kwark PR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy View Post
    Ik heb werkelijk alle verschillende kwarken (meervoud van kwark?) al gehad dus mij verras je niet meer.
    maak er "alle verschillende soorten kwark" van en je bent binnen.

Trouwens, in 1 minuut je kwark leeg eten, dat is wel te doen. Het is dan wel niet zo dat je er dan lekker van zit te genieten.

Comment

Ik heb werkelijk alle verschillende kwarken (meervoud van kwark?) al gehad dus mij verras je niet meer.

Maar eh, gameface, je moet mij toch echt eens uitleggen hoe je 500 gram kwark in 1 minuut wegkrijgt. Dat is echt voor gevorderden. Heb je daar specifiek of getraind of wat?
      Heb overigens het filmpje niet kunnen bekijken wat ik wel jammer vind.
      Er zijn een aantal bekenden van mij die hier af en toe rond neuzen.. ik wil niet herkent worden :P.

Comment

Frijdag ga ik weer eens klokken en wellicht vilmen, mag ik er alles doorgooien wat ik wil?
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Frijdag ga ik weer eens klokken en wellicht vilmen, mag ik er alles doorgooien wat ik wil?
          Krijg je wel strafpunten!
          Anders gooi ik er lekker veel siroop bij en dan is het zo easy.

Mocht ik nieuwe record hebben en gefilmd... dan laat ik het zkkr zien.

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Lupmans
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
              maak er "alle verschillende soorten kwark" van en je bent binnen.

Trouwens, in 1 minuut je kwark leeg eten, dat is wel te doen. Het is dan wel niet zo dat je er dan lekker van zit te genieten.
              Yes, dat is em. Zie gewoon niet in hoe je dat binnen een minuut voor elkaar moet krijgen. Dan heb ik het nog niet eens over kotsneigingen ofzo, maar gewoon, het komt er in principe dan gewoon op neer dat je heel die bak in 1x in je mond moet douwen wil je dat redden. Maar goed.

@ Gameface: Maarehh.. Heb je nu serieus dat proberen te doen enzo alleen voor dit topic?
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                Krijg je wel strafpunten!
                Anders gooi ik er lekker veel siroop bij en dan is het zo easy.

Mocht ik nieuwe record hebben en gefilmd... dan laat ik het zkkr zien.
                Jeps, dan maar rawvretw eh
                Groeten

Comment

pfff ik zit nu aan het kwarkje maar na 4 happen snel achter elkaar te eten ga ik al over m'n nek... een kwark Pr is niet voor mij weggelegd

Comment

Yes, dat is em. Zie gewoon niet in hoe je dat binnen een minuut voor elkaar moet krijgen. Dan heb ik het nog niet eens over kotsneigingen ofzo, maar gewoon, het komt er in principe dan gewoon op neer dat je heel die bak in 1x in je mond moet douwen wil je dat redden. Maar goed.

@ Gameface: Maarehh.. Heb je nu serieus dat proberen te doen enzo alleen voor dit topic?
                    Ja logisch.. anders had ik het ook niet gefilmd:P.. Ik hou van competities..

Originally posted by Maasproductions View Post
                    pfff ik zit nu aan het kwarkje maar na 4 happen snel achter elkaar te eten ga ik al over m'n nek... een kwark Pr is niet voor mij weggelegd
                    Sorry, je hebt niet de x-factor :P.

Comment

Hoe werkt het met het laatste restje dan?

Daar gaat bij mij de meeste tijd inzitten, om dat eruit te lepelen...
                      't meeste heb ik binnen 20 sec wel naar binnen.

Comment

Ik ga het niet eens proberen, ik eet mn bakkie kwark s'avonds rustig in een half uur op. Ik krijg het echt niet binnen een paar minuten weg zonder te kokhalzen
                        " Failure is not an option "

Comment

Aangezien ik nu al een tijdje voor snelheid aan het trainen ben (ik heb altijd haast) denk ik dat ik het wel in 40sec weg krijg, zal het in het weekend filmen
                          Calisthenics / Street workout

Comment

moet vanavond weer zal het voor de gein filmen ff kijken hoe uploaden ook alweer ging

Comment

24 seconde + 19 seconden de restjes eruit lepelen. zal is ff kabeltje moetne vinden voor het uppen vanaf de camere.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                24 seconde + 19 seconden de restjes eruit lepelen. zal is ff kabeltje moetne vinden voor het uppen vanaf de camere.
                                Naturel?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X