Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik 'werk' als dokwerker in de haven van antwerpen.. Ben sinds vorig jaar oktober chauffeur geworden. Heb toen tot december nog 7 dagen kunnen werken. (voor de mensen die de haven niet kennen, wij werken met dagcontracten, moeten elke dag dus naar het "kot" om te gaan zien of er werk is => is er geen werk krijgen we stempel van de dop). Dan dees jaar van jan tot juli 1 dag kunnen werken.. 1 dag
In augustus heb ik doordat een maat van me in bedrijfje werkt waar veel mensen op verlof gingen 15 dagen kunnen werken. En nu ben ik terug volledig aan het doppen..
ze voorspellen dat het nog zeker een jaar zo gaat zijn, en dat het nog minstens 5 jaar gaat duren eer we terug op de capaciteit zitten van 2 jaar geleden.
conclusie: ik stop ermee, heb me ingeschreven voor brandweer.. Heb dit altijd al willen doen, en in begin betaald het niet super, maar dat maak je goed met je vrije tijd (bij-job)
Werk zelfstandig in de culturele sector. Merk heel goed dat de geldkraan overal dichtgedraaid wordt. Projectsubsidies van overheidswege worden bevroren, niemand uitbetaald...
thanks! ik werk als freelancer in den IT (misschien al vermeld), heb nu een contractje binnen waarbij ik een team van juniors mag begeleiden bij het ontwikkelen van een nieuwe applicatie voor een bank. een nieuwe uitdaging, en nog beter, in dezelfde stad als waar ik nu zat, dus ik moet niet van gym veranderen
edit: begin 1/10, wilt zeggen dat ik een viertal dagen verlof zal hebben, voor het eerst sinds 7 maanden
Getting stronger to fend off potential zombie attacks.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment