Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schoolwerk: Begroting maken voor project en tekenwerk voor ander project voor de rest muziekje erbij en zo min mogelijk doen
    " Failure is not an option "

Comment

• cd branden voor in de auto en internetten
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

• Net mijn workout gedaan, rest van de dag luieren.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

• Helemaal niks.
          trainen, en eten maken voor morgen
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Bodynetten, eten, auto theorie leren en voor de rest een beetje uit m'n neus eten denk ik.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Mezelf irriteren aan het feit dat meisjes niet over vorige relaties heen kunnen komen. Een maand uit... komop zeg, als je dan een leuke jongen tegenkomt gun die ook een pleziertje.
              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Straks koken (zullen wel weer verbrande hamburgers worden)...
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

• Eten,filmpje kijken,eten, filmpje kijken...zoiets

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                    Mezelf irriteren aan het feit dat meisjes niet over vorige relaties heen kunnen komen. Een maand uit... komop zeg, als je dan een leuke jongen tegenkomt gun die ook een pleziertje.

Heb je toch thuis moeten slapen?
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Mezelf irriteren aan het feit dat meisjes niet over vorige relaties heen kunnen komen. Een maand uit... komop zeg, als je dan een leuke jongen tegenkomt gun die ook een pleziertje.
                      Laat me raden, jij bent die ene leuke jongen?

1 maand is niet bepaald veel, als ze echt gek op die gene was en het helemaal zag zitten.

Comment

• Ik wou net zeggen.
                        Ik vind dat je daar gewoon respect voor moet hebben.
                        Toen het uit ging met mijn vriendin (waar ik nu weer terug ben) heb ik daar echt wel 2 tot 3 maanden mee gezeten.
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                          Heb je toch thuis moeten slapen?
                          Jep, het was wel super gezellig, leuk praten, leuke film. Maar helaas.

@ misterfit. haha ja Ja het is op zich wel begrijpelijk, alleen blijft het toch wel jammre. Achja, mss dat ze over een maandje er weer klaar voor is, gaan we nog een keer iets doen samen.

Comment

• Of ze ziet je stiekem toch niet zitten en gebruikt dit als uitvlucht. Of ze had haar maandstonden ofzo ...
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Hmmm. het tweede zou mss nog kunnen. Het eerste niet, want was donderdag ook al naar haar kamer geweest en was super leuk, maja ze heeft gewoon nog wat tijd nodig. Dus dan rest er weinig keus dan haar dat maar evente geven

Comment

Jep, het was wel super gezellig, leuk praten, leuke film. Maar helaas.

@ misterfit. haha ja Ja het is op zich wel begrijpelijk, alleen blijft het toch wel jammre. Achja, mss dat ze over een maandje er weer klaar voor is, gaan we nog een keer iets doen samen.
                                Wachten is soms irritant, maar als het zo gezellig en leuk was en ze heeft het op een gegeven moment verwerkt, wie weet. Geduld is een schone zaak.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X