin)
Die hebben alles wel uitgeprobeerd. tig dieeten. En echt waar
ze zijn nu superblij, want zo makkelijk was afvallen met geen enkel dieet.
(omdat ze best veel mogen blijven eten)
zo ver sta ik nog niet enkel ivm voeding luistert ze, en met veel moeite dan nog. Voor de training wordt het moeilijk. Waarom naar mijn zoon van 20 luisteren als daar een instructor rondloopt die er zoveel van weet...
we hebben hier zeker gelijk,
maar je moeder wil waarschijnlijk niet hardcore gaan trainen
(squatten, deadliften etc.)
Squats en deads zijn niet per definitie hardcore eerder een must. Je kunt het zo hardcore maken als je zelf wil. Ik vind dat in ELK schema deze twee oefeningen sowieso moeten terugkomen. Of je nu 18 of 80 bent(bij wijze van..)
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Squats en deads zijn niet per definitie hardcore eerder een must. Je kunt het zo hardcore maken als je zelf wil. Ik vind dat in ELK schema deze twee oefeningen sowieso moeten terugkomen. Of je nu 18 of 80 bent(bij wijze van..)
Daar kunnen de meningen over verschillen ,hoewel ik ze zelf ook allebei doe.
Instructeurs...weet je hoe belabberd die zijn? De opleidingen in nederland zijn nu niet bepaald geweldig als het op fitness/krachtsport aan komt. Merendeel van de instructeurs zijn niets meer dan stagiares van het CIOS waar ze je informatie van 50 jaar geleden aanleren. Een echt goede instructeur die gaat net zoals ons in zijn vrije tijd zoveel mogelijk leren over wat hij doet en zal ook Squats en Deadlifts als de basis voor elk schema gebruiken. Die oefeningen doen meer voor die zogenaamde "probleem gebieden" dan het idiote ab- en adductor apparaat.
En ja die wijven moeten wel met wat meer intensiteit trainen dan 10kilo en dan 20repetities terwijl ze een maandblad zitten lezen. Dat is geen trainen, dat is een thee kransje...blijf dan gewoon thuis vet dom varken. Maar goed als je de sportschool wil sponsoren en jezelf het valse idee wilt geven dat je wat doet...sure blijf dan vooral komen. Als ze maar niet mensen zoals mij in de weg gaan lopen met hun idiote opmerkingen
Ga dan 2-4x in de week een uur lang baantjes trekken in het zwembad. Daar heb je dan nog meer aan :S
Ik ben gebanned en het enige... werkelijk waar het enige dat ik daar heb gepost staat in de screenshot. Dit gaat werkelijk waar helemaal nergens meer over:
En ze zeggen dat ze alle manieren om af te vallen respecteren en graag de ervaringen willen lezen... yeah right.
Het is gewoon een fucking sonja bakker regime daarzo
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Ondanks dat je gelijk hebt, kan ik me voorstellen dat een vrouw op middelbare leeftijd zich erg ongemakkelijk voelt om squats en deads te doen.
Pin.. Door die link van IF was het ook wel makkelijk te zien dat je niet bij hun hoort. Het is gewoon een secte! Ik denk dat ze snachts kwark verbranden en er een dansje omheen doen.
Ik ben gebanned en het enige... werkelijk waar het enige dat ik daar heb gepost staat in de screenshot. Dit gaat werkelijk waar helemaal nergens meer over:
Ondanks dat je gelijk hebt, kan ik me voorstellen dat een vrouw op middelbare leeftijd zich erg ongemakkelijk voelt om squats en deads te doen.
Omdat ze van die stijve harken zijn die wat meer heup mobiliteit moeten hervinden en stijfheid uit hun hamstrings kwijt moeten raken? Iets wat bij veel mensen een goed plan is omdat ze klagen over lichtelijk chronische rugpijntjes? En dat de farmaceutische wereld er weer een pilletje voor promoot op tv? Terwijl 9 van de 10 rugklachten puur en alleen komt omdat er te veel per dag op gezeten en alles stijfjes word.
Instructeurs...weet je hoe belabberd die zijn? De opleidingen in nederland zijn nu niet bepaald geweldig als het op fitness/krachtsport aan komt. Merendeel van de instructeurs zijn niets meer dan stagiares van het CIOS waar ze je informatie van 50 jaar geleden aanleren. Een echt goede instructeur die gaat net zoals ons in zijn vrije tijd zoveel mogelijk leren over wat hij doet en zal ook Squats en Deadlifts als de basis voor elk schema gebruiken. Die oefeningen doen meer voor die zogenaamde "probleem gebieden" dan het idiote ab- en adductor apparaat.
En ja die wijven moeten wel met wat meer intensiteit trainen dan 10kilo en dan 20repetities terwijl ze een maandblad zitten lezen. Dat is geen trainen, dat is een thee kransje...blijf dan gewoon thuis vet dom varken. Maar goed als je de sportschool wil sponsoren en jezelf het valse idee wilt geven dat je wat doet...sure blijf dan vooral komen. Als ze maar niet mensen zoals mij in de weg gaan lopen met hun idiote opmerkingen
Ga dan 2-4x in de week een uur lang baantjes trekken in het zwembad. Daar heb je dan nog meer aan :S
Dat is wel zo,maar vergeet niet dat de directeur/manager daar de hoge hand in heeft.Bij sommige sportscholen is het niet eens toegestaan.Ik had het nu over squats en deadlifts .Het maandblad lezen is meestal wel toegestaan.
Dat is wel zo,maar vergeet niet dat de directeur/manager daar de hoge hand in heeft.Bij sommige sportscholen is het niet eens toegestaan.Ik had het nu over squats en deadlifts .Het maandblad lezen is meestal wel toegestaan.
En dat laat ook meteen zien waarom ik zo pissig ben op fitnes in het algemeen. Het is verlaagd tot een ziekte. Mensen die ontwetend zijn over voeding en beweging worden lekker uitgemolken door die bedrijfjes. Allerlei vage nutteloze groepslesjes, machines die je in een bepaalde houding forceren wat nu ook niet bepaald prettig is voor de gewrichten, instructeurs met achterhaalde kennis die 9 van de 10x geen fucking clue hebben waar ze over praten. En sportscholen waar mensen met kennis en fatsoenlijke spullen lopen verdwijnen langzaam aan. Zum kotse.
Anderzijds wel jaloers op die bedrijfjes want die kunnen lekker wat geld cashen over de rug van die dwaze leden.
En tja IF...Ik zit er ook elke dag aan te denken om het een kans te geven. Dat tijdelijk kut voelen voor paar dagen omwille van omschakeling van lichaamsfuncties kan ik nog wel overbruggen. Maar dan denken om af en toe in de ochtend op een nuchtere maag te moeten sporten. Om de 1 of andere reden haak ik dan af en zie het dan even niet meer zitten om IF te pogen
En gebruik link van http://www.afvallen-weblog.nl/item/712 om IF te promoten. Staat niet alles in, maar het scheelt dat er staat Afvallen-Weblog welk ook door een stel vrouwen beheerd word. Ben het niet altijd eensch met wat er daar geplaatst wordt zoals het idiote Zumba, maar er staat meer concrete en correcte info dan op weegclub shit. Misschien dat die weegclub menschjes eerder naar zo'n afvallen weblog kijken dan naar een wetenschappelijker artikel over IF wat ze toch niet snappen en ze bij voorbaat al afschrikt
Omdat ze van die stijve harken zijn die wat meer heup mobiliteit moeten hervinden en stijfheid uit hun hamstrings kwijt moeten raken? Iets wat bij veel mensen een goed plan is omdat ze klagen over lichtelijk chronische rugpijntjes? En dat de farmaceutische wereld er weer een pilletje voor promoot op tv? Terwijl 9 van de 10 rugklachten puur en alleen komt omdat er te veel per dag op gezeten en alles stijfjes word.
Mwah.. ik doelde er meer op dat het vaak een 'mannenhoekje' is en dat je (in hun beleving/hoofd) op 1 van de 2 manieren wordt aangegaapt. Dat ze je wegkijken of op iemand lopen te geilen. Bedoel, dat soort vrouwen zijn natuurlijk hardstikke geil om te zien en onweerstaanbaar Je weet hoe dat gaat met zon huisvrouwen-gedachtengang, die maken helemaal van een mug een olifant. Beetje kansloos om je daar wat van aan te trekken, dat wel. Maar kan me best voorstellen dat een beginnende vrouw van dat type, zich kwampachtig vasthoud aan de machines op de schema's. Das veilig En komop, ze zijn toch al gezond omdat ze naar de sportschool gaan, ongeacht wat ze er doen?
Gaat alleen maar om een goed gevoel, niets meer dan dat.
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
Comment