hoog opgeleide moslims radicaliseren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by eloy007 View Post
    hoog opgeleide moslims heeft nederland ook niet nodig!
    Originally posted by Falstyr View Post
    Correctie. Perziers hebben veel betekend voor (medische) wetenschap. De "arabieren" hebben van het gebied een grote stort plaats gemaakt. Dat hoog opgeleide buitenlanders het land uit gaan is niet vreemd noch erg. Zou leuk zijn als die onderzoekjes ook zouden vermelden hoeveel er geld sturen naar hun thuis land en wat voor effect het heeft op de economie van het land waar ze wonen en werken. Aangezien er meer dan genoeg zijn die van de daken schreeuwen die naar hun "moederland" terug gaan zodra hun opleiding afgerond is....

Iedereen krijgt in essentie nu wat ze willen. Onze economie heeft minder verlies, buitenlanders gaan vroegtijdig terug naar hun land wat ze toch vroeg of laat zouden doen... What is the problem!!

Oh en onderzoeken neem ik vaak met een grote korrel zout. Ik vertrouw ze niet omdat er vaak nogal eenzijdig gekeken wordt naar een situatie of er wordt het 1 en ander weg gelaten voor het gemak om stemmen te vangen.

Humor.tv

ik heb ook een paar leuke gevonden.

Wat zegt een dom blondje tegen een koe als die boe zegt?
    "Doe niet zo gek, ik heb je al lang gezien!"

Van welk automerk houdt Bush het meest?
    Landrover.

Komen twee ijsjes elkaar tegen. Zegt de ene tegen de andere: "Wow! Ik smelt van jou!"

Waarom wrijft een vrouw 's morgens als eerst in haar ogen?
    Omdat ze geen zak heeft om aan te krabbelen.

Waarom stopt een dom blondje vier kwartjes in de kerstboom?
    Dan heeft ze een piek!

Het is blauw en niet zwaar.
    Lichtblauw.

Een dom blondje maakt een puzzel, ze doet er 3 maanden over. Als ze klaar is met de puzzel, zegt ze tegen zichzelf: "Hmm, ik heb er toch niet zo lang over gedaan, op de doos staat 4 tot 6 jaar..."

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by mohamed View Post
      Gelukkig zit in birmingham.
      Dat gezeik ook altijd over buitenlanders. ik heb er hier gelukkig geen last van.
      Helaas wordt je toch ermee geconfonteerd op een notabene bodybuildingsite.
      Daar wordt ik moe van.

Zulke topics lopen vaak op stront uit. Ik bemoei me er niet meer mee ,ik geniet van de reacties. hahahahahahahahhaahha
      Last edited by kees; 09-10-2009, 11:07.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Gas Met Die Zooi

Comment

Ik vind de wilders aanhangers radicaler dan de moslims, moslims willen niemand deporteren, afschaffen, verscheuren, verbranden, taxeren, maar dat kan aan mij liggen

Comment

Dat ligt aan jou ja.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post
              Ik vind de wilders aanhangers radicaler dan de moslims, moslims willen niemand deporteren, afschaffen, verscheuren, verbranden, taxeren, maar dat kan aan mij liggen
              Weet het zeker.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post
                Wat was het ook alweer wat die imam zei over homo's????
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  precies die schreeuwende imams zijn veel gevaarlijker dan die hele Geert Wilders
                  mijn stem heeft ie in ieder geval bij een gebrek aan veel beter.

Comment

Dat ze geen ongewassen niet-halal vlees moeten eten omdat het ongezond is?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Dat ze geen ongewassen niet-halal vlees moeten eten omdat het ongezond is?
                      Dat homo's van een hoog gebouw af gegooit moeten worden.
                      Dat homo's een gevaar voor de samenleving zijn.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dat zegt 1 imam, en hoeveel imams zijn er? juist ja
                        Groeten

Comment

eehm topic gaat over hoog opgeleide allochtonen cq moslims en radicaliseren.........

en niet over imams.

Topic mag wat mij betreft een slotje hebben. Ben het met kees eens. Gaat nergens meer over.

Zulke topics lopen vaak op stront uit.
                          We like it

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
                            Gas Met Die Zooi

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat zielig. Zoek je aandacht mijn jongen? nou kijk eens, aub hier heb je een beetje aandacht die je tekort komt.

eloy, ga eerst je kont wassen voor je over moslims. wij zullen nooit vergast worden zoals de joden. daar zijn wij te strijdlustig voor. en van ons eer kan jij en vele zoals jij veel van leren.

ik weet wat voor soort jij bent. durft alleen achter je pc dat soort dingen te zeggen. ik heb vele zoals jou in het echt mee gemaakt. pussy's

Comment

Wanneer je achter je geloof staat ben je radicaal.
                              En als ik dit lees: "Of een goede integratie is niet voldoende om radicalisering tegen te gaan." zegt het dus dat het westen dmv integratie het islam uit moslims wil halen?

Comment

Tja, tolerantie is de key tot succes wil een multiculturele samenleving slagen.........................En ik geloof er niet in, alhoewel ik denk dat er generaties na generaties er wel iets leuks van gemaakt is...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X