Film: Nederland zonder marokkanen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan zou Nederland weer een stuk beter zijn.

Las net een stukje van de wederopbouw gedoe van moslims enz... Ja, ze deden minder werk die de Nederlanders niet deden. Maarja, als jij nu kunt kiezen, of je gaat stront scheppen of je gaat (bijv.) op een kantoortje werken?
    En waarschijnlijk kregen ze hier nog beter betaald als in eigen land ook, dus niet te klagen.
    Waren sowieso ook voornamelijk Turken ja die hier waren niet de marokkanen. Maar dan nog ze waren hier als "Gastarbeiders", "gast" oftewel tijdelijk. Ik heb niks tegen Turken of Afghanen of wat dan ook, ik hoef niks te zeiken te hebben, of mensen het land uit MITS ze zich >aanpassen en gedragen.<

De marokaantjes doen dat niet en van mijn part worden ze er met geweld uit gegooit hier... net zoveel geweld als dat ze zelf gegeven hebben hier in NL. Heb er geen medelijden meer al slapen ze voortaan in een doos ergens in de bush bush.

Comment

+ dat filmpje is trouwens heel erg nep en overdreven

Comment

Minder van iets.... pfft vage voorbeelden. Een burgemeester wordt gewoon opnieuw gekozen. Het zal dan iemand anders zijn dan degene die er nu zit. Betekend niet meteen dat die functie niet meer vervult wordt. Geen kranten die meer bezorgd worden? Forget it...er zijn genoeg werkelozen die het gat gewoon opvullen. Zeker nu er steeds meer en meer bedrijven hier in nederland opdoeken en vertrekken naar Polen. Een land waar men 4 uur meer werkt voor 3x minder salaris dan wat wij hier krijgen. En dan nog geeft de overheid subsidies aan bedrijven van nederlandse afkomst die in het buitenland hun zaken doen. En die mensen die op straat gezet worden omdat die bedrijven verhuizen kunnen dan mooi de functies overnemen die opeens niet meer door Marrokanen gedaan zouden worden.

Kortom...de samenleving gaat gewoon door. Het is niet zoals een paar decennia terug dat we functies hadden die niet vervult konden worden vanwege gebrek aan personeel en daarom buitenlanders gehaald werden.

Comment

Was het maar zover.

Originally posted by IJsBlok View Post
          Kranten die niet meer bezorgd worden , een grote stad zonder burgemeester, dit zijn zomaar wat gevolgen van een Nederland zonder Marokkanen, volgens de makers van de film.
          Alsof dat niet vervangbaar is.

Originally posted by denisen View Post
          Als alle marokkanen weg zijn, wie wil je dan nog eruit trappen?
          Afganen

Originally posted by Bilo View Post
          Maar elke week zo'n onrust zaaiende topic hoeft voor mij niet. Het zijn toch altijd dezelfde mensen die reageren en hun mening is al bekend.
          Rechts bovenin dat prachtige rode kruisje al gezien?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Minder van iets.... pfft vage voorbeelden. Een burgemeester wordt gewoon opnieuw gekozen. Het zal dan iemand anders zijn dan degene die er nu zit. Betekend niet meteen dat die functie niet meer vervult wordt. Geen kranten die meer bezorgd worden? Forget it...er zijn genoeg werkelozen die het gat gewoon opvullen. Zeker nu er steeds meer en meer bedrijven hier in nederland opdoeken en vertrekken naar Polen. Een land waar men 4 uur meer werkt voor 3x minder salaris dan wat wij hier krijgen. En dan nog geeft de overheid subsidies aan bedrijven van nederlandse afkomst die in het buitenland hun zaken doen. En die mensen die op straat gezet worden omdat die bedrijven verhuizen kunnen dan mooi de functies overnemen die opeens niet meer door Marrokanen gedaan zouden worden.

Kortom...de samenleving gaat gewoon door. Het is niet zoals een paar decennia terug dat we functies hadden die niet vervult konden worden vanwege gebrek aan personeel en daarom buitenlanders gehaald werden.
            Ze deden eerder klusjes waar de gemiddelde hollander hun neus voor ophaalden. En gebeurt nog steeds , zie de poolse gastarbeiders dus helemaal eens met die conclusie ben ik het niet.

+ De 'Marrokanen' van nu hebben nog steeds een Nederlands paspoort dus als zij eruit moeten kan je net zo goed wilders mee eruit sturen , want voor de wet is hij net zo marrokaans als zij!(Dan heb ik t over 3de generatie marrokanen. )

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Was het maar zover.

Afganen

stond op ad.nl hea niet mijn eigen mening
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Pieterman View Post
                Ze deden eerder klusjes waar de gemiddelde hollander hun neus voor ophaalden. En gebeurt nog steeds , zie de poolse gastarbeiders dus helemaal eens met die conclusie ben ik het niet.

+ De 'Marrokanen' van nu hebben nog steeds een Nederlands paspoort dus als zij eruit moeten kan je net zo goed wilders mee eruit sturen , want voor de wet is hij net zo marrokaans als zij!(Dan heb ik t over 3de generatie marrokanen. )
                Onzin motivatie. Het meeste werk wat verhuist naar landen zoals Polen zijn juist de baantjes die de gemiddelde nederlander niet wilt doen. Dus er is geen reden meer om Marrokanen hier te hebben. En al zou het werk niet verhuizen naar Polen e.d. dan moet de "gemiddelde" nederlander op dit moment niet zeiken. Er is gewoon wat minder werkgelegenheid en moet gewoon alles aangepakt worden tot de economie weer fatsoenlijk draait en er meer werk is in de sector die men wel wilt.

Nogmaals. Ik heb niks tegen moslims zoals DSO ze eruit pikt. Ik heb wel wat tegen marrokanen...voegen niks toe dus zie niet in waarom we hun "Verlies" niet kunnen invullen zodra ze weg zijn.

Comment

Zal wel toeval zijn ofzo, maar op dit moment ben ik blij dat ze er zijn want ik heb vandaag een opdracht gekregen van een Marrokaan.

Ook zij zorgen ervoor dat de economie blijft draaien.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Haha dit is echt te grappig wat veel haat op bodynet. www.bloodandhonour.com/ beter post je hier je topics

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
                      Haha dit is echt te grappig wat veel haat op bodynet. www.bloodandhonour.com/ beter post je hier je topics
                      Stampmuziek, foute hond, blonde vriendin en hekel aan buitenlanders:.....dan heb je 90% van het forum wel hoor
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Stampmuziek, foute hond, blonde vriendin en hekel aan buitenlanders:.....dan heb je 90% van het forum wel hoor
                        Denk dat, dat wel meevalt
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Pff en stel dat alle moslims weg zouden zijn uit Nederland...? Waar zouden we dan weer over moeten zeiken? Alle politici met witte poedelpruiken het land uit?
                          haha zoiets d8 ik ook al xD.

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Was het maar zover.

Afganen

hahahahahahahahahahah xD

Comment

En niet te vergeten hakenkruisen....maak je echt vrienden mee........NOT
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Dat waren voornamelijk Turken. Niet Marokkanen.
                              Volgens cijfers :

Duitsers: 27.900
                              Belgen: 25.300
                              Spanjaarden: 18.400
                              Italianen: 14.200
                              Marokkanen: 12.600 <---
                              Turken: 12.300 <---

Zoals je ziet, waren zowel de turken als marokkanen evenredig aanwezig en daar doet je onderschrift toch wat te kort aan.

En hier een citaat van deze site:

Volgens het boekje ``Ver van huis en toch thuis_''`dat over gastarbeid in Nederland gaat (uitgegeven door het ministerie van CRM in samenwerking met de Rijksvoorlichtingsdienst) is gastarbeid goedkoper dan machines. Letterlijk schrijven zij:
                              ``Gastarbeiders zijn goedkoper dan machines, dat klinkt gevoelloos, maar het is waar. Gastarbeiders brengen al jaren produkten binnen ons bereik, die, door Nederlandse handen gemaakt, voor ons onbetaalbaar zouden worden. `Het zijn goedkope hardwerkende arbeidskrachten, eigenlijk onmisbaar en broodnodig voor onze ekonomie. Zonder hen zouden de prijzen van onze produkten onmiddellijk stijgen,' zegt de direkteur van een broodfabriek.''
                              Een zekere Turkse professor Yalcintas zegt in dat boekje:
                              ``Deze mensen verrichten werk, waarvoor de mensen uit het land zelf hun neus ophalen. Ongeschoold werk voor lage beloningen. Dat is de echte reden waarom West-Europa ondanks de ekonomiese malaise ook ná 1973 is doorgegaan met het scheppen van werk voor gastarbeiders. Meer dan driekwart van de gastarbeiders in West-Europa doet werk waarvoor geen vakkennis wordt vereist. Met dat werk leveren ze wél een enorme bijdrage aan de ekonomie van West-Europa.''
                              Verderop in het boekje wordt het verhaal van Nazim Ozturk verteld, van wie het boekje zegt:
                              ``Veel van het geld dat hij hier verdient, geeft hij echter ook hier uit. Het komt niet ten goede aan de broodnodige ontwikkeling van Turkije. Wat zegt hij daarom? `Door mij en alle andere buitenlanders die hier werken, wordt Nederland nog rijker dan het al was, terwijl onze landen arm blijven'.''
                              Uit deze citaten kunnen we zien waarom de gastarbeiders in feite naar Nederland zijn gehaald: Ze zijn goedkoper dan machines. En bovendien vinden de samenstellers van het boekje dat zij ook nog een bijdrage moeten leveren aan de ontwikkeling van Turkije. Deze beweringen worden bijna letterlijk in het bovengenoemde boekje van CRM vermeld. Een boekje dat in het voorwoord zegt:
                              ``Er bestaan helaas veel misverstanden en vooroordelen over de aanwezigheid van de gastarbeiders en hun gezinnen in Nederland. Dit boekje is een poging om af te rekenen met die misverstanden en vooroordelen. Het vertelt waarom ze hier zijn; hoe ze denken en handelen, welke problemen ze hebben, op welk onbegrip ze vaak stuiten in hun kontakt met de Nederlandse samenleving en hoe broodnodig hun werk is voor de Nederlandse ekonomie.''

bron: www.devrijegedachte.nl

Het zijn toch wij die er het meest van geprofiteerd hebben en het zijn wij die hun meer dan verwelkomend waren......wederom zijn wij het die denken beter af te zijn zonder hun, schaam ons........
                              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                              There is no failure except in no longer trying

Comment

marokkanen okey, dat snap ik wel dat jullie die eruit willen, zelf heb ik ze liever ook niet in me buurt, de meesten dan... maar Afghanen? Als je de Aghanen eruit wil zegt het meer over jou dan over hen! Echt lieve mensen zijn dat, deugdelijk, beleefd en hardwerkend. Alle Afghanen die ik ken in ieder geval.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X