Hoe kom je aan je Nick-Name?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn nickname heb ik verkozen omdat ik aan fanatiek kickboxen en vroeger aan beatboxen. Mijn kickboxer trainer die mij altijd motiveerde om door te gaan. Zonder mijn sensei zou ik niet zo ver zijn gekomen. En mijn motief: Om de beste te worden. Beroemde bodybuilders zoals jay cutler en arnold en al die andere opgeblazen gozers raak ik niet geinspereerd door. maar door mense zoals rob riches en gregg plitt weer wel. die tonen door hard werken en motivatie de top wel te bereiken zonder enige hulpmiddelen.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Originally posted by beat-boxer View Post
      Zonder mijn sensei zou ik niet zo ver zijn gekomen.
      Dis wel heel klassiek zeg

Karate Kid classic scene - YouTube
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Zal die van mij ook maar eens toelichten.

John BD
        De naam is grotendeels geëvalueerd vanuit online gaming.
        De John deel is niet moeilijk want ik heet Johan in het dagelijks leven en is dus gewoon in het Engels.
        Ik moest het wel toevoegen want gewoon BD is te kort in bijna alle games/soc apps.

BD is een verkorting van mij orginele handle Breakdown658.
        Op een gegeven moment in een rpg achtig spel (entropia universe) waren we bijna dagelijks bezig op voicechat, dusdoende begon iemand mij BD te noemen.
        Het bleef plakken want spoedig noemde iedereen me zo.

Hoe ik op de naam Breakdown658 kom is eenvoudiger als het klinkt.
        Een van mijn fav bands is/was Guns 'N Roses deze haden een liedje dat heet Breakdown en die duurde 6:58.
        Breakdown opzich was al vaak een bezet gepikte naam daarom voegde ik de lied duratie toe.

Zo en dat was mijn verhaaltje

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
          De bodybuilding sport is uiteindelijk een grote familie, .
          Was het maar zo'n feest.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
            Was het maar zo'n feest.
            Lol, spreek voor jezelf

Comment

• Originally posted by Silk View Post
              Lol, spreek voor jezelf
              Always, dear.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Nou mijn nickname spreekt voorzig
                me eigen naam met een x ervoor.
                keep the focus going!

Comment

• FF uit de oude doos!

Comment

• Gaan we schelden???

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                      Gaan we schelden???
                      Niet jouw oude doos Beautje maar die met al wat verouderde topics.

Haal deze zo nu en dan naar boven aangezien we weer een hoop nieuwe leden erbij hebben en sommigen zijn ons een uitleg verschuldigd kijkende naar een nick-name.

Comment

• Future-kill is een film die in 1985 uitkwam.wat in die tijd een futuristische High Tech film was over een man uit de toekomst die aan het moorden slaat.De cover van de film was voor die tijd onwijs goed en sindsdien altijd de naam futurekill gebruikt.
                        Strength Within, Pride Throughout

Comment

• Mijn naam is wilco en de bijnaam "de mug" kreeg ik omdat ik altijd zo'n magere hein was. Nu krijg ik vaker "de gespierde mug" te horen, omdat ik nog steeds smal ben, maar wel redelijk massa bezit.
                          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Toen ik nog op atletiek zat en we naar spanje op trainingsstage gingen.
                            Deden we ook kracht training dit deden we buiten omdat het zo warm was en het in een soort garage was dus een vrij kleine en benauwde ruimte.
                            De gewichten waren heel oud en nog net niet geroest dus we zeiden dit is echt een soort ghetto workout zo
                            In de gheto heb je gangsters en mijn voor naam is wesley dus heb ik de letters omgeruild en aangezien wengster al in gebruik was een keer met een online spel (ps3) heb ik tje erachter gezet.
                            Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                            musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• Robbie omdat ik eigenlijk Robberto Giannie en aan mekaar word dat Robbie
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Ik ben Axel. Hallo
                                Ik ben geboren in 1994.

Simpel dus.
                                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X