Verslaving

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verslaving

Ken je dat? Ben je nieuw op een forum en dan blijf je maar lezen. Ben nu zo'n 2 weken op dit forum en elk uur kijk ik minimaal wel eens om te kijken of er nog wat nieuws staat.

Leer er wel een hoop van

Ga is trainen!

Comment

Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt TS.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

het is beter als hyves

Comment

Originally posted by Broes View Post
          Ga is trainen!
          overdag zit ik gewoon op kantoor. Moet daar ook wat te doen hebben

Comment

Originally posted by gerjo1980 View Post

De rest hier zit op hyves, msn en hotmail, daar word je toch niet breed van!
            ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Geen flauw idee wat je bedoelt...

Kuch. Kuch.

.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Behalve dat ik me progressie toeschrijf aan forum/sites lezen schrijf ik de het falen bij studeren geheel toe aan BN
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Aangezien ik ook een kantoorbaan heb, waarin ik niets te doen heb, zit ik vrij veel op BN.

Ook omdat ik hierdoor gemotiveerd blijf om te gaan trainen 's avonds, omdat ik toch zooooo moe ben van het niets doen.
                  I'm in transformation mode!!!!

Comment

Ik had eens een keer een discussie met een maat van mij.
                    Iemand met een kantoorbaan die van nine to five werkt is na een dag werken net zo moe als iemand die een lichamelijk zware baan heeft.
                    Het is maar waar je aan gewend bent zei hij.
                    Jammer genoeg was ik toen nog niet actief op dit forum....had hij het tegendeel kunnen lezen
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Je krijgt wel heel moeie ogen, hoor, van turen naar een pc-scherm

Comment

Originally posted by gerjo1980 View Post
                        Sinds ik op kantoor zit is het aantal posts van mij ineens drastisch gestegen( sinds februari/maart tot nu 1500 posts )
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          Iemand met een kantoorbaan die van nine to five werkt is na een dag werken net zo moe als iemand die een lichamelijk zware baan heeft.
                          Jammer genoeg was ik toen nog niet actief op dit forum....had hij het tegendeel kunnen lezen
                          ja die jongens met een kantoor baan zullen wel moe zijn na een dag post's typen op BN

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Ik doe/heb beide gedaan... weken/maanden op de bouwplaats werken en weken/maanden op kantoor.
                            Je bent bij beide moe.. alleen anders moe
                            Ik ga later kantoorbaan doen... op de bouwplaats is alleen voor praktijkervaring... ook het beste voor je trainingen in de sportschool.
                            Want als je al hele dag hard hebt gewerkt op de bouw.. heb je niet veel puf meer over

Comment

Hoezo geen puf, je bent toch geen Mietje

Ik train 4 keer in de week(nu op non actief door blessure) en ik heb een bouwbedrijf. Ik heb geen moeite om te gaan trainen. Ik heb meer moeite met me eetschema.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X