Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ken je dat? Ben je nieuw op een forum en dan blijf je maar lezen. Ben nu zo'n 2 weken op dit forum en elk uur kijk ik minimaal wel eens om te kijken of er nog wat nieuws staat.
Ik had eens een keer een discussie met een maat van mij.
Iemand met een kantoorbaan die van nine to five werkt is na een dag werken net zo moe als iemand die een lichamelijk zware baan heeft.
Het is maar waar je aan gewend bent zei hij.
Jammer genoeg was ik toen nog niet actief op dit forum....had hij het tegendeel kunnen lezen
Iemand met een kantoorbaan die van nine to five werkt is na een dag werken net zo moe als iemand die een lichamelijk zware baan heeft.
Jammer genoeg was ik toen nog niet actief op dit forum....had hij het tegendeel kunnen lezen
ja die jongens met een kantoor baan zullen wel moe zijn na een dag post's typen op BN
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
Ik doe/heb beide gedaan... weken/maanden op de bouwplaats werken en weken/maanden op kantoor.
Je bent bij beide moe.. alleen anders moe
Ik ga later kantoorbaan doen... op de bouwplaats is alleen voor praktijkervaring... ook het beste voor je trainingen in de sportschool.
Want als je al hele dag hard hebt gewerkt op de bouw.. heb je niet veel puf meer over
Ik train 4 keer in de week(nu op non actief door blessure) en ik heb een bouwbedrijf. Ik heb geen moeite om te gaan trainen. Ik heb meer moeite met me eetschema.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment