sow.. mobieltje gevallen ofzo...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ukkie View Post
    Nee debiel daarvoor stond hij nou juist voor te blokken.
    ja duhh
    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Ai.

Inschattingsfoutje.

Schokkend om hem zo door de lucht te zien vliegen.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik vraag me wel af wat de ambulance doet.. doorrijden naar het slachtoffer waar hij eerst naar toe zou gaan of stoppen?

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
          Je bent echt een debiel als je midden op een snelweg stil staat.
          De vrachtwagen blokkeert het zicht.. hij gaat aan de kant, de andere auto erachter ook.. maar de volgende auto ziet het daarom te laat en gaat te snel om iets te kunnen doen.
          Anders had de auto erachter nog wel geschept...

Wie verwacht nou 1x een stilstaande motor voor je neus op een snelweg ..

Die pliezie man is echt dom.. je kunt daar zoiezo makkelijk invoegen..

Een stilstaand object komt snel op je af als je 120 rijd.. helemaal als je het maar paar seconde vantevoren ziet.. en dan ook nog iets wat je niet verwacht en dan nog snel reageren...

Die gast zit achter een vrachtwagen en rijd dus ongeveer 80 km/u er zit 7 ruim seconden tussen dat de vrachtwagen helemal naar link is (19s) en de motoragent geraakt word (26s). Laten we zeggen 1 seconde reactietijd dan heb je 6 seconden over oftewel een remweg van ongeveer 6x 22= 132m.

80km/u is ongeveer 22m/s
          He who keeps silent consents.

Comment

Originally posted by Morocius View Post
            Die gast zit achter een vrachtwagen en rijd dus ongeveer 80 km/u er zit 7 ruim seconden tussen dat de vrachtwagen helemal naar link is (19s) en de motoragent geraakt word (26s). Laten we zeggen 1 seconde reactietijd dan heb je 6 seconden over oftewel een remweg van ongeveer 6x 22= 132m.

80km/u is ongeveer 22m/s

Euhm, volgens mij heb je hier berekend welke afstand de bestuurder gereden zou hebben als hij niet had geremd, niet de remweg.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

eventuele remweg dan, hij remde iig wel.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                Ik vraag me wel af wat de ambulance doet.. doorrijden naar het slachtoffer waar hij eerst naar toe zou gaan of stoppen?
                Ik denk de agent helpen... aangezien hij toch al ter plaatste is.
                Of ze laten 1 ambulance broeder achter en rijd door naar de bestemming.
                <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Morocius View Post
                  eventuele remweg dan, hij remde iig wel.
                  En afhankelijk van hoe hard er geremd werd is de remweg dus een stuk korter dan 132 m.

Hoe dan ook, erg triest dit.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Bedoelde dus de weg die hij heeft om af te remmen nogal verwarrend, zijn remweg zou veel korter moeten zijn.

32m+24m remweg+reactietijd dus een 56m totaal leert google mij.
                    Hij had ongeveer 7x22=144m

Comment

Die mafkees van een agent ging ook zomaar op de weg staan hoor, maar leeft die agent nog?
                      Regodnize The Champion.

Comment

Is in Hoorn gebeurd.Daar woon ik vlak bij.Het is de man van een collega van mij.Hij ligt/houden hem in coma.Waarschijnlijk valt het nog mee.Gebroken kaak,gescheurde nekwervel en nog een paar dingen.Maar hij overleeft het wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X