It's amazing! Waarom nog trainen voor die 6-pack?!?!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik vraag me af hoe het eruit ziet als je daadwerkelijk gaat trainen en dan ook nog je eige spieren gaan groeien .. heb je die fake abs en dan nog eens je eige erbij :S zal een mooi gezicht zijn haha
    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Die pecs zien er wel gewoon echt en goed uit. Maar zou toch liever m'n geld besteden aan m'n abo voor de sportschool, waar je bovendien dezelfde resultaten mee kunt halen.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik zou die pec-implantaten vooral in Italië gaan halen... Zag laatst een docu over een 'plastisch chirurg' daar die deze implantaten bij een kerel zou aanbrengen. Gereedschap: taartschep, keukenmes, en dat soort meuk. Implantaten: vrouwenboobs cup B.

Foutje bedankt.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Ben wel benieuwd waar die dingetjes van gemaakt zijn eigenlijk... En hoe ze op hun plek gehouden worden... Of dat ze spontaan verschuiven als je er tegen aan duwt...

Heb je een nachtje onrustig geslapen en liggen woelen in bed, mag je 's ochtends na je reguliere ochtendroutine ook even je six-pack weer in orde duwen

roflol, schitterend. Oeps, verkeerd gelegen, eerst effe m'n buikspieren op zijn plaats duwen....

Wat kan een mens bezielen.......
          Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Die pecs zien er wel gewoon echt en goed uit. Maar zou toch liever m'n geld besteden aan m'n abo voor de sportschool, waar je bovendien dezelfde resultaten mee kunt halen.
            Doe niet belachelijk. Dat ziet er niet uit. De resultaten op de sportschool kun je ook niet vergelijken met dit troep. Ziet er niet uit.

Comment

beetje vrouwen borsten :S

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Geen idee, geen ervaring mee. Je weet maar nooit he, als je een hele heftige achtbaanrit gehad hebt of zo....
                Ik heb een vriendin gehad die implantaten had maar die dingen blijven echt wel op hun plek zitten ook na een heftige neu....ehm achtbaanrit

OT wel mooie abs beetje te mooi als je het mij vraagt....ze zijn allemaal even groot klopt niet echt.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Doe niet belachelijk. Dat ziet er niet uit. De resultaten op de sportschool kun je ook niet vergelijken met dit troep. Ziet er niet uit.
                  Die abs zien er niet uit vind ik, maar ik die pecs kunnen er best mee door. Ik ben het ook niet mee eens met de manier waarop het gebeurd is, maar daarom vind ik nog niet dat je kunt zeggen dat het slecht gelukt is of dat het er 'fake' uit ziet ofzo. Best netjes gedaan en ziet er best echt uit. Als ik het niet zou weten denk ik niet dat ik zou zien dat het niet echt is, dus snap niet waarom je nu zegt dat ik belachelijk doe.

Comment

Die abs zien er niet uit vind ik, maar ik die pecs kunnen er best mee door. Ik ben het ook niet mee eens met de manier waarop het gebeurd is, maar daarom vind ik nog niet dat je kunt zeggen dat het slecht gelukt is of dat het er 'fake' uit ziet ofzo. Best netjes gedaan en ziet er best echt uit. Als ik het niet zou weten denk ik niet dat ik zou zien dat het niet echt is, dus snap niet waarom je nu zegt dat ik belachelijk doe.
                    Onzin. Het ziet er niet uit. Dat zijn gewoon mislukte tieten. Of het er nou echt uit ziet of niet.. dit is niet wat ik verwacht van een middelmatige gevorderde. Eerder die van een beginner met een hoog vp.

Comment

zien er goed uit zegt ie, van voren aan zijn het net vrouwentieten
                      hoe zot kan een mens toch zijn daar zijn geld aan te besteden ??
                      No means Try Again

Comment

Ziet er niet alleen vaag uit maar als dat je vriend is, hoe moeten dat soort dingen wel niet aanvoelen? Als hij toevallig een keer met een knokpartij een klap in de buik krijgt, schiet een van die "buikspieren" nog ergens naartoe.

Comment

Nee, geef mij dan toch maar liever AS dan.

Comment

Originally posted by Fistful of Steel View Post

zien er goed uit zegt ie, van voren aan zijn het net vrouwentieten
                            hoe zot kan een mens toch zijn daar zijn geld aan te besteden ??
                            Dan zal het wel aan mij liggen. Ik zeg niet dat ik het de beste pecs zijn die ik ooit heb gezien, maar ik vind het voor alsnog niet echt uit zien als vrouwentieten, voor zover ik dat kan zien op de foto. Weet natuurlijk ook niet hoe het er in het echt uit ziet. Maar ik zou er idd m'n geld niet aan uitgeven.

Comment

Dan zal het wel aan mij liggen. Ik zeg niet dat ik het de beste pecs zijn die ik ooit heb gezien, maar ik vind het voor alsnog niet echt uit zien als vrouwentieten, voor zover ik dat kan zien op de foto. Weet natuurlijk ook niet hoe het er in het echt uit ziet. Maar ik zou er idd m'n geld niet aan uitgeven.
                              Das elk zijn smaak Jordy, zijn idd verre van de beste pecs en ik vind ze er voor mannen zeer maar dan ook zeer onnatuurlijk uitzien. Het moet toch nog een beetje spannend en plezant zijn, op deze wijze kun je je Lichaam op maat gaan bestellen, No thx .
                              Zijn toch veel zotten op deze wereld, van een vrouw kan ik het nog verstaan als je niet tevreden bent met de omvang van je borsten, wij mannen kunnen er nog aan "werken".
                              No means Try Again

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Nee, geef mij dan toch maar liever AS dan.
                                Net gelezen... Beetje belachelijke opmerking...had je nu nog gezegd "geef mij dan toch maar bloed zweet en trainen" ging ik je nog steunen maar op je foto te zien ben je nog lang niet aan kuren toe bro !!
                                No means Try Again

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X