Chaos Hoek v Holland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Echt wanneer word de politie wat harder hiero gewoon schijt aan hebben wat burgers zeggen. Als ik daar met een gun stond en was ambtenaar en er staan 300 bijstand gastjes me te bedreigen en we waren maar met ze 4e had ik zeker geschoten op ze als ze op me afkwamen. Hun gaan de fout in niet jij. We volgen amerika overal mee behalve met de dingen die wel verstandig zouden zijn. Moet je zien nu word een jongen dood geschoten iedereen wat erg dit dat? Maar waarom word die dood geschoten niet zomaar toch?

Ben blij als wilders aan de macht komt

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
      Echt wanneer word de politie wat harder hiero gewoon schijt aan hebben wat burgers zeggen. Als ik daar met een gun stond en was ambtenaar en er staan 300 bijstand gastjes me te bedreigen en we waren maar met ze 4e had ik zeker geschoten op ze als ze op me afkwamen. Hun gaan de fout in niet jij. We volgen amerika overal mee behalve met de dingen die wel verstandig zouden zijn. Moet je zien nu word een jongen dood geschoten iedereen wat erg dit dat? Maar waarom word die dood geschoten niet zomaar toch?

Ben blij als wilders aan de macht komt
      Zo werkt het niet vriend. Je hebt enorme verantwoording als agent en je moet goed weten wat je doet, ook op zo'n feest. Als door jou schuld zo'n jongen om het leven komt mag jij het gaan uitleggen als agent, dan mag jij verhaal doen. En dan kan je zeggen ja maar ze kwamen met honderden mensen op me af, maar dat zal ze worst wezen. Waarschijnlijk word het dan afgedaan als onterecht wapengebruik en is die agent z'n baan kwijt, want zo gaat dat. Hij verliest dan z'n baan omdat z'n eigen leven wil verdedigen voor op los geslagen hooligans. Welkom in Nederland. En eh, sorry, maar ik denk niet dat Wilders wel raad weet met dat soort problemen. Alsof het er dan beter op zou worden.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
        Zo werkt het niet vriend. Je hebt enorme verantwoording als agent en je moet goed weten wat je doet, ook op zo'n feest. Als door jou schuld zo'n jongen om het leven komt mag jij het gaan uitleggen als agent, dan mag jij verhaal doen. En dan kan je zeggen ja maar ze kwamen met honderden mensen op me af, maar dat zal ze worst wezen. Waarschijnlijk word het dan afgedaan als onterecht wapengebruik en is die agent z'n baan kwijt, want zo gaat dat. Hij verliest dan z'n baan omdat z'n eigen leven wil verdedigen voor op los geslagen hooligans. Welkom in Nederland. En eh, sorry, maar ik denk niet dat Wilders wel raad weet met dat soort problemen. Alsof het er dan beter op zou worden.
        Ik hoop echt voor die agent als die ontslagen word dat al die ambtenaren hun mond is opengaan doen. Maarja het is justitie die de fout gemaakt heeft ze wisten dat er hooligans zouden komen. Ik vind dat ze het met 4 man best goed opgelost hebben:P En laat wilders nederland maar militairiseren . Hoef ik tenminste niet naar uruzgan

gas met die zooi
        Last edited by eloy007; 25-08-2009, 15:03.

Comment

Iets heel simpels vandaag, stond in de rij voor de kassa bij de supermarkt.
          In een andere rij was iemand met een half karretje spullen op de band aan het leggen. Kwam er een oud vrouwtje aan lopen, zegt die van, laat mij maar voor ik heb maar drie dingetjes.

Waar is de beleefdheid gebleven om gewoon op je beurt te wachten?!!!!! Ook ik snap er niets van.

Misschien is dit een oplossing :

www.dumpert.nl - Russische scholieren tegen 1040 Norm

Seals
          Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Originally posted by Seals View Post
            Iets heel simpels vandaag, stond in de rij voor de kassa bij de supermarkt.
            In een andere rij was iemand met een half karretje spullen op de band aan het leggen. Kwam er een oud vrouwtje aan lopen, zegt die van, laat mij maar voor ik heb maar drie dingetjes.

Waar is de beleefdheid gebleven om gewoon op je beurt te wachten?!!!!! Ook ik snap er niets van.

Misschien is dit een oplossing :

www.dumpert.nl - Russische scholieren tegen 1040 Norm

Seals
            Jaja meschien wel is handig The red barets

Comment

haha het filmpje is precies wat er hier ook moet gebeuren.
              keihard aanpakken.
              hanteer je dit een paar x bij voetbal wedstrijden feesten en andere dingen weet ik zeker dat 50% van de gevallen niet meer voor komen

gewoon elite teams van mannetje of 100 maken die dit doen
              Calisthenics / Street workout

Comment

Even als Amsterdammer: ik heb totaal géén medelijden met Aboutaleb, eerst lopen zeiken dat hij dit soort evenementen naar Rotterdam e.o. wil halen en dat Amsterdam maar culturele zaken moet gaan doen. En nu mekkeren dat dit in het vervolg niet meer mag gebeuren. Beetje laat vind je niet?
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  Even als Amsterdammer: ik heb totaal géén medelijden met Aboutaleb, eerst lopen zeiken dat hij dit soort evenementen naar Rotterdam e.o. wil halen en dat Amsterdam maar culturele zaken moet gaan doen. En nu mekkeren dat dit in het vervolg niet meer mag gebeuren. Beetje laat vind je niet?
                  Wist niet dat jij Amsterdammer bent...
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Vijf agenten strandrellen verdacht | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zegt ook wat over de kwaliteit van onze agenten. 21 agenten hebben geschoten en er wordt er maar 1 geraakt

Maar ja, dat is Nederland. Je kunt beter niet schieten, al wordt je zelf lekgeschoten. Schiet je wel, dan wacht je een lange weg.
                      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Is natuurlijk maar afwachten waarvan ze verdacht worden.. maar ik blijf het diep triest vinden hoeveel aandacht er wordt gericht op de agenten ipv op de relschoppers. Over een paar jaartjes mag je als agent zijnde alleen nog maar boos kijken naar een crimineel en dan maar hopen dat hij het niet leuk vindt.

Comment

Mee eens. Vind het ook te betreuren dat er iemand is neergeschoten, maar heb er alle begrip voor. Hun communicatiesysteem dat gewoon kut is, en ze toch door de strot is gedouwd, faalde gewoon hard, en er was een enorme ploeg relschoppers ze aan het insluiten.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Wist niet dat jij Amsterdammer bent...
                            ach steenworp afstand....
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

wat ik begrijp is dat ze ze verdacht gemaakt hebben, voor hun eigen bescherming. nu hebben ze zwijgrecht en mogen ze een advokaat voor ze laten spreken. dat is niet zo als ze niet verdacht zijn.
                              daarnaast: 150 kogels afgevuurd ofzoiets? als je in de lucht schiet, vallen ze ook weer naar beneden en reken dat een kogel van 1000meter hoogte op je kop....... en dan maar 1 dooie. rest mag van gluk spreken.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X