Hoe kom je aan je Nick-Name?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vroegah had ik een keer me zonnebril op en een lolly in me bek waarna me oom 'HEY KOJAK!' riep. Ik vond het wel wat hebben
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by vfr270 View Post
      Honda VFR was mijn motorfiets en 270 is het snelste dat ik er eens met gereden heb (gelukkig zonder snelheidscontroles of ik had de krant gehaald). Vandaar vfr270
      Wil die niet harder ??

Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Waterpoloboy, omdat ik op waterpolo zat toen ik begon met krachttraining voorr waterpolo..

Duhh ??

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Hm, en ik maar denken dat je een jonge knul bent!
        Een bekende uitspraak is wel eens: 'Never trust anything on the internet. - Abraham Lincoln' Maar dat weet jij natuurlijk wel al he.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
          Een bekende uitspraak is wel eens: 'Never trust anything on the internet. - Abraham Lincoln' Maar dat weet jij natuurlijk wel al he.
          Nu weten we dan ook nog hoe jij aan dat 'Evil Geni(o)us' komt.

Comment

• Originally posted by Pallas View Post
            'Evil Geni(o)us' komt.
            Hmm, oeps. Eventjes aanpassen. Eigenlijk wel schandalig dat het me pas na een jaar opvalt.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Omdat ik een gebruikersnaam moest verzinnen maar helemaal niks kon verzinnen. En toen zag ik dus de letters "Gebruikersnaam" wat resulteerde in Gebruiker.

Comment

• Vroeger had ik dikke armen.nu heb ik dunne armpies.
                Plus natuurlijk dat het een beroemde uitspraak is van Matty ferrigno in " Pumping Iron'

Over de Schwarz: " He's got spaghetti arms ".
                5:49 says it all.
                http://www.youtube.com/watch?v=bxm5iHQSg6s

Comment

• Leuke verhaaltjes heren!

Comment

• Aangezien er toch wel wat nieuwe leden zijn met rare nicknames,een klein bumpje.

Rain is een afkorting van Rain Man zoals ik mijzelf eerder noemde.
                    Raymond/rain man is een karakter uit de film met Tom Cruise en Dustin Hoffman.

Ook is Rain Man bekend van de illuminatie.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Emielos is afkomstig van mijn echte naam en dat is zoals mensen weten Emiel. Waar de os erachter precies vandaan komt weet ik niet. Volgens mij kwam een oud kameraad/klasgenoot met het voorstel van deze naam en sindsdien gebruik ik hem overal

Emielos gebruik ik eigenlijk overal. De eerste keer dat ik deze naam gebruikte was bij het wereldberoemde Runescape toen ik 9 was ofzo
                      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Tsja hoe moet ik die van mij eens uitleggen.
                        Ik speelde in het verleden wel regelmatig internetpoker. In de jaren 2009-2011 is de belastingdienst een grote actie begonnen om online pokerspelers te traceren en niet al te leuke aanslagen te sturen. En geloof mij, dit waren geen eerlijke aanslagen(ging per maand) . Daarom heb ik het een en ander moeten veranderen om niet bekend te worden via google search e.d.
                        Maar om een lang verhaal kort te maken, ik had een nickname nodig waar je niks aan kon zien/herkennen/google searchen. Toevallig maakte ik een nieuw account aan bij iemand die een dennenappel thuis had liggen. Gelukkig zijn die regels nu veranderd en is er geen reden meer om me druk te maken

Comment

• Geen idee eigenlijk.

Comment

• Ik heet Guus
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Sterrenbeeld
                              ik roep ook maar wat !!!

Comment

• Ik heb deze nick name omdat mn name nick is

Comment

Sidebar top desktop