Mijn computer valt steeds uit!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn computer valt steeds uit!

Hey,

Ik heb sinds pas een probleem. Mijn computer valt heel vaak uit en start opnieuw op. Ik heb soms zelfs problemen bij het opstarted van mijn computer. Ik krijg dan zwart beeld. Denet klikte ik op play van een youtube filmpje op bodynet en liep alles vast. Ik kon niet eens me muis bewegen.

Weet iemand hoe ik dit kan fixxe?
    Ik heb al geprobeert om de stof aan de binnenkant te verwijderen.

Gr. Gameface

Originally posted by gameface View Post
    Hey,

Ik heb sinds pas een probleem. Mijn computer valt heel vaak uit en start opnieuw op. Ik heb soms zelfs problemen bij het opstarted van mijn computer. Ik krijg dan zwart beeld. Denet klikte ik op play van een youtube filmpje op bodynet en liep alles vast. Ik kon niet eens me muis bewegen.

Weet iemand hoe ik dit kan fixxe?
    Ik heb al geprobeert om de stof aan de binnenkant te verwijderen.

Gr. Gameface
    gehehhe, heb hetzelfde gabber, de ene keer start die wel 15x opnieuw op en de andere keer niet.

kan zijn dat het aan je videokaart ligt, toen ik er een nieuwe inzette, was het over of je moet windows er weer ff opnieuw opzetten, ( half uurtje werk )
    was er een tijdje vanaf, maar nu begint het ook weer te komen, hoe het kan weet ik niet.
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

misschien n virus ofzo?
      beste dan is om je pc'tje te formateren en windows opnieuw instaleren!

Comment

Ik heb iets vergelijkbaars gehad, zowel met m'n prive computer (desktop) als met een laptop van werk. In beide gevallen bleek de hrde schijf aan z'n einde te zijn. Ik heb toen de harde schijf vervangen ("gekloond") en dat loste in beide gevallen de problemen op. Wacht er niet te lang mee want als die harde schijf helemaal kapot is ben je al je data kwijt.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

grote kans dat het oververhitting is.. automatisch opnieuw opstarten in windows xp & vista .. computerkast openen en schoonmaken

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
            grote kans dat het oververhitting is.. automatisch opnieuw opstarten in windows xp & vista .. computerkast openen en schoonmaken
            srry lees net dat je al schoon hebt gemaakt.. ook de ventilatorren van de processor, power brick en videokaart?

Comment

Heb dit 2 weken terug ook gehad bij mijn laptop, zat nog binnen de garantie en ze zijden dat het de video kaart was.
              is nog in reparatie

vorig jaar met mijn computer gehad en daar deed de koeling het niet meer goed en daardoor viel die steeds uit en starte opnieuw op.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Heb hetzelfde probleem met I-tunes. Soms als ik het programma opstart wordt het beeld zwart en start de pc opnieuw op. Ik krijg daarna de melding dat "Het systeem van een ernstige fout is hersteld".
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Probeer eens een herstel punt van voor de problemen te pakken, wil ook wel eens helpen.
                  Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Het beste wat je volgens mij kan doen is je video-kaart eventjes niet gebruiken, dus je monitor afkoppelen, dan kijken of je een interne op je moederbord hebt en daarop verder gaan.
                    Is het probleem verholpen ligt het aan je video-kaart, zoniet denk ik dat je inderdaad je windows moet gaan gebruiken om te repareren of om opnieuw te installeren.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Heb hetzelfde probleem met I-tunes. Soms als ik het programma opstart wordt het beeld zwart en start de pc opnieuw op. Ik krijg daarna de melding dat "Het systeem van een ernstige fout is hersteld".
                      Hey mark het zou weleens aan je RAM kunnen liggen

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Dat is het! 2 weken geleden gebeurde het veel minder. Alleen aan het begin van de dag wanneer ik mijn computer aanzette. Nu krijg ik het zoiezo 1 keer per uur ofzo.

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
                          Er staat dat er een 1 of ander programma verkeerd geïnstalleerd is. Het is een .sys bestand. Zegt dat wat?

Ik ben nu ook me schijf aan het defragmenteren. Ik weet niet of dat gaat helpen.

Ik heb ook weleens dat als mijn vader mijn deur te hard dicht gooit, dat hij ook uitvalt. HEEEEL raar. Of als ik op me tafel sla, dan gebeurt het ook soms.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                            Er staat dat er een 1 of ander programma verkeerd geïnstalleerd is. Het is een .sys bestand. Zegt dat wat?

Ik ben nu ook me schijf aan het defragmenteren. Ik weet niet of dat gaat helpen.

Ik heb ook weleens dat als mijn vader mijn deur te hard dicht gooit, dat hij ook uitvalt. HEEEEL raar. Of als ik op me tafel sla, dan gebeurt het ook soms.

Kast openmaken, ventilatorgevalletje afstoffen, checken of alle schroefjes en kaartjes fatsoenlijk vastzitten...
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              Kast openmaken, ventilatorgevalletje afstoffen, checken of alle schroefjes en kaartjes fatsoenlijk vastzitten...
                              Ik heb nu mijn kast open.. en nu valt hij niet uit :P

Zal ik op mijn tafel slaan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X