ik vraag me af hoe het eruit ziet als je daadwerkelijk gaat trainen en dan ook nog je eige spieren gaan groeien .. heb je die fake abs en dan nog eens je eige erbij :S zal een mooi gezicht zijn haha
It's amazing! Waarom nog trainen voor die 6-pack?!?!?
Collapse
X
-
Ik zou die pec-implantaten vooral in Italië gaan halen... Zag laatst een docu over een 'plastisch chirurg' daar die deze implantaten bij een kerel zou aanbrengen. Gereedschap: taartschep, keukenmes, en dat soort meuk. Implantaten: vrouwenboobs cup B.
Foutje bedankt."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostBen wel benieuwd waar die dingetjes van gemaakt zijn eigenlijk... En hoe ze op hun plek gehouden worden... Of dat ze spontaan verschuiven als je er tegen aan duwt...
Heb je een nachtje onrustig geslapen en liggen woelen in bed, mag je 's ochtends na je reguliere ochtendroutine ook even je six-pack weer in orde duwen
roflol, schitterend. Oeps, verkeerd gelegen, eerst effe m'n buikspieren op zijn plaats duwen....
Wat kan een mens bezielen.......Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot
Comment
-
Originally posted by jordy View PostDie pecs zien er wel gewoon echt en goed uit. Maar zou toch liever m'n geld besteden aan m'n abo voor de sportschool, waar je bovendien dezelfde resultaten mee kunt halen.
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostGeen idee, geen ervaring mee. Je weet maar nooit he, als je een hele heftige achtbaanrit gehad hebt of zo....
OT wel mooie abs beetje te mooi als je het mij vraagt....ze zijn allemaal even groot klopt niet echt.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostDoe niet belachelijk. Dat ziet er niet uit. De resultaten op de sportschool kun je ook niet vergelijken met dit troep. Ziet er niet uit.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostDie abs zien er niet uit vind ik, maar ik die pecs kunnen er best mee door. Ik ben het ook niet mee eens met de manier waarop het gebeurd is, maar daarom vind ik nog niet dat je kunt zeggen dat het slecht gelukt is of dat het er 'fake' uit ziet ofzo. Best netjes gedaan en ziet er best echt uit. Als ik het niet zou weten denk ik niet dat ik zou zien dat het niet echt is, dus snap niet waarom je nu zegt dat ik belachelijk doe.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostDie pecs zien er wel gewoon echt en goed uit. Maar zou toch liever m'n geld besteden aan m'n abo voor de sportschool, waar je bovendien dezelfde resultaten mee kunt halen.
zien er goed uit zegt ie, van voren aan zijn het net vrouwentieten
hoe zot kan een mens toch zijn daar zijn geld aan te besteden ??No means Try Again
Comment
-
Originally posted by Fistful of Steel View Post
zien er goed uit zegt ie, van voren aan zijn het net vrouwentieten
hoe zot kan een mens toch zijn daar zijn geld aan te besteden ??Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostDan zal het wel aan mij liggen. Ik zeg niet dat ik het de beste pecs zijn die ik ooit heb gezien, maar ik vind het voor alsnog niet echt uit zien als vrouwentieten, voor zover ik dat kan zien op de foto. Weet natuurlijk ook niet hoe het er in het echt uit ziet. Maar ik zou er idd m'n geld niet aan uitgeven.
Zijn toch veel zotten op deze wereld, van een vrouw kan ik het nog verstaan als je niet tevreden bent met de omvang van je borsten, wij mannen kunnen er nog aan "werken".No means Try Again
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNee, geef mij dan toch maar liever AS dan.No means Try Again
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment