Originally posted by Osterich
View Post
Taaldiscussie (sorry Gen, staat op jouw naam)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1.83 / 96 kg / Bf 14%
-
Heren, ik heb even één en ander verplaatst.
En wat maken we ons allemaal druk? Persoon A gebruikt volgens persoon B woorden die 'moeilijker' zijn dan nodig. Who cares? Wie weet zijn persoon B's posts doorspekt van spelfouten, grammaticale fouten en nog meer niet-inhoudelijke zaken die irritatie kunnen opwekken. Who cares? Als het echt de spuigaten uitloopt dan wordt er wat van gezegd (heb al regelmatig leden gevraagd bijvoorbeeld of ze de MSN-taal achterwege willen laten), maar dat is in dit geval mijns inziens totaal niet het geval.
En dan nog iets, schelden en dergelijke mag óók achterwege gelaten worden. En ja, dat is een eufemisme, je mag dit opvatten als een dringend verzoek het schelden achterwege te laten. Een discussie over taal vind ik prima, níet als daarbij meer op de man gespeeld gaat worden dan op de daadwerkelijke inhoud van de discussie.
Aanvullend: De reden dat dit topic op Gen zijn naam staat is omdat dat het eerste bericht is dat ik uit de oorspronkelijke discussie verwijderd heb. @Gen, hope you don't mind.Last edited by Pinada; 15-08-2009, 14:12."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Jammer dat jullie de essentie hebben verwijdert.
Het ging niet alleen om het woordgebruik maar ook de houding die hij daarbij aannam.
Maar dat kun je niet meer terug lezen. Jammer.
Nu lijkt het net alsof ik hem uit het niets bekritiseerde.... strange..
Comment
-
Originally posted by Hanoeman View PostJammer dat jullie de essentie hebben verwijdert.
Het ging niet alleen om het woordgebruik maar ook de houding die hij daarbij aannam.
Maar dat kun je niet meer terug lezen. Jammer.
Nu lijkt het net alsof ik hem uit het niets bekritiseerde.... strange..
Ik heb alle berichten uit het oorspronkelijke topic die niets met de vraag uit het topic te maken hadden verplaatst. Ik heb daarbij niets verwijderd, dus ook niet wat volgens jou de essentie is. Al je berichten uit het oorspronkelijke topic staan nu in dit topic."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Voor de mensen die zich afvragen van welke discussie deze berichten oorspronkelijk deel uitmaakten: http://forum.bodynet.nl/algemeen/341...onde-whey.html"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Wat een nutteloze discussie weer. Iedereen gebruikt de taal die hij bezigt, als iemand niet snapt dan gebruikt hij een woordenboek, en de rest die het wel snapt en / of het taalgebruik inferieur vind houdt gewoon zijn waffel. Het is hier toch verdomme geen kleuterklas?Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Moeilijke woorden, moeilijke woorden...
Misschien kun je je even voorstellen dat niet iedereen LTS-Piepschuim niveau 1A heeft, en daardoor een andere standaard heeft? Mooi.
Als je dat in je achterhoofd houdt, kun je je vast ook voorstellen dat het werkelijk idioot is om mij te gaan bekritiseren over taalgebruik. Met name het niveau.
Osterich wat ben jij een verschrikkelijke man een beetje hoog in je bol.
hoop dat je,je wel aan kan passen in je sportschool,zal ook niet mee vallen denk ik.
maar duidelijk die foto zegt genoeg.
Comment
-
Volgens mij was ik in mijn post duidelijk genoeg: Een discussie over taal, een inhoudelijke discussie, is prima. Dit soort dingen mogen achterwege gelaten worden.
Mocht dat nog niet duidelijk genoeg zijn, dan bij deze."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Jup, en opvallend hoe laag het animo is serieus verder te discussiëren als het gebombardeerd wordt tot apart topic. Vandaar, een mooi slotje."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostAanvullend: De reden dat dit topic op Gen zijn naam staat is omdat dat het eerste bericht is dat ik uit de oorspronkelijke discussie verwijderd heb. @Gen, hope you don't mind."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-