Help mijn man heeft een hobby

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nergal View Post
    3 tot 5 uur trainen per dag lijkt mij toch ook echt overdreven.

Hij is zeer intensief bezig met zijn lichaam en eten, maar dan geeft hij zijn lichaam wel geen tijd om te herstellen?
    Hij is 3 tot 5 uur per dag met bodybuilding bezig.
    Eten en rusten waarschijnlijk ook meegerekend.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Vind het koken 2uur per 2dagen wel mee vallen dat is dus elke dag 1uur (waren ze vroeger elke dag mee bezig).
      zij kan trouwens het ook een beetje gebruiken.

maar 4 a 5uur per dag in de sportschool lijkt me een beetje TE! van het goeie.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by roelinho View Post
        Hij is 3 tot 5 uur per dag met bodybuilding bezig.
        Eten en rusten waarschijnlijk ook meegerekend.
        ah, ja heb het niet helemaal bekeken.

Comment

Originally posted by Nergal View Post
          ah, ja heb het niet helemaal bekeken.
          Ik ook niet helemaal, maar die kerel zal toch wel weten wat hij doet en geen 5 uur aan een stuk trainen.
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Super toffe gast en tof dat ik meewerkt!!

Comment

Van die 3 tot 5 uur begreep ik niet helemaal, lijkt me raar als ze rusten daar bij mee tellen.
              Kan er weinig wijs uit halen hoe of wat.

Comment

Vind het alleen belachelijk dat ze hem vergelijken met drugs en alcohol verslaafden lol.. verder weten die gast en die vrouw die hun helpen echt niet waarover ze praten.. je ziet ook wel aan hem dat hij er zo over denkt.
                <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                  Vind het alleen belachelijk dat ze hem vergelijken met drugs en alcohol verslaafden lol.. verder weten die gast en die vrouw die hun helpen echt niet waarover ze praten.. je ziet ook wel aan hem dat hij er zo over denkt.
                  Was me toen ook opgevallen. De makers van het programma hebben geen bal verstand van.

Denk ook dat die vrouw graag in de belangstelling wilde zijn
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Dat sowieso als je het toe laat om je eigen zo in de zeik te laten nemen op tv (bijvoorbeeld huilen op tv) en idd de makers hebben er geen bal verstand van maar dat komt wel vaker voor.

Comment

Kreeg die op eind niet zo'n huis tuin en keuken druk bankje met 30kg gewichten ?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        Kreeg die op eind niet zo'n huis tuin en keuken druk bankje met 30kg gewichten ?
                        kwam het wel op neer
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by davide View Post
                          Zo logisch vind ik het niet. Dus nu verwaarloosd hij zijn vrouw en kind omdat hij opgaat in zijn hobby. (Kan ik me helemaal bij aansluiten) Maar als hij professional was geweest dan was het geen punt ... want dan kon zijn een graantje meepikken ..."that's my point"
                          Proffesional = geen ander fulltime werk = meer tijd voor t gezin.
                          Logisch

Comment

Mijn moeder en mijn vriendin kwamen me vertellen dat het woensdag erop komt.

"DAT moet je maar eens kijken" waren hun woorden. Niet dat het veel indruk zal maken. haha ze komen er nu toch niet meer vanaf!

*Evil Laugh*
                            Muhahahaha
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                              Volgens mij ging het ook niet om het zakje chips maar meer over het sociale samenzijn van samen op de bank zitten. Als voorbeeld werd genoemd een zakje chips op de bank eten owjah en het sporten werd ook niet afgekeurd, ze wilde alleen een iets evenwichtigere verdeling van gezin en sport en niet meer om de dag 2 uur koken speciaal voor hem.
                              Je hoort haar constant over samen eten, en zulke dingen. Je hoort haar zelden over zijn gezondheid. Je hoort haar ook niet over op andere tijdstippen trainen (dan zou hij het dochtertje meer kunnen zien) maar gelijk over niet trainen.

Ik vind dat hij te ver gaat hoor, daar niet van. Maar haar argumenten vind ik lichtelijk apart, ze lijkt het belangrijkste te vergeten.

Originally posted by Hebikniet View Post
                              Nogal idd. Hij is een freak omdat hij veel sport, en zei is normaal omdat ze overgewicht heeft en graag op de bank zit. Jammer is dat.

Comment

Was de grap van de dag niet, dat die mevrouw zelf ook iets heel obsessief deed?
                                Ook iets met gewichten?

Of haal ik dingen door elkaar?
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X