Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Daar ik n onbenul ben met computers, wil ik gelijk van het moment gebruik maken om er ook n vraag over te stellen als dat jullie uitkomt.. Zoals ik al zeg ik weet er geen moer van af, dus liefst geen ingewikkeld computer gelul want daar kan ik helemaal niets mee... Mijn laptop is nogal eens DSN + IP kwijt en kan ik niet meer op internet.Het is best vaak, mn laptop zegt dan gebruik je wizzard de leugenaar je moet dan wel online zijn wat dan niet kan . Kan ik dat oplossen? Moet ik m wegbrengen? HELP.....
Dan is je router de weg kwijt, niet je pc. Zodra je internet wegvalt, loop eens naar je router toe, en kijk hoeveel lampjes er nog knipperen t.o.v. wanneer het internet wel werkt. Als het gelijk is, is het wel je pc. Als het varieert is de router aan gort, of moet je de centrale eens bellen om de lijn door te meten.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Dan is je router de weg kwijt, niet je pc. Zodra je internet wegvalt, loop eens naar je router toe, en kijk hoeveel lampjes er nog knipperen t.o.v. wanneer het internet wel werkt. Als het gelijk is, is het wel je pc. Als het varieert is de router aan gort, of moet je de centrale eens bellen om de lijn door te meten.
Sorry hoor, maar bedoel je dat voor mij Gen? Router?lampjes? Begrijp hier nu al geen zak meer van.. Lijn doormeten? Ik heb geen lijn, ook geen snoeren of zo.. Draadloos system, daar ik zover van de weg af woon (850meter) dat de ptt geen lijn wil leggen voor mij alleen... Ik heb wel n USB stick van KPN voor wereldwijd verbinding vanwege mn werk op andere continenten en op zee...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment