Hoe kom je aan je Nick-Name?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet zo boeiend maar dan heb je er weer een nieuwe bij.

Deze komt van een online spel die ik vroeger veel speelde. Daarbij was het de bedoeling om zo'n groot mogelijk gangster netwerk op te zetten etc. Uiteindelijk had ik de gene die mij geholpen hadden en vele andere zo opgezet en gekilld in het spel zodat ik al het geld enzo had. Natuurlijk werd ik later gekillt maar had al het geld enzo veilig weggezet. Later toen mijn nieuwe account bekent was kreeg ik bericht van iemand "You are an evil mind". En toen werd ik weer gekillt en maakte een account aan met de naam Evilminded. Sinds dien gebruik ik die overal weet eigenlijk ook niet waarom :P.
    “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

Comment

Ik wist zo snel geen nickname, en aangezien ik Nikola heet was de keuze snel gemaakt hehe.
      Can squats cure cancer?
      - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

Comment

nou, hahah...

Eigenlijk altijd als ik mijn videocamera op mijn telefoon aanzette gebeurde er wel wat... van bezopen kotsende vrienden tot Bumfights, ik had alle gebeurtenissen op tape... vandaar dat iemand ooit met Maasproductions aan kwam zetten (Maas = mijn achternaam)
        En dat ben ik toen ook gaan gebruiken

Comment

het is mijn roep naam

dus ja, gewoon lekker simpel

die 27 erachter zo oud was ik toen ik mij aan melde
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Werd zo genoemt door 1 van me vrienden en voor ik het wist noemde heel de stad me zo
            Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

Ik heet Roel, kan absurd goed voetballen *kuch* en was niet zo geïnspireerd bij het inschrijven.
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Nick name gekregen van mijn ouders:P
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

DDennis = Don Dennis (mijn naam is dus Dennis )

Waarom? Sommige vrienden van me noemen me zo, waarom weet ik niet.. misschien omdat het lekker klinkt? :P Ik had voor een aantal vrienden bijnamen bedacht en zij gaven mij toen deze.

Reden waarom ik DDennis en niet Don Dennis gebruik is omdat ik 'Don Dennis' een beetje patserig vind overkomen :P

Comment

Slechtste naam ooit hier.
                    Heb em 2 jaar geleden gebruikt bij het aanmelden hier omdat ik toen nog fanatiek online deed gamen en dit was mijn Nick toendertijd.

Hij komt oorspronkelijk van heel lang geleden. Vroeger was ik een ontzettende fan van gabber hardcore. Er was een plaatje dat hete "Shoom" maar door een spelfout is het uiteindelijk schoom aka Sch00m geworden.

Vrij kut dus. haha
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

mijn nick is ontstaan uit de film blow met johnny depp....op het moment dat ie pablo escobar ontmoet en behoorlijk zenuwachtig is noemt ie hem heel knullig.....mister elpadrone...terwijl zn bijnaam el padrino was..wat godfather betekent...ik vond t toendestijds zo grappig dat ik m overgenomen heb..het is al een jaar of 7 mijn nickname online.
                      uut grunn!

Comment

Sch00m: Geregistreerd: 12 februari 2009

Liegurt
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Ik heet Casper.
                          ik ben een kaaskop.
                          A strong body needs a strong mind.
                          181cm, 94kg, 16%bf
                          Deadlift(1x190) Benchpress(5x130) Squat(6x140)

Comment

Mijn achternaam is wolbrink wollie is hier van afgeleid. Vroegah toen ik klein en er in mijn klas meerdere kinderen met de naam martijn, toen der tijd is de naam wollie ontstaan. Nu meer 10 jaar later draag ik nog de zelfde bijnaam(sterker nog het is zon beetje mijn 2de roepnaam geworden).

Comment

Echt wel grappig deze verhaaltjes,hehehe

Comment

Silk, goed gejat uit een fantasy verhaal. Silk was de enige die niks magisch kon, maar hij kon wel goed met messen overweg, een assassin. Vond het zo'n cool personage dat ik het maar heb overgenomen. Gebruik het nu al meer dan 10 jaar^^

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X