Haha stelletje vreetzakken ik eet omdat ik ervan geniet dus doe mij maar me 10 minuten met me nootjes en kwark eetwetstrijden ben ik beetje overheen gegroeid :P. Na twix spekkies kauwgomballen rookworsten chocoladerepen en alles te hebben gehad ;d.
kwark PR
Collapse
X
-
25 seconden flat
biogarde magere kwark
Albert heyn
500 kg
10 gr ew/3 gr carbs per 100 gram kwark
Naturel ofcourse.
Filmpje heb ik niet, gewoon net ff de tijd gecheckt hoe lang het me kost als ik een beetje mn best doe. Als niemand me gelooft, jammer dan. Ik out-eat jullie madderfackers allemaal al
Edit: @ gameface: zie hier
Ohwja Richelle1989 van dbb is mn getuige btwLast edited by Leo1988; 13-03-2010, 05:20.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
haha ja dat uitlepelen is stuk belangrijker, enem.. omdat dit te dicht op elkaar zit 2 bakken gaan doen?
of weegschaal pakken en kijken wie als eerst 500g uit een bak leeggegeten heeft xD
enem... leo 24sec lijkt me echt bizzar om op youtube te zetten xDCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postjah 24 seconde doe ik er ook over dan ng uitlepelen :P
Originally posted by IJsBlok View Postenem... leo 24sec lijkt me echt bizzar om op youtube te zetten xD
Misschien dat ik mn mening herzie en binnenkort eens een vilmpje maak voor mezelf en het dan in een vlaag van verstandsverbijstering op internet zet22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Post25 seconden flat
biogarde magere kwark
Albert heyn
500 kg
10 gr ew/3 gr carbs per 100 gram kwark
Naturel ofcourse.
Filmpje heb ik niet, gewoon net ff de tijd gecheckt hoe lang het me kost als ik een beetje mn best doe. Als niemand me gelooft, jammer dan. Ik out-eat jullie madderfackers allemaal al
Edit: @ gameface: zie hier
Ohwja Richelle1989 van dbb is mn getuige btw
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment