Egypte (vakantie)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In die resorts kan je eigenlijk vrijwel alles eten. Zou alleen geen varken eten als ze dat toevallig hebben staan, dat is in islamitische landen én vies én onbetrouwbaar. Drinken zou ik het houden op mineraalwater, frisdranken en kadavers. Maar bijv. om je tanden te poetsen kan je waarschijnlijk wel gewoon kraanwater gebruiken, maar voor de zekerheid kan je daar ook mineraalwater voor in de plaats nemen. Als het all-in is maakt het toch geen ene reet uit.
    Groeten

Comment

Fijne vakantie Ice!
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Zou even een vaccinatie tegen hepatitis halen. Kost vrij weinig, kan veel schelen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          "wash it, peel it or forget it" is het beste advies wat je over voedsel kunt krijgen.
          Ik was duidelijk niet wakker toen ik dit opschreef. De juiste uitdrukking is "boil it, peel it, or forget it"
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Zou even een vaccinatie tegen hepatitis halen. Kost vrij weinig, kan veel schelen.
            Idd. Hepatius A vaccinatie en een DTP prik zijn echt aan te bevelen!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Denk dat het beetje kort dag is want ga al over 8 dagen om die prik nog te regelen...

toch maar goed dat die vrouw uit de buurt je paspoort vond
              haha ja zeker

Fijne vakantie Ice!
              danku

In die resorts kan je eigenlijk vrijwel alles eten. Zou alleen geen varken eten als ze dat toevallig hebben staan, dat is in islamitische landen én vies én onbetrouwbaar. Drinken zou ik het houden op mineraalwater, frisdranken en kadavers. Maar bijv. om je tanden te poetsen kan je waarschijnlijk wel gewoon kraanwater gebruiken, maar voor de zekerheid kan je daar ook mineraalwater voor in de plaats nemen. Als het all-in is maakt het toch geen ene reet uit.
              oke thanx voor de info
              tanden poetsen doe ik ook gewoon met minneraal water
              Calisthenics / Street workout

Comment

Is wel te regelen alleen ben je te laat.
                Je moet 4 weken voordat je op reis gaat je laten vaccineren. Als je het niet heb gedaan ben je niet echt slim bezig.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Mwah, kan meestal nog wel flink short-term hoor. Kan alleen wel zo zijn dat je de eerste dagen nog even extra uit moet kijken.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Advies is mij vorig jaar gegeven door de ggd. 4 weken voor vertrek vaccinaties halen.

Comment

Wisselt een beetje per vaccinatie. Je kunt het het beste navragen gewoon in de TravelClinic zelf, die weten het zeker.

sigpic

Comment

Ik ga er niet om strijden want dat heeft toch geen zin bij jou

Maar zoiezo een vaccinatie halen als je naar dat soort landen gaat.

Comment

normaal geeft het reisbureau dat toch wel aan?
                          en ben nu toch al te laat xD hopen dat me weerstand beetje goed is xD

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            Ik ga er niet om strijden want dat heeft toch geen zin bij jou

Maar zoiezo een vaccinatie halen als je naar dat soort landen gaat.
                            Ja Atta is onverbiddelijk
                            Maar evengoed ben ik het 100% met jou eens.

Comment

Zo jongens, rond 9uur stond ik weer op Nederlandse bodem.

Heb het echt super naar mijn zin gehad!!!!

Ik zat in het hotel Iberoter Dahabeya en wat erg goed verzorgt.

ffies korte samenvatting:
                              heerlijk weer 25graden en het water was ook rond die tempratuur.
                              hotel was goed, strandhandoeken kon je met pasje ophalen, elke dag werd er netjes schoongemaakt in je kamer, en schone handoeken.
                              goeie airco erin en bediening was super.
                              beveliging was goed, geen last van mannetjes die iets wouden verkopen.

waarvoor ik kwam was wel redelijk (windsurfen) 5dagen gewindsurft sochtents tot een uurtje of 1 a 2 daarna viel de wind weg

vissen kijken was op erg mooi foto's komen er nog wel op.

als iemand vragen heeft kan ie altijd stellen
                              Groetjes!

Comment

Ben je alleen in je resort geweesd of heb je ook nog wat gezien van het land?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X