Ruben Houkes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ruben Houkes

Gisteren docu/intervieuw met Ruben Houkes op de televisie.Aangezien ik ook jaren judo heb bedreven volg ik het judo nog steeds.Met grote verbazing zat ik te kijken, (Ruben zijn wedstrijd gewicht is onder de 60 kg maar moet daar extreem veel voor doen. Normale gewicht rond de 67 kg, dus onder de 60 is eigenlijk niet haalbaar)want wat bleek, de laatste paar dagen voor de weging at mijnheer alleen nog maar 1 fucking kiwi per dag en dronk zo min mogelijk.Die gozer heeft toch wel begeleiding met zijn eetpatroon lijkt mij, maar ik begin hier nu toch ernstig aan te twijfelen.Hij leverd die laatste dagen zoveel kracht in ik begrijp niet waarom hij het op deze manier doet!
    Meer mensen dit gezien?

Zal wel een theorie achter zitten.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Tja, als hij genoeg kracht overhoudt om in die klasse een kans te maken en hij weet dat hij in een hogere klasse sowieso geen kans maakt (ondanks de kracht die hij dan meer heeft ten opzichte van wanneer hij zoveel afvalt), dan kan ik het me voorstellen.

Maar heb het verder niet gezien...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Inderdaad, in een lagere klasse zal die meer kans maken op een titel.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
          Inderdaad, in een lagere klasse zal die meer kans maken op een titel.
          Ja begrijp ik.Maar hij moet toch ook onder de 60 kg kunnen komen op een andere manier qua voeding.

Comment

Ik weet niet hoe die dat doet, maar als ik lees in jou eerste bericht dat hij op den duur alleen nog maar een kiwi at op een dag, dan is dat gewoon crashdieten.

Comment

Ik heb het gisteren ook gezien.
              Hij bouwt het af. Elke maaltijd iets minder totdat hij uitkomt tot inderdaad 1 kiwi.
              Wel slikte hij heel veel multivitaminen. En je zou inderdaad denken dat hij veel kracht inlevert....maar op hun niveau doet iedereen het zelfde. Dus is iedereen een stuk kracht kwijt.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

NOS Mediaplayer

Neeee niet de nootjes. Zal wel afzien zijn, 1 kiwi per dag. Hoe zorgt hij ervoor dat hij geen jojo gezeur krijgt?

Comment

En hoe zorgt ie ervoor dat ie dan niet nokkie gaat op een wedstrijd.

Bedoel komop zeg, als je voeding bestaat uit 1 kiwi per dag. Hoe moet je dan fatsoenlijk een wedstrijd gaan draaien?

Comment

Aangezien ik iemand ken die met Ruben Houkes traint zal ik het jullie vertellen tot zo ver ik het weet.

inderdaad alle judo'ers doen wel aan crash dieeten 2/3 weken voor wedstrijden gaan ze eigenlijk extreem weinig eten om idioot snel af te vallen.
                    ook sauna pakken ze de avond voor de wedstrijden om nog extra gewicht kwijt te raken.
                    meestal zitten ze dan die ochtent op 59.9kg of net iets lager.

dan word je sochtents voor een wedstrijd gewogen, als dit gebeurd is kan je weer alles eten wat je wilt en kom je zo weer 3 kg aan en heb je net die 3kg extra massa in de wedstrijd
                    en dan heb je smiddags de wedstrijden
                    Last edited by IJsBlok; 25-08-2009, 16:09.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

zal wel weer gelogen zijn. hetzelfde als met die bb die ook op tv kwam en vertelde dat hij maar een appel per dag at. allemaal lulkoek!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                        zal wel weer gelogen zijn. hetzelfde als met die bb die ook op tv kwam en vertelde dat hij maar een appel per dag at. allemaal lulkoek!
                        Nou, nee dat denk ik niet die gasten zijn in verhouding natuurlijk veel sterker als al die vedergewichten die daadwerkelijk ''echt'' in die gewicht klasse thuis horen (meer masse ed)

Toen ik zelf nog fanatiek judo'den zat ik ook een gewicht klasse lagen dan ik eigenlijk horden te zijn, ik heb nog wel met een vuilniszak om mijn middel rond zo'n sportcomplex geholt omdat ik net iets te zwaar was.

Comment

Hij is er in de 1ste ronde al uitgevlogen.Zie je, meer eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X