Zoals op teletekst te lezen was was er flinke chaos op het strandfeest Veronica Sunset Grooves in Hoek van Holland gisteravond. Zelf stond ik paar meter van de schietpartij, maar vroeg me af of anderen hier ook wat hebben gezien of meer hebben gezien van de schietpartij of gewonden.
Chaos Hoek v Holland
Collapse
X
-
-
Het type mensen op die filmpjes, het taalgebruik, wat heeft iemand daar te zoeken? Veel te veel mensen bij elkaar , een plaatjesdraaiert, het heeft geen ruk met muziek te maken. Te weinig toezicht en die organisitoren van die dancefeesten leren er ook geen drol van omdat ze waarschijnlijk ''zelf'' ergens door gesnoven in een modderpoel liggen te stuiptrekken.
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostValt het mij als enige op dat dit altijd op house/dance feesten etc gebeurt en nooit op een metal festival?Groeten
Comment
-
Originally posted by ukkie View PostHet type mensen op die filmpjes, het taalgebruik, wat heeft iemand daar te zoeken? Veel te veel mensen bij elkaar , een plaatjesdraaiert, het heeft geen ruk met muziek te maken. Te weinig toezicht en die organisitoren van die dancefeesten leren er ook geen drol van omdat ze waarschijnlijk ''zelf'' ergens door gesnoven in een modderpoel liggen te stuiptrekken.Groeten
Comment
-
Originally posted by Revius View PostIk moet je zeggen, of je er van houdt of niet, het was best een leuk feestje tot dat het uit de hand liep
Comment
-
Originally posted by ukkie View PostNee, het is ook heel jammer natuurlijk, maar waarom altijd bij dance festivals ligt dat aan het publiek? In al die filmpjes komt echt geen volzin voorbij zonder het k woord te gebruiken dat zegt helaas wel iets natuurlijk.
gratis feest, iedereen kan ernaartoe, fijne locatie, makkelijk bereikbaar met de trein. denk dat dit genoeg redenen zijn waarom er veel verschillend volk komt.
maar dit was afgesproken he, voor de duidelijkheid (niet dat er iemand wordt neergeschoten, maar wel knokken)Groeten
Comment
-
Originally posted by ukkie View PostNee, het is ook heel jammer natuurlijk, maar waarom altijd bij dance festivals ligt dat aan het publiek? In al die filmpjes komt echt geen volzin voorbij zonder het k woord te gebruiken dat zegt helaas wel iets natuurlijk.
Ik denk dat er meer shit gebeurt in een kroeg dan op een dancefeest.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Ik was ook aanwezig op dat feest.
De chaos begon al vanaf rotterdam cs blowend drinkend in de trein, iedereen te proppen en te duwen gelukkig zat ik lekker op een stoeltje. Maar toen we daar aankwamen was het echt vet echt super veel volk. totdat rond 11 en de sfeer omsloeg en er een aantal knok partijtjes hadden plaatsgevonden.
Ik stond helemaal vooraan bij dat podium dus merkte niet echt veel van het schieten.
Toen ze aankondigde dat het eerder afgelopen was ja dan weet je het al.
Ik zag in de verte al een paar 100 man rennen, ze vluchtte voor politie te paard. Wij waren duinen ingerend en weer trein terug.
Buiten al dat geweld had ik me echt prima geamuseerd.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostIs niet alleen op dancefeesten...Je leven is tegenwoordig nergens meer zeker.
Ik denk dat er meer shit gebeurt in een kroeg dan op een dancefeest.
Originally posted by Scoopview View PostIk was ook aanwezig op dat feest.
De chaos begon al vanaf rotterdam cs blowend drinkend in de trein, iedereen te proppen en te duwen gelukkig zat ik lekker op een stoeltje. Maar toen we daar aankwamen was het echt vet echt super veel volk. totdat rond 11 en de sfeer omsloeg en er een aantal knok partijtjes hadden plaatsgevonden.
Ik stond helemaal vooraan bij dat podium dus merkte niet echt veel van het schieten.
Toen ze aankondigde dat het eerder afgelopen was ja dan weet je het al.
Ik zag in de verte al een paar 100 man rennen, ze vluchtte voor politie te paard. Wij waren duinen ingerend en weer trein terug.
Buiten al dat geweld had ik me echt prima geamuseerd.
heb trouwens de hyves gevonden van de overledene, het was een feyenoorder (waarschijnlijk hoolie)Groeten
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostDan snap ik nog steeds niet waarom een meningsverschil in voetbal een reden moet zijn om mensen neer te slaan/schieten. Kom op het is een spelletje.
"jonge, je moeder, wat zeg jy ajax, ick zweer ik pak jou, ik weet waar jou huis woont jonge"
Comment
-
Originally posted by Pink View PostHet maakt ze niet uit dat het een spelletje is :P. Het zijn hooliganmongolen en ze zijn dronken en/of stoned. Het kleinste meningsverschilletje is genoeg om een paar honderd man op te hitsen.
"jonge, je moeder, wat zeg jy ajax, ick zweer ik pak jou, ik weet waar jou huis woont jonge"Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostDan snap ik nog steeds niet waarom een meningsverschil in voetbal een reden moet zijn om mensen neer te slaan/schieten. Kom op het is een spelletje.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment