Woensdag komt er in help mijn man heeft een hobby een bodybilder misschien bekend bij iemand? Of iemand van hier??
Help mijn man heeft een hobby
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Wilde er net een topic van aanmaken, is idd een herhaling:
http://www.rtl.nl/components/program...ndex_video.xml
3 tot 5 uur per dag naar sportschool is wel veel opzich, en hij kookt niet eens zelf.
Edit: na link doorklikken op afl 18-9-2008.
Comment
-
Blijf het raar vinden dat een overdreven gezond iets meteen gezien wordt als een abnormaal iets, en een ongezond iets als normaal. Natuurlijk gaat hij met bepaalde dingen te ver, maar er zijn veel ergere dingen die vaker voorkomen. En dat hij niet met een zak chips op de bank zit, lijkt me al helemaal niet het ergste van het hele gebeuren.
Comment
-
Vind deze toch wel typerend...
"Tja als hij nou professional was, kon ik een graantje meepikken" ???
Met andere woorden ..dan zou het wel goed zijn geweestBulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %"Where others see trouble.. I see opportunities"
Comment
-
Originally posted by davide View PostVind deze toch wel typerend...
"Tja als hij nou professional was, kon ik een graantje meepikken" ???
Met andere woorden ..dan zou het wel goed zijn geweest"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
naah hij moet het allemaal zelf weten maar ik vind het nogal egoistisch van die knakker om zen vrouw zo te behandelen .. in weze neemt hij zen vrouw mee in de hobby en dat is niet helemaal correct .
Daarbij ook nog eens dat die een dochter heeft en daar moet je gewoon bij willen zijn inplaats van tig uren per dag in de sportschool .Shut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostBlijf het raar vinden dat een overdreven gezond iets meteen gezien wordt als een abnormaal iets, en een ongezond iets als normaal. Natuurlijk gaat hij met bepaalde dingen te ver, maar er zijn veel ergere dingen die vaker voorkomen. En dat hij niet met een zak chips op de bank zit, lijkt me al helemaal niet het ergste van het hele gebeuren.
Comment
-
idd dit gaat wel te ver vooral als je een gezinnetje hebt, vervolgens je vrouw alles voor jou klaar moet maken.
Wel toppie dat hij open staat voor verandering .
Alleen zou wel lkkr koud zijn in de winter trainen onder de carpoortMind is everything.
Comment
-
Originally posted by roelinho View PostToch logisch. Deze kerel verwaarloost zijn vrouw en kind voor een hobby.
Zo logisch vind ik het niet. Dus nu verwaarloosd hij zijn vrouw en kind omdat hij opgaat in zijn hobby. (Kan ik me helemaal bij aansluiten) Maar als hij professional was geweest dan was het geen punt ... want dan kon zijn een graantje meepikken ..."that's my point"Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %"Where others see trouble.. I see opportunities"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment