sms en vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Been View Post
    Ben benieuwd Kees.

Pm ff je hyves anders
    hij heeft zelfde profiel foto als hier, je kan hem vinden als je via de BN hyves gaat

ben benieuwd naar de foto's
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by kees View Post
      Kennen ze in japan ook chuseok 秋夕 (oogstfeest)
      Nee, dat kennen ze hier niet. We hebben hier meer nationale feestdagen dan in Nederland, maar geen ervan is gerelateerd aan de oogst.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik ben in diverse kledingzaken geweest e bij enkele vroegen ze wat ik voor sport doe en aan me borst ziten drukken en mijn armen knijpen hahahaha lache, ik heb niets gemerkt van de k1. Wel veel atlethiek en jawel ook hollanders erbij. Ik ga mischien proberen om bij een koreaanse vecht sportschool binnem te komen en wat foto's te maken. Heb eigenlijk nog geen zin om naar een fitness te gaan.
        @ pink Kan voorlopig geen voedingswaarden over hond vinden, maar het moet te doen zijn toch Als je op vakantie bent, moet je juist die vage dingen proberen. Veel plezier in Korea!
        hahahah ik weet nu dat er ook kat wordt gegeten maar enkel door mensen die ziek zijn en last hebben van doorliggen Kattevlees schijnt goed te zijn tegen doorliggen , en hondevlees voor mensen met een zwakgestel.
        eet smakelijk
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X