Ik heb een film van Kevin Levrone gezien nummer 3 Mr Olympia 2001, En in 2002 werd hij 2de.
De film heet Maryland Muscle Machine
Hier wat details;
Kevin Levrone (42) hoort bij het historische rijtje topwedstrijdbodybuilders die net geen Mr. Olympia zijn geworden, waartoe ook Rich Gaspari, Shawn Ray en Flex Wheeler zich mogen rekenen. In 2001 werd Levrone derde op de Mr. Olympia en een jaar later zelfs tweede. Velen vinden nog steeds dat hij dat jaar van de regerende Mr. Olympia Ronnie Coleman had moeten winnen, die de titel toen al twee keer had gewonnen en hem uiteindelijk acht maal achtereen zou winnen. Levrone stond bekend om zijn enorme spiermassa, rugwijdte en dikke schouderpartij. Merkwaardig detail: Kevin had de reputatie na het wedstrijdseizoen zeven maanden volledig met trainen te stoppen. Over off-season gesproken! Hij had het dan te druk met spelen en toeren met zijn band FulBlown. Volgens eigen zeggen, had hij maar 18 weken nodig om weer in wedstrijdvorm te komen. Je hebt talent of je hebt het niet. Enkele jaren geleden zei Levrone het wedstrijdbodybuilding (voorlopig) vaarwel om een nieuwe carrière in de filmindustrie na te jagen.
Dit heb ik gekopieerd van Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping
Leuke feitjes uit de film zijn;
Hij had 2 sponsers die eigenaar waren van een sportschool.
Ze waren 500 dollar per week aan voeding voor hem kwijt, ik vermoedt dat dit zonder suplementen is.....En zeker zonder AS want die gebruikt hij niet![Stick Out Tongue](https://forum.bodynet.nl/images/smilies/tongue.gif)
Squatten deed hij niet, en volgens mij ook geen deadlift.
Ik heb ergens eens gelezen dat hij een hernia heeft gehad.
De film zelf laat gewoon zn workout zien met eigen muziek op de achtergrond.
Zijn band is overgens zwaar bagger, zingen kan hij niet, hij is BB geen zanger.
En wat me helemaal verbaasde is dat hij 7 maanden per jaar met trainen stopt....Bizar!!
De film heet Maryland Muscle Machine
Hier wat details;
Kevin Levrone (42) hoort bij het historische rijtje topwedstrijdbodybuilders die net geen Mr. Olympia zijn geworden, waartoe ook Rich Gaspari, Shawn Ray en Flex Wheeler zich mogen rekenen. In 2001 werd Levrone derde op de Mr. Olympia en een jaar later zelfs tweede. Velen vinden nog steeds dat hij dat jaar van de regerende Mr. Olympia Ronnie Coleman had moeten winnen, die de titel toen al twee keer had gewonnen en hem uiteindelijk acht maal achtereen zou winnen. Levrone stond bekend om zijn enorme spiermassa, rugwijdte en dikke schouderpartij. Merkwaardig detail: Kevin had de reputatie na het wedstrijdseizoen zeven maanden volledig met trainen te stoppen. Over off-season gesproken! Hij had het dan te druk met spelen en toeren met zijn band FulBlown. Volgens eigen zeggen, had hij maar 18 weken nodig om weer in wedstrijdvorm te komen. Je hebt talent of je hebt het niet. Enkele jaren geleden zei Levrone het wedstrijdbodybuilding (voorlopig) vaarwel om een nieuwe carrière in de filmindustrie na te jagen.
Dit heb ik gekopieerd van Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping
Leuke feitjes uit de film zijn;
Hij had 2 sponsers die eigenaar waren van een sportschool.
Ze waren 500 dollar per week aan voeding voor hem kwijt, ik vermoedt dat dit zonder suplementen is.....En zeker zonder AS want die gebruikt hij niet
![Stick Out Tongue](https://forum.bodynet.nl/images/smilies/tongue.gif)
Squatten deed hij niet, en volgens mij ook geen deadlift.
Ik heb ergens eens gelezen dat hij een hernia heeft gehad.
De film zelf laat gewoon zn workout zien met eigen muziek op de achtergrond.
Zijn band is overgens zwaar bagger, zingen kan hij niet, hij is BB geen zanger.
En wat me helemaal verbaasde is dat hij 7 maanden per jaar met trainen stopt....Bizar!!
Comment